Mig og de kendte...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2010

Frejsmor

Znuzke skriver:

Hvem h..... er Jesper???

Jeg tror det er jokeren!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

FrkT

SkrukNu skriver:

Jeg vil da også lige være med her!

Jeg har godt nok ingen billeder eller noget, og er heller ikke mange ord jeg har udvekslet med de forskellige kendiser, kun de sædvanlige hej og var der ellers andet og så blir det xxxkr, på beløbt? og fortsat god dag, som det nu hører sig til når man betjener i et supermarked hehe..

Men da jeg boede i Jylland og arbejdede i SuperBest betjente jeg flere gange Steffen Brandt fra Tv2, da han har sommerhus derude!

Og senere da jeg flyytede til København og arbejdede i den nu lukkede SuperBest på Vesterbrogade, betjente jeg bl.a.:

- Nik og Jay

- Joey Mo

- Simon Kvam

- Alex (fra popstars)

- Robert Hansen

- Anders W. Berthelsen

- Laura Christensen

Og et par andre også, som jeg ikke liige kan komme i tanke om lige nu hehe, har ansigtet men kan sgu ikke huske navnet..

Hehe jeg har også tilbragt en hel dag med Steffen Brandt inde i Herning kongrescenter, hvor vi så om aftenen optrådte for stort publikum, som var i tv'et i over ½ time... lidt sejt  Det var med mit gymnasium.

Anmeld

4. august 2010

Pena

Jeg arbejdede i en kiosk hvor Steffen brandt var stamkunde, så ham småsnakkede jeg tit med. Så har jeg arbejdet med selvsammes søn ( Snorre hed han vist)

Da jeg var i Chicago for længe siden sad jeg ved siden af en vi bare synes lignede soulsangeren R Kelly helt vildt. Men det kunne jo ikke passe. Det var en meget billig restaurant. Men pludselig kom der en og ville have en autograf, og han gik ind i en limousine, så jeg tror den var go nok...

Anmeld

4. august 2010

line melias mor

Tjuhl skriver:

æh nej...vi kender vist ikke nogen kendte. til gengæld er Søren ultrapopulær blandt de hjemløse på nørrebro - især omkring Blågårdsplads - især den ekstrem sure og vrede hjemløse dame der har boet der i en årrække og som sviner alle til, men altid råber ting som "Fedt stauningskæg, mand!" til Søren

nåhjo, og så har Sebastian Dorset af en eller anden grund altid hilst meget pligtskyldigt på Søren når vi mødte ham i Blågårdsgade...hvorfor vides ikke, vi er ikke engang typerne der kommer på Comedy Zoo

hahaahaha der fik jeg lige dagens grin

majbritt du er for lækker er sikker på det er de kendte der strømmer til dig

Anmeld

4. august 2010

oo

orv ja...jeg var engang på date med en fyr der hed Bjørn - kæmpe spasser, men det er en anden historie - og vi sad bagved sådan en rigtig 80'er rocker med langt hår og bakkenbarter, der bare følte sig MEGAlækker. jeg hviskede til Bjørn, om ikke det var lige lidt yt det der (fordi jeg egentlig syntes at når man sad og følte sig SÅ laber, som ham her den langhårede fister gjorde, så kunne man godt tåle et gok i nødden), Bjørn blev heeeeeelt stram i ansigtet og bagefter så jeg så, at det var forsangeren fra DAD.

men han har sgu heller aldrig lige været min kop the!

Anmeld

4. august 2010

LinLin

twinboys skriver:

Jamen jamen så må du da lige se disse her billeder også...

Jeg snakkede lige togbane med Thomas Helnmig i BR i Bruuns Galleri i dag

Anmeld

4. august 2010

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Hvem h..... er Jesper???

Jokeren    Hmmm  godt taget knægt ,, hvor du fra ? (jeg er fra havnen) Nu ved du det vel

Anmeld

4. august 2010

Kvindemin

Skal vi sige Kandis

Man har vel efterhånden set en del i det lille land, men det er sku egentlig ikke nogle jeg vender mig efter..
Vil vende mig hvis de store Hollywood stjerner strejfede forbi min gade, og måske også spørge om en autograf

Anmeld

4. august 2010

klmf

Fiona78 skriver:

Det her er så mig og den (i mine øjne) ovre lækre forsanger i Volbeat, Michael Poulsen

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLSKER Volbeat! Se, dér er nogen der har styr på det med god rock....

Anmeld

4. august 2010

Lady Marion <3

Forresten jeg er jo selv en kendis ,,,  Mine unger også

http://www.dr.dk/DR1/penge/2009/09/16154725.htm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.