Man møder jo så mange i det her lille land ......... men kan da nævne nogle
skriver ikke rigtig lister over dem
men kan da nævne nogle:
Bo Hamburger (cykelrytteren)
De fleste af dem fra Zulu djævleræs .... og min lillebror der er vild med motorløb af alle arter, smækkede min lille Frederikke op på armen af Torkild Tyrring (staves?) - det var hun ikke just tilfreds med, men onkel VILLE have billeder 
Jon (popstars) - ved ikke om det er noget at prale af 
Per Vers - brugte det meste af en aften på at drikke mig godt stiv sammen med ham og min kammerat, og da det var lykkedes mente han, at mine hvide trøje skulle tagges på med sort tusch - så har en bluse med uttallige autografer fra de optrædende (fra nordic hip hop festival) og på "brysterne" (på t-shirten) har han skrevet "tak for gode patter - per vers" 
hmm............. min gamle venindes onkel var med i diskofil, og det var bare SÅ sejt, da jeg var HELT VILD med diskofil 
Lotte Heise - hun gloede helt vildt på mig på den lokale tankstation, skulle lige til at brokke mig da jeg opdagede hvem det var (man er vel bange for mundtøjet begynder) 
Søren (c21 - 2900 hapiness) - manden blev meget meget fornærmet over at jeg ikke anede hvem han var i min brandert 
Nogle af gutterne fra paradise - men dem giver jeg nu ikke meget for!
Tror jeg stopper den her .....
synes det er meget sjovere at se hvem i har hilst på 
Anmeld