Pusletaske fra Bystroom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2010

Ansemusen

Har også købt en byStroomtaske i Mummie på Falkener allé. Men ved ikke om de har den specifikke model du søger.. Du kan jo ringe og spørge. Ved også at Ventetid i Valby har flere forskellige Stroom tasker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

Englebisse

Tanja84 skriver:

Håber virkelig der er nogen af jer der kan hjælpe en gravid kvinde i nød

Har forelsket mig i en pusletaske fra Bystroom (se billede for neden), men kan desværre kun finde webshop forhanlder af denne taske.

Jeg har intet imod at bestille tasken via nettet, men vil bare gerne have set den før jeg bestiller.

Håber derfor der evt. er nogen af jer der kender en butik i København, hvor de forhandler disse pusletasker?

Ligeledes vil jeg gerne høre ris og ros fra jer, der evt. har eller har haft denne pusletaske.

Uhh jeg har selv lige bestilt denne taske i fredags, og nu kan jeg slet ikke vente med at få den efter jeg har set de billeder der er blevet lagt på denne tråd. Fik en mail i lørdags om nu var den pakket og nu går jeg og venter på den kommer med posten løbet af denne uge

33+4

Anmeld

2. august 2010

Tanja84

Englebisse skriver:

Uhh jeg har selv lige bestilt denne taske i fredags, og nu kan jeg slet ikke vente med at få den efter jeg har set de billeder der er blevet lagt på denne tråd. Fik en mail i lørdags om nu var den pakket og nu går jeg og venter på den kommer med posten løbet af denne uge

33+4

Bestiller min her til aften  

Hvor har du bestilt din henne og hvad har du måtte slippe?

Anmeld

2. august 2010

mrsMary

wow der er jo mange modeller at vælge imellem!

Se her!

http://www4.lirumlarumleg.dk/category/Pusletasker

Anmeld

2. august 2010

Englebisse

Tanja84 skriver:

Bestiller min her til aften  

Hvor har du bestilt din henne og hvad har du måtte slippe?

Jeg har bestilt min på www.bystroom.dk og har måtte slippe 799,00,- Har lige fået mail om at de har sendt den idag så håber post Danmark er hurtige så jeg har den imorgen

33+4

Anmeld

2. august 2010

Nadia&Daniel

Englebisse skriver:

Jeg har bestilt min på www.bystroom.dk og har måtte slippe 799,00,- Har lige fået mail om at de har sendt den idag så håber post Danmark er hurtige så jeg har den imorgen

33+4

Har også bestilt min der - men måtte betale porto på 48.- plus 799.- for tasken.. Min er også på vej

Anmeld

3. august 2010

Englebisse

Nadia&Daniel skriver:

Har også bestilt min der - men måtte betale porto på 48.- plus 799.- for tasken.. Min er også på vej

Når det har jeg da ikke skulle. De har kun trukket de 799,00,- fra min konto kan jeg se. Hmm mærkeligt

Anmeld

3. august 2010

Nadia&Daniel

Har lige modtaget tasken  den er så lækker

Og hold da op - hvor er den pænt pakket ind i - god service

Anmeld

3. august 2010

Nadia&Daniel

Englebisse skriver:

Når det har jeg da ikke skulle. De har kun trukket de 799,00,- fra min konto kan jeg se. Hmm mærkeligt

Har lige modtaget tasken - men de har ikke trukket beløbet endnu..

Anmeld

3. august 2010

Tanja84

Nadia&Daniel skriver:

Har lige modtaget tasken  den er så lækker

Og hold da op - hvor er den pænt pakket ind i - god service

Iiii jeg vil også have min og kan slet ikke vente til jeg modtager den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.