Tjuhl skriver:
æh nej...vi kender vist ikke nogen kendte. til gengæld er Søren ultrapopulær blandt de hjemløse på nørrebro - især omkring Blågårdsplads - især den ekstrem sure og vrede hjemløse dame der har boet der i en årrække og som sviner alle til, men altid råber ting som "Fedt stauningskæg, mand!" til Søren
nåhjo, og så har Sebastian Dorset af en eller anden grund altid hilst meget pligtskyldigt på Søren når vi mødte ham i Blågårdsgade...hvorfor vides ikke, vi er ikke engang typerne der kommer på Comedy Zoo 
He!
Hende kender jeg osse. Hun boede på Østerbro i samme boligforening som mig. Hun gik under navnet hattedamen pga. hendes hatte. Hun råbte " Store idiot" efter mig indtil flere gange og jeg var meget uforstående over for det, indtil jeg snakkede med min bror, der fortalte at hun råbte efter alle. Jeg har osse hart en meget interessant snak med hende om politi, rumskibe og andet godt, der var efter hende...
Ellers har jeg luftet hund med Caroline Henderson, købt ind i føtex med Anders Morgenthaler, været på cafe med Michael Simpson, været på Mojo med Kim Larsen, Mia Lyhne og hende der Anna Pihl, overhælet Frank wahm omkring søerne, betjent hele det brune punktum i brugsen og en masse andre. Men har desværre ingen billeder...
Anmeld