Mig og de kendte...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2010

Diana...

Muffi . skriver:

Forresten jeg er jo selv en kendis ,,,  Mine unger også

http://www.dr.dk/DR1/penge/2009/09/16154725.htm

Se op over  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Se op over  

Hold da kæft søde Diana   Jeg var ved at Pi... i bukserne af grin   Men puhh bliver helt vemodig når jeg ser billedet og tænker tilbage ,,, hvor er de blevet store de små pus og hvor var det hyggeligt ..

Anmeld

4. august 2010

ekzunz

Så trækker jeg lige essset ikk.....

Jørn i ved - Fede Finn fra Fede Finn og Funny Boys - han var vores drenges musiklærer 

Den er ikke lige sådan at stikke vel???

Rikke (som vist også har snavet Nicolai Coster Waldau...)

Anmeld

4. august 2010

mariamiss6

Pew... Jeg har ingen billeder....

Men jeg kender pierre miehe-renard fordi han flere gange har været (og er det også pt) instruktør på vikingespillet i Frederikssund. Hvor jeg selv har deltaget i 10 år.

Samme sted fra: Torben zekov. Som også var instruktør i nogle år, og som bagefter valgte at "stikke af" med en af vikingernes kone, så nu kommer han som gæst, og synes det er mægtig morsomt (synes vi andre også) at stå i den kiosk bag scenen, hvor vikingerne selv handler. Og så har de nu hyret ham som instruktør på vikingerevyen også. I andre kender ham måske nærmere som Kong Triton i Ariel filmene, eller som speakeren på tv programmet Airport. Og så har han speaket en milliard andre ting også, og gør det stadig.

Og flere vikingespil instruktører og besøgende..... Michael fock, Thomas Kolding (også kendt fra det gamle danske tv-show Roomservice), Per Sohl, Jan Linneberg (hold nu kæft man skal lede længe efter midaldrende kendt mand der virkelig kan dumme sig og blive alt alt alt for stiv) Torben zeller. Camilla Miehe-Renard og også Martin Miehe-Renard. Ham der den arrede fra Krøniken er trofast publikum (med familien) på vikingespillet. Åh ja, og flere andre, men 10 år er gået, og så glemmer man altså et og andet

Nåh så har jeg arbejdet på en restaurent i Slangerup, som havde stand-up shows med Kaj Løvring, og Anders Bircow.... Mega grineren da Anders Bircow en dag kom kørende i en åben rød sportsvogn, og hev en oppustet lolita dukke op af bagagerummet da han parkerede - en 15 årig tøs glor altså liiiiiige en ekstra gang så... Både Kaj og Anders var flinke til at gå ind igennem køkkenet og sige pænt goddag til alle ansatte det er god stil synes jeg.

Og så har jeg også arbejdet i butik, hvor jeg jævnligt betjente Anton fra Robinson ekspeditionen (ham der gav modstanderne et fiskenet) han er altså en sjov distræt lille mand ham Anton

Ooooog det var vidst det tror jeg.... Men ingen billeder altså...

Pierre Miehe-renard og Torben Zekov, Per Sohl, Thomas Kolding er de eneste jeg kender personligt... Resten er bare folk jeg har stødt på gennem tiden... Men de oven nævnte ser jeg hver eneste sommer, når vikingespillet kører

Tror Pierre er det mest eksentriske menneske jeg nogen sinde har mødt... en sjov lille mus er han, og han kan IKKE finde rundt på publikumsrækkerne når han selv optræder som publikum se dét er et rigtig godt grin at få hehehe (altså når man ser på det)

Anmeld

4. august 2010

Lone Jakobsen

jeg har mødt Tom mc..... og så ved jeg ikke hvordan det staves. det var ham der var med i "palle, polle og ruth" han var dansker med stærk skotsk accent, og store grå krøller.

derudover har jeg siddet og ammet lige overfor puk ellegård. jeg har mødt zindy... hvad hun nu hed hun var forsanger i en gruppe der var fremme for omkring 20 år siden (ja ja det er mange år siden jeg ved det godt)

griner....kan sgu ikke huske hendes navn,

Anmeld

4. august 2010

ekzunz

Muffi . skriver:

Jokeren   Hmmm  godt taget knægt ,, hvor du fra ? (jeg er fra havnen) Nu ved du det vel

Jo jo - jeg er med. Vidste bare ikke liiiige at han hed Jesper...

Og jeg kan allerede mærke små drys stjernestøv - det er mig en ære at kende dig.....movie-star

Anmeld

4. august 2010

Diana...

Muffi . skriver:

Hold da kæft søde Diana   Jeg var ved at Pi... i bukserne af grin   Men puhh bliver helt vemodig når jeg ser billedet og tænker tilbage ,,, hvor er de blevet store de små pus og hvor var det hyggeligt ..

Ja de er blevet mega store. hi hi og se hvor Lucas bare er en lille prop  

JAAA det var super hyggeligt.

Anmeld

4. august 2010

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Jo jo - jeg er med. Vidste bare ikke liiiige at han hed Jesper...

Og jeg kan allerede mærke små drys stjernestøv - det er mig en ære at kende dig.....movie-star

Ja jeg er da virkelig værd at kende   Uhhh forresten ,, Jeg kender Lund familien   Tina- Flemming-Charlotte og Maibritt .. Tag den ,,

Anmeld

4. august 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Ja de er blevet mega store. hi hi og se hvor Lucas bare er en lille prop  

JAAA det var super hyggeligt.

Ja en dejlig lille prop ,,,,   Vi skal mødes igen ..

Anmeld

4. august 2010

ekzunz

mariamiss6 skriver:

Pew... Jeg har ingen billeder....

Men jeg kender pierre miehe-renard fordi han flere gange har været (og er det også pt) instruktør på vikingespillet i Frederikssund. Hvor jeg selv har deltaget i 10 år.

Samme sted fra: Torben zekov. Som også var instruktør i nogle år, og som bagefter valgte at "stikke af" med en af vikingernes kone, så nu kommer han som gæst, og synes det er mægtig morsomt (synes vi andre også) at stå i den kiosk bag scenen, hvor vikingerne selv handler. Og så har de nu hyret ham som instruktør på vikingerevyen også. I andre kender ham måske nærmere som Kong Triton i Ariel filmene, eller som speakeren på tv programmet Airport. Og så har han speaket en milliard andre ting også, og gør det stadig.

Og flere vikingespil instruktører og besøgende..... Michael fock, Thomas Kolding (også kendt fra det gamle danske tv-show Roomservice), Per Sohl, Jan Linneberg (hold nu kæft man skal lede længe efter midaldrende kendt mand der virkelig kan dumme sig og blive alt alt alt for stiv) Torben zeller. Camilla Miehe-Renard og også Martin Miehe-Renard. Ham der den arrede fra Krøniken er trofast publikum (med familien) på vikingespillet. Åh ja, og flere andre, men 10 år er gået, og så glemmer man altså et og andet

Nåh så har jeg arbejdet på en restaurent i Slangerup, som havde stand-up shows med Kaj Løvring, og Anders Bircow.... Mega grineren da Anders Bircow en dag kom kørende i en åben rød sportsvogn, og hev en oppustet lolita dukke op af bagagerummet da han parkerede - en 15 årig tøs glor altså liiiiiige en ekstra gang så... Både Kaj og Anders var flinke til at gå ind igennem køkkenet og sige pænt goddag til alle ansatte det er god stil synes jeg.

Og så har jeg også arbejdet i butik, hvor jeg jævnligt betjente Anton fra Robinson ekspeditionen (ham der gav modstanderne et fiskenet) han er altså en sjov distræt lille mand ham Anton

Ooooog det var vidst det tror jeg.... Men ingen billeder altså...

Pierre Miehe-renard og Torben Zekov, Per Sohl, Thomas Kolding er de eneste jeg kender personligt... Resten er bare folk jeg har stødt på gennem tiden... Men de oven nævnte ser jeg hver eneste sommer, når vikingespillet kører

Tror Pierre er det mest eksentriske menneske jeg nogen sinde har mødt... en sjov lille mus er han, og han kan IKKE finde rundt på publikumsrækkerne når han selv optræder som publikum se dét er et rigtig godt grin at få hehehe (altså når man ser på det)

Ej - Mikael Fock???? Jeg havde hans moar som dansk lærer - jeg elskede hende simpelthen. Den mest pragtfulde kvinde som kunne de mest fantastiske historier om arkæologiske ekspeditioner til Afrika. Dengang var Mikael kæreste med Lis Sørensen......

Det er virkelig den aller aller bedste lærer jeg nogen sinde har haft

(og nu vil jeg læse resten af dit indlæg - nåede kun til Michael Fock...)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.