Mig og de kendte...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2010

Maddox

Ved godt hvor Viva er, og tror faktisk det stadig er der....

Aaaaj Anja, sagde du nej til efterfest!!? Ahmen altså!  Jeg ved sgu ikke hvad der er med ham Stig, jeg synes simpelthen han er noget af det frækkeste af se på i sine stramme outfits på scenen.....  Kan slet ikke komme i tanke om nogle mænd jeg synes er ligeså lækker som ham sådan af kendte  Og mange synes jeg er ret mærkelig for de kan sleeet ikke se det lækre i ham, men det kan jeg i hvert fald!

Haha.. ja, sagde faktisk nej, til min venindes store fortrydelse..

For h... de var jo 20 år ældre end os og tænkte måske ikke kun på at drikke endnu flere gin&tonics - som jeg i øvrigt slet ikke bryder mig om! Min veninde sagde "Hvad så.. De er sgu da fra DAD, de må gøre hvad som helst!!" (Hvem sagde STARFUCKER??)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Tina2

Solajma skriver:

Haha.. ja, sagde faktisk nej, til min venindes store fortrydelse..

For h... de var jo 20 år ældre end os og tænkte måske ikke kun på at drikke endnu flere gin&tonics - som jeg i øvrigt slet ikke bryder mig om! Min veninde sagde "Hvad så.. De er sgu da fra DAD, de må gøre hvad som helst!!" (Hvem sagde STARFUCKER??)

Ha ha, ja havde jeg været single var jeg sgu taget med, ha ha ha  Men ja, de er jo NOGET ældre, men nu er jeg jo ikke så ung som dig, så her er aldersforskellen ikke så stor

Synes så absolut ingen af de andre er i nærheden af noget der minder om lækker, KUN Stig! Han er så til gengæld også lækker nok for dem alle 4 og mere til! ;-)

Anmeld

11. august 2010

Bamseboet :D

Jeg har mødt "Flemse" et par gange i lalandia.

Her er han med Bjørn på armen. en anden gang så vi ham KRAVLE OVER de der "sluse-halløjer" ind til bade landet , efter lukke tid

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. april 2011

Hanne_mor

vingummibamse skriver:

Slet ikke jalux over hoved...  er mega helmig fan men har desværre aldrig haft æren...

har tilgengæld mødt en pokkers masse andre kendte da jeg har stået Backstage vagt på en festival i en del år...

så har op til flere gange mødt

Poul krebs.. (en kanon flink herre og altid et smil på læben)

Michael Falck

Johnny madsen

kim larsen

Nik og Jay (har set Nik springe bongi jump nøgen.. )

puhha ha

har drukket med Saibya

haft en længer snak med Johnny Delux..

L.O.C

Jokeren

Beth Heart

Infernal utrolig mange gange

jamen for pokker mange flere end jeg lige kan huske

dog vil jeg meddele at ham rasmus fyren vil jeg slet ikke slogs med om ham må i ha helt for jer selv.. han siger mig sjovt nok ingen ting..

Åhhh Poul Krebs!

Min veninge Johanne, har lavet e-mail interview med ham... og han lavede smily tilbage til hende... ihhhh!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.