Hvornår er det passende at afhente gratis babypakker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

Nadia&Daniel

MoriSverige skriver:

Præcis hvor hun har hentet fra finder jeg først ud af om cirka 14 dage for der får jeg det hele

Men skal se om jeg kan huske at svare her inde.

Har det selv sådan at man skal tag hvad man kan få og for mig betyder det ikke noget om der er to ens pakker for det hele kan bruges

Lige præcis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Nadia&Daniel

Kan man risikerer at der er mad (i glas) i pakkerne???

Anmeld

12. august 2010

Trolde_mor

MoriSverige skriver:

Hehe ja det er jo lige det

Min Svigermor er kun lige midt i 40'erne, men ligner mere end der er midt i 30'erne, så hun opretter sig sådan set bare som vi gravide gør og henter tingene, der er endnu ikke nogen der har spurgt om hun virkelig er gravid eller ej, for hun ligner en der stadig har alderen .

Hun er så vist hoppet over dem der kræver for mange oplysninger angående termin og sådan, men det finder jeg ud af når hun kommer på besøg om små 14 dage

Griner.. sejt nok hehe..

Så får du lige lidt ekstra der. Vi må bare håbe de intet opdager, bare den i matas kræver de 400kr. for hvis får den af to omgange

Anmeld

12. august 2010

XXSS

Nadia&Daniel skriver:

Kom til at snakke med en veninde igår - ang. de gratis babypakker som butikkerne giver.

Vi kom bl.a. ind på - hvornår er det passende at afhente dem..

Hvad siger du??

når som helst!!! de er gratis og man kan jo altid videregive det man ikke har brug for...

Anmeld

12. august 2010

XXSS

Nadia&Daniel skriver:

Kan man risikerer at der er mad (i glas) i pakkerne???

ja og jeg smed vores ud denne gang pga at der har været problemer med noget af det..

Anmeld

12. august 2010

XXSS

MoriSverige skriver:

Hehe ja det er jo lige det

Min Svigermor er kun lige midt i 40'erne, men ligner mere end der er midt i 30'erne, så hun opretter sig sådan set bare som vi gravide gør og henter tingene, der er endnu ikke nogen der har spurgt om hun virkelig er gravid eller ej, for hun ligner en der stadig har alderen .

Hun er så vist hoppet over dem der kræver for mange oplysninger angående termin og sådan, men det finder jeg ud af når hun kommer på besøg om små 14 dage

min mand hentede også under hans eget navn så vi fik også to de tjekker ikke navnet.

Anmeld

12. august 2010

XXSS

Trolde_mor skriver:

Griner.. sejt nok hehe..

Så får du lige lidt ekstra der. Vi må bare håbe de intet opdager, bare den i matas kræver de 400kr. for hvis får den af to omgange

vi fik også to min mand havde også oprettet sig og hentede sin egen pakke i hans navn, de tjekkede ikke id.

første gang jeg var gravid havde jeg printet to mataskuponer ud og gik i to forskellig matas og fik to pakker..

Anmeld

12. august 2010

Trolde_mor

Tanja78 skriver:

vi fik også to min mand havde også oprettet sig og hentede sin egen pakke i hans navn, de tjekkede ikke id.

første gang jeg var gravid havde jeg printet to mataskuponer ud og gik i to forskellig matas og fik to pakker..

Tjekkede de ikke din mand?! Er da lige ved man skulle springe ud i det og prøve.

Havde tænkt over den med matas, men det skriver det jo ind i deres system?

Anmeld

12. august 2010

sofie85

Tanja78 skriver:

ja og jeg smed vores ud denne gang pga at der har været problemer med noget af det..

Hvilke problemer? var maden dårlig?

Anmeld

12. august 2010

mrsMary

BetinaMikkel skriver:

Hej..

I snakker om flere pakker.. jeg er kun tilmeldt den fra libero, er der mange flere? Kan jeg få links?
Tak
Betina

GRATIS BABYPAKKE

www.babybox.dk
www.matas.dk/babyklub
www.libero.dk
www.boernemad.dk
www.nestlebaby.com
https://www.drynites.com/dk/secure/free-sample/default.aspx  -
http://nettorvet.dk/produkt_lst.aspx?dept_id=1436

Jeg ved dog ikke om de alle er besværet værd....har ikke selv bestilt endnu.

:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.