Pusletaske fra Bystroom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.044 visninger
82 svar
0 synes godt om
1. august 2010

Tanja84

Håber virkelig der er nogen af jer der kan hjælpe en gravid kvinde i nød

Har forelsket mig i en pusletaske fra Bystroom (se billede for neden), men kan desværre kun finde webshop forhanlder af denne taske.

Jeg har intet imod at bestille tasken via nettet, men vil bare gerne have set den før jeg bestiller.

Håber derfor der evt. er nogen af jer der kender en butik i København, hvor de forhandler disse pusletasker?

Ligeledes vil jeg gerne høre ris og ros fra jer, der evt. har eller har haft denne pusletaske.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

line melias mor

kender den sværre ikke men nøj hvor er den lækker

Anmeld

1. august 2010

Tanja84

line melias mor skriver:

kender den sværre ikke men nøj hvor er den lækker

Øv...!

Men ja, synes også bare den er SååÅ lækker

Anmeld

1. august 2010

Lunae

Jeg kender ikke nogle butikker, som forhandler den, men jeg har selv købt den på nettet!

Jeg har endnu ikke født endnu, men jeg bruger allerede tasken! Jeg er vildt glad for den! Den er så lækker!

Jeg kan varmt anbefale den :-)

Anmeld

1. august 2010

otlitrom

nøøøøøj, den er fed! Hvad står sådan en i? Jeg har da næsten lyst til at købe den nu, selvom der ikke engang er bebs på vej! Den er virkelig lækker!

Anmeld

1. august 2010

Lunae

Jeg har givet 800 kr inkl Porto!

Anmeld

1. august 2010

Tanja84

Lunae skriver:

Jeg kender ikke nogle butikker, som forhandler den, men jeg har selv købt den på nettet!

Jeg har endnu ikke født endnu, men jeg bruger allerede tasken! Jeg er vildt glad for den! Den er så lækker!

Jeg kan varmt anbefale den :-)

Iiihh hvor skønt du allerede er glad for den (selvom du endnu ikke har den rigtig i brug)

Ender også med jeg bestiller den uden at have set den, for er ikke i tvivl om jeg nok skal blive glad for den

Anmeld

1. august 2010

Tanja84

kitty skriver:

nøøøøøj, den er fed! Hvad står sådan en i? Jeg har da næsten lyst til at købe den nu, selvom der ikke engang er bebs på vej! Den er virkelig lækker!

Ja, den er nemlig bare SÅÅÅ lækker - det var kærlighed ved første blik

Anmeld

1. august 2010

otlitrom

Lunae skriver:

Jeg har givet 800 kr inkl Porto!

Det var da billigt.. Altså, jeg troede den kostede meget mere.. 1500,- måske? Er det skind?

Anmeld

1. august 2010

otlitrom

Tanja84 skriver:

Ja, den er nemlig bare SÅÅÅ lækker - det var kærlighed ved første blik

Kærlighed ved første blik beskriver det meget godt!

Jeg har ikke købt en eneste ting til baby, selvom vi har prøvet så længe. Men den her kunne jeg virkelig godt finde på! For den er FED!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.