Mig og de kendte...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2010

loppen82

Jeg ka os være med på et par Rasmus Seebach billeder... står desværre bare ik sammen m ham...

Men har et andet hvor jeg står sammen m 2 kendte. Der er min datter Amalie kun 5 dage gammel... Har os et par af Dennis Knudsen men de ka komme senere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

TbCp

linselouise skriver:

Jeg har været til reception hvor jeg hilste på John Cleese

Og ellers er jeg dybt misundelig på min mand som har siddet og drukket øl og snakket med Lenny Kravitz, MUMS!! Og og og så har han været alene med Kylie Minogue i hendes omklædningsrum! UHHH

LENNY KRAVITZ!!!!

Er du gal jeg er midsundelig nu!!!

Anmeld

4. august 2010

>>Carina<<

Hehe jeg har mødt en del kendte. Lad mig bla nævne: kasten green, Thomas hartman, casper Christensen, Iben Hjejle, mikael nykvist, Lasse rimmer, Lene Maria Christensen, Lars hjortshøj, Jørgen kløcket, Lone hattesen, Jesper Christiansen, Peter gantzler (igår), anders matthesen og en del flere. Dog ik alle jeg har snakket med men en del med Pelle hvenegaard, Jørgen kløcker, Karsten green, Thomas hartman og Anders matthesen

Anmeld

4. august 2010

L.J.L

TbCp skriver:

LENNY KRAVITZ!!!!

Er du gal jeg er midsundelig nu!!!

Ja, tror du jeg er misundelig?! Har altid haft et crush på Lenny K Han er bare alt alt for lækker!

Anmeld

4. august 2010

TbCp

linselouise skriver:

Ja, tror du jeg er misundelig?! Har altid haft et crush på Lenny K Han er bare alt alt for lækker!

Jeg har hørt hans musik siden jeg var 14 ... elsker det bare

Var til koncert med ham for nogle år siden... selvom han er en lille gnom er han bare lækker

Anmeld

4. august 2010

Fiona78

Det her er så mig og den (i mine øjne) ovre lækre forsanger i Volbeat, Michael Poulsen
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. august 2010

FrkT

Jamen dog du har sandelig mødt din del kendte mennesker

Jeg har også mødt nogle kendte, har dog ingen billeder.

Har mødt:

Nik & Jay

Ghita Nørby

Anders Fogh og hans familie (boede i ½-års tid som næsten nabo til statsministerboligen i Nærum)

Nijas Fjeldmose

Luke Perry

Stig Rossen (sad ved siden af ham og hans meget OVERPYNTEDE dame under en hel teaterforestilling)

kan ikke lige komme i tanke om flere pt.

Anmeld

4. august 2010

twinboys

Carina1984 skriver:

Er nr 2 ik sys Bjerre?

Jo det er det...

Anmeld

4. august 2010

Banditten´s mor

Tjuhl skriver:

æh nej...vi kender vist ikke nogen kendte. til gengæld er Søren ultrapopulær blandt de hjemløse på nørrebro - især omkring Blågårdsplads - især den ekstrem sure og vrede hjemløse dame der har boet der i en årrække og som sviner alle til, men altid råber ting som "Fedt stauningskæg, mand!" til Søren

nåhjo, og så har Sebastian Dorset af en eller anden grund altid hilst meget pligtskyldigt på Søren når vi mødte ham i Blågårdsgade...hvorfor vides ikke, vi er ikke engang typerne der kommer på Comedy Zoo

He! Hende kender jeg osse. Hun boede på Østerbro i samme boligforening som mig.  Hun gik under navnet hattedamen pga. hendes hatte. Hun råbte " Store idiot" efter mig indtil flere gange og jeg var meget uforstående over for det, indtil jeg snakkede med min bror, der fortalte at hun råbte efter alle. Jeg har osse hart en meget interessant snak med hende om politi, rumskibe og andet godt, der var efter hende...

Ellers har jeg luftet hund med Caroline Henderson, købt ind i føtex med Anders Morgenthaler, været på cafe med Michael Simpson, været på Mojo med Kim Larsen, Mia Lyhne og hende der Anna Pihl, overhælet Frank wahm omkring søerne, betjent hele det brune punktum i brugsen og en masse andre. Men har desværre ingen billeder...

Anmeld

4. august 2010

twinboys

Pia. skriver:

Hi Hi ej hvor er du sjov søde med alle dine kendte venner... skønne billeder...

Er det øverste det sidste nye for så kan man virkelig godt se du har tabt dig... smækker lækker mås....

nope Rasmus og mig... er det nyeste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.