Pew... Jeg har ingen billeder....
Men jeg kender pierre miehe-renard fordi han flere gange har været (og er det også pt) instruktør på vikingespillet i Frederikssund. Hvor jeg selv har deltaget i 10 år.
Samme sted fra: Torben zekov. Som også var instruktør i nogle år, og som bagefter valgte at "stikke af" med en af vikingernes kone, så nu kommer han som gæst, og synes det er mægtig morsomt (synes vi andre også) at stå i den kiosk bag scenen, hvor vikingerne selv handler. Og så har de nu hyret ham som instruktør på vikingerevyen også. I andre kender ham måske nærmere som Kong Triton i Ariel filmene, eller som speakeren på tv programmet Airport. Og så har han speaket en milliard andre ting også, og gør det stadig.
Og flere vikingespil instruktører og besøgende..... Michael fock, Thomas Kolding (også kendt fra det gamle danske tv-show Roomservice), Per Sohl, Jan Linneberg (hold nu kæft man skal lede længe efter midaldrende kendt mand der virkelig kan dumme sig og blive alt alt alt for stiv) Torben zeller. Camilla Miehe-Renard og også Martin Miehe-Renard. Ham der den arrede fra Krøniken er trofast publikum (med familien) på vikingespillet. Åh ja, og flere andre, men 10 år er gået, og så glemmer man altså et og andet

Nåh så har jeg arbejdet på en restaurent i Slangerup, som havde stand-up shows med Kaj Løvring, og Anders Bircow.... Mega grineren da Anders Bircow en dag kom kørende i en åben rød sportsvogn, og hev en oppustet lolita dukke op af bagagerummet da han parkerede - en 15 årig tøs glor altså liiiiiige en ekstra gang så... Både Kaj og Anders var flinke til at gå ind igennem køkkenet og sige pænt goddag til alle ansatte

det er god stil synes jeg.
Og så har jeg også arbejdet i butik, hvor jeg jævnligt betjente Anton fra Robinson ekspeditionen (ham der gav modstanderne et fiskenet) han er altså en sjov distræt lille mand ham Anton

Ooooog det var vidst det tror jeg.... Men ingen billeder altså...
Pierre Miehe-renard og Torben Zekov, Per Sohl, Thomas Kolding er de eneste jeg kender personligt... Resten er bare folk jeg har stødt på gennem tiden... Men de oven nævnte ser jeg hver eneste sommer, når vikingespillet kører

Tror Pierre er det mest eksentriske menneske jeg nogen sinde har mødt... en sjov lille mus er han, og han kan IKKE finde rundt på publikumsrækkerne når han selv optræder som publikum

se dét er et rigtig godt grin at få hehehe (altså når man ser på det)