Pusletaske fra Bystroom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2010

Nadia&Daniel

Tanja84 skriver:

Håber virkelig der er nogen af jer der kan hjælpe en gravid kvinde i nød

Har forelsket mig i en pusletaske fra Bystroom (se billede for neden), men kan desværre kun finde webshop forhanlder af denne taske.

Jeg har intet imod at bestille tasken via nettet, men vil bare gerne have set den før jeg bestiller.

Håber derfor der evt. er nogen af jer der kender en butik i København, hvor de forhandler disse pusletasker?

Ligeledes vil jeg gerne høre ris og ros fra jer, der evt. har eller har haft denne pusletaske.

Kære børn i Lyngby..

Har selv tasken - love it

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

Nadia&Daniel

kitty skriver:

nøøøøøj, den er fed! Hvad står sådan en i? Jeg har da næsten lyst til at købe den nu, selvom der ikke engang er bebs på vej! Den er virkelig lækker!

Den er super - man kan bruge den til skoletaske (plads til computer) eller som bare hverdags taske.. Har den selv - er så glad for den

Anmeld

13. november 2010

otlitrom

Nadia&Daniel skriver:

Den er super - man kan bruge den til skoletaske (plads til computer) eller som bare hverdags taske.. Har den selv - er så glad for den

Den er på juleønske-listen. For nu ér jeg gravid, og så må jeg godt ønske mig den!

Tak for tip!

Anmeld

13. november 2010

Maja_4000

Nu har jeg ikke læst hele tråden , så jeg ved ikke , om du har fået svar ..

Men Kære Børn sælger den .. I hvert fald den i Roskilde (:

Anmeld

13. november 2010

Ranarupta

Tanja84 skriver:

He, he... kender det alt for godt. Skal bare lige høre dig om en enkelt ting, også pludselig har man fået skrevet en hel roman

Jamen ja, har købt tasken og er bare sååååå glad for den. Den er super lækker og dejlig rummelig.

Når vi har været af sted på weekend har vi haft alt til hende i den taske. Det vil sige bleer, tøj, legetøj mm. til at par dage uden problemer.

Den er praktisk da den både er dejlig rummelig, samt er der en masse rum i tasken, som gør den dejlig overskuelig når den er pakket... også er den jo bare super lækker i designet

Så helt klart en taske jeg vil anbefale

Ja ja, man har bare lige et enkelt spørgsmål og så har man pludselig skrevet en længere afhandling

Er stoffet/læderet stærkt nok ved de der hank-ringe? Tænker lidt, om man risikerer at der går hul eller materialet skrider, hvis man har fyldt tasken med godter...?

Anmeld

13. november 2010

Ranarupta

Molly8 skriver:

Jeg forelskede mig også i By Stroom taskerne, men var meget i tvivl om størrelsen. Jeg fandt dem "live" i en butik og endte med at vælge AIDA modellen: Den ser ikke umiddelbart så stor ud som de andre, men den kan fylde i bredden alt efter hvor meget man putter i. Jeg har ikke født endnu, men kan næsten ikke vente med at bruge den.

Kh Molly

Tak! Mon ikke, det ender med sådan en?

Anmeld

13. november 2010

Maria.

Ranarupta skriver:

Ja ja, man har bare lige et enkelt spørgsmål og så har man pludselig skrevet en længere afhandling

Er stoffet/læderet stærkt nok ved de der hank-ringe? Tænker lidt, om man risikerer at der går hul eller materialet skrider, hvis man har fyldt tasken med godter...?

Jeg vil bare lige sige at min altså ikke var stærk nok, og gik fra i syningen/limningen i siden! jeg har nu en CLEO som jeg er super glad for, og den er også MEGET rummelig!

Kram Maria

Anmeld

13. november 2010

Tanja84

Ranarupta skriver:

He, he... lige præcis

Altså min bliver fyldt godt op i ny og næh, og her virker det på ingen måde som om hanken givcer efter.

Men omvendt har jeg jo kun haft den i brug i 3 mdr. nu. Men indtil videre har jeg kun ros til overs.

Har to veninder der også har pusletaske fra Bystroom, og de bruger nu tasken til barn nr. to, og begge tasker står stadiogvæk i rigtig flot stand, og er kun meget lidt slidt.

Anmeld

13. november 2010

LauraLW

Maria. skriver:

Jeg vil bare lige sige at min altså ikke var stærk nok, og gik fra i syningen/limningen i siden! jeg har nu en CLEO som jeg er super glad for, og den er også MEGET rummelig!

Kram Maria

Det samme oplevede jeg. 2 gange endda! Ville have solgt min, men valgte at beholde den... og det var så nok meget godt, for ellers havde jeg da solgt en dum taske. Fik den så byttet til en ny, men den gik også i stykker - det samme sted igen.

Fik den byttet til en CLEO, men da jeg modtog den var der et kæmpe hul i foret, og så gad jeg ikke det mere :-)

Anmeld

13. november 2010

Tanja84

LauraLW skriver:

Det samme oplevede jeg. 2 gange endda! Ville have solgt min, men valgte at beholde den... og det var så nok meget godt, for ellers havde jeg da solgt en dum taske. Fik den så byttet til en ny, men den gik også i stykker - det samme sted igen.

Fik den byttet til en CLEO, men da jeg modtog den var der et kæmpe hul i foret, og så gad jeg ikke det mere :-)

Øv... hvor ærgeligt, sikke da en træls oplevelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.