Mig og de kendte...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2010

twinboys

Muffi . skriver:

Ja   Han var en totalt geek

Smiler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

oo

æh nej...vi kender vist ikke nogen kendte. til gengæld er Søren ultrapopulær blandt de hjemløse på nørrebro - især omkring Blågårdsplads - især den ekstrem sure og vrede hjemløse dame der har boet der i en årrække og som sviner alle til, men altid råber ting som "Fedt stauningskæg, mand!" til Søren

nåhjo, og så har Sebastian Dorset af en eller anden grund altid hilst meget pligtskyldigt på Søren når vi mødte ham i Blågårdsgade...hvorfor vides ikke, vi er ikke engang typerne der kommer på Comedy Zoo

Anmeld

4. august 2010

Maddox

Kender og kender er måske så meget sagt, men er da rendt på et par stykker hist og her  (har bare aldrig kameraet med, når det sker)

Har bl.a siddet og drukket med Stig og Cobber (Jacob Binzer) fra DAD, på en bar i Aalborg. Min veninde som er MEGA fan, vidste tilfældigvis at det var deres stamsted, når de kom til Aalborg på turné. Men det var dem som kom hen til vores bord

Og så har jeg kysset lidt på den tidligere håndboldmålmand Ole Kuhr, fra Aab's superliga hold (men det er måske ikke så kendt igen, medmindre man ser herrehåndbold, selvfølgelig)..

Jeg har mødt Ole Henriksen i Aalborg lufthavn. Min kæreste delte flyver med ham fra KBH - Aalborg (han opdagede det dog ikke før jeg sagde det).. Han er faktisk en meget lille mand

Og så har jeg været på endags-kursus med Gun-britt Zeller (hvor hun også havde sin kendis mand Torben Zeller med) Og været på 4 dages kursus med Dennis Knudsen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. august 2010

TbCp

twinboys skriver:

Smiler ja her er lige et par billeder af mig med de kendte...

Kender du de kendte???

Undskyld hvis jeg på billederne ser lidt beruset ud...

Majbritt

Hvem er det på billede 2?

Hmm kender vist ingen kendte....

Søren Andersen som spillede til åbningsshowet til grand prix kender jeg, men om han er kendt ... hmm... han spiller med nogle store navne i USA..

Og min søster har været kæreste med ham der lige er kåret som d. 15. bedste guitarist i verden

Anmeld

4. august 2010

Dot D

Valle81 skriver:

Ej hvor sjovt - onsdag i sidste uge var vi i legoland og vi havde lige været inde og købe snoller og kommer ud og er ved at pakke det ud og så står vi og ånder kronprinsen i nakken.

Ham, Mary og børnene var afsted som civile:0) Vi blev helt rundforvirrede og skyndte os væk:0)

Hi hi hi, det var også i Legoland, jeg næsten stødte ind i dem

Anmeld

4. august 2010

smokin

hvem er på nr. 2c billede?

Anmeld

4. august 2010

Pia.

twinboys skriver:

Smiler ja her er lige et par billeder af mig med de kendte...

Kender du de kendte???

Undskyld hvis jeg på billederne ser lidt beruset ud...

Majbritt

Hi Hi ej hvor er du sjov søde med alle dine kendte venner... skønne billeder...

Er det øverste det sidste nye for så kan man virkelig godt se du har tabt dig... smækker lækker mås....

Anmeld

4. august 2010

L.J.L

Jeg har været til reception hvor jeg hilste på John Cleese

Og ellers er jeg dybt misundelig på min mand som har siddet og drukket øl og snakket med Lenny Kravitz, MUMS!! Og og og så har han været alene med Kylie Minogue i hendes omklædningsrum! UHHH

Anmeld

4. august 2010

>>Carina<<

Er nr 2 ik sys Bjerre?

Anmeld

4. august 2010

o1Mutte

Jeg har drukket drinks med amin jensen og hans band Blev inviteret over til deres bord

Drak gratis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.