Mig og de kendte...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2010

XXSS

sylvestersmor skriver:

He! Hende kender jeg osse. Hun boede på Østerbro i samme boligforening som mig.  Hun gik under navnet hattedamen pga. hendes hatte. Hun råbte " Store idiot" efter mig indtil flere gange og jeg var meget uforstående over for det, indtil jeg snakkede med min bror, der fortalte at hun råbte efter alle. Jeg har osse hart en meget interessant snak med hende om politi, rumskibe og andet godt, der var efter hende...

Ellers har jeg luftet hund med Caroline Henderson, købt ind i føtex med Anders Morgenthaler, været på cafe med Michael Simpson, været på Mojo med Kim Larsen, Mia Lyhne og hende der Anna Pihl, overhælet Frank wahm omkring søerne, betjent hele det brune punktum i brugsen og en masse andre. Men har desværre ingen billeder...

haha det er det hun mener med alle hendes veninder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

twinboys

BabyStella! skriver:

Savle savle savle, Rasmus Seebach!

Og så får du hele balladen... værs´go

Men han er min...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. august 2010

BabyStella!

Hvis jeg oz må dele...?

Jeg kender en af de nye vejr-værter på tv2 Andreas... Har gået i folkeskole med ham.

Ha ha, så det er ikke kun Jer andre, som kender nogle kendte

Anmeld

4. august 2010

XXSS

Jeg har desværre hellere ingen billeder sådan lige her og nu..

Meeen har da haft lidt med nogle mere eller mindre kendte at gøre  

Har været kærester med Casper Elgaard (racerkører) - vi gik på HH sammen i Århus og spillede håndbold i samme håndboldklub.

Jeg har været kærester med Theis, som er bamse s søn (Flemming bamse jørgensen - i en lille båd der gynger) så dem besøgt

Da jeg arbejdede på skadestuen kom Don ø ind da han blev dårlig - Peter Gade og Stig Tøffe var også lige forbi og sige hej og snakke lidt

Festede i næsten en hel uge med ufo og yeppa (og snakkede en del med Kristians kæreste - da jeg var gravid første gang på en babyside og sms).

Anmeld

4. august 2010

BabyStella!

Men han er min...

Tak

Anmeld

4. august 2010

XXSS

twinboys skriver:

Men han er min...

hahaha secret crusch i think

Anmeld

4. august 2010

Bamme

twinboys skriver:

Men han er min...

Stalker?

For at være HELT ærlig, så kan jeg simpelthen ikke få mig selv til at gå hen til andre mennesker for at spørge om man må tage et pic, bare fordi de er "kendte".

Synes det er sådan lidt...poppet?

Men fint for dig, gode pics.

Anmeld

4. august 2010

ekzunz

Bamme skriver:

Stalker?

For at være HELT ærlig, så kan jeg simpelthen ikke få mig selv til at gå hen til andre mennesker for at spørge om man må tage et pic, bare fordi de er "kendte".

Synes det er sådan lidt...poppet?

Men fint for dig, gode pics.

Ha ha - nej det overskrider også min grænse, med mindre det selvfølgelig var Robbie Williams eller Bono eller andre i den dur....så ville jeg bide hovdet af al skam...

Anmeld

4. august 2010

ekzunz

Muffi . skriver:

Jo jeg kender Jesper som du så fint står med på billedet ,, Han er en gammel barndomsven   I hans yngre år kaldte vi ham Jolle   Hans mor arbejdede på min skole , har stadig kontakt med hans mor , ikke med Jesper ..

Hvem h..... er Jesper???

Anmeld

4. august 2010

Frejsmor

Jeg vil da også lige være med her!

Jeg har godt nok ingen billeder eller noget, og er heller ikke mange ord jeg har udvekslet med de forskellige kendiser, kun de sædvanlige hej og var der ellers andet og så blir det xxxkr, på beløbt? og fortsat god dag, som det nu hører sig til når man betjener i et supermarked hehe..

Men da jeg boede i Jylland og arbejdede i SuperBest betjente jeg flere gange Steffen Brandt fra Tv2, da han har sommerhus derude!

Og senere da jeg flyytede til København og arbejdede i den nu lukkede SuperBest på Vesterbrogade, betjente jeg bl.a.:

- Nik og Jay

- Joey Mo

- Simon Kvam

- Alex (fra popstars)

- Robert Hansen

- Anders W. Berthelsen

- Laura Christensen

Og et par andre også, som jeg ikke liige kan komme i tanke om lige nu hehe, har ansigtet men kan sgu ikke huske navnet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.