Pusletaske fra Bystroom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2010

Tanja84

ChristinaS skriver:

Nu har jeg ikke læst hele dit indlæg, men jeg er en heldig ejer af denne skønne taske - jeg tror desværre du skal til Århus for at se den, da den kun bliver forhandlet via netbutikker.

Meeeen jeg bor også i KBH, så hvis du virkelig VIRKELIG gerne vil se den - er du da hjertens velkommen til at komme forbi på Østerbro.

Men jeg kan kun sige gode ting om den - STOR og rummelig til både nu og senere brug

håber det hjalp lidt

1000 tak for din hjælp, har dog bestilt tasken nu (og venter spændt på den kommer med posten), da jeg ikke kunne vente længere

Men altid godt at hører, at der er endnu en tilfreds ejer af denne dejlige taske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

Maria.

ChristinaS skriver:

Nu har jeg ikke læst hele dit indlæg, men jeg er en heldig ejer af denne skønne taske - jeg tror desværre du skal til Århus for at se den, da den kun bliver forhandlet via netbutikker.

Meeeen jeg bor også i KBH, så hvis du virkelig VIRKELIG gerne vil se den - er du da hjertens velkommen til at komme forbi på Østerbro.

Men jeg kan kun sige gode ting om den - STOR og rummelig til både nu og senere brug

håber det hjalp lidt

Jeg har købt min i en fysisk butik i Valby.. - Ventetid hedder den de har den også i Mummi Ventetøj på Østerbro og Frederiksberg!

Anmeld

8. august 2010

CS

Tanja84 skriver:

1000 tak for din hjælp, har dog bestilt tasken nu (og venter spændt på den kommer med posten), da jeg ikke kunne vente længere

Men altid godt at hører, at der er endnu en tilfreds ejer af denne dejlige taske

Anmeld

8. august 2010

CS

Maria. skriver:

Jeg har købt min i en fysisk butik i Valby.. - Ventetid hedder den de har den også i Mummi Ventetøj på Østerbro og Frederiksberg!

Nå der kan man bare se, det anede jeg slet ikke og jeg bor endda lige op og ned af Mummi

Anmeld

8. august 2010

Malonde1985

Iiiih sådan en taske vil jeg da også have   vil ønske mig den i julegave tror jeg  skal først føde i slut januar.

Hvor er den dog bare fed - dejligt der er så meget plads, som der ser ud til at være

Anmeld

13. november 2010

Ranarupta

Tanja84 skriver:

Håber virkelig der er nogen af jer der kan hjælpe en gravid kvinde i nød

Har forelsket mig i en pusletaske fra Bystroom (se billede for neden), men kan desværre kun finde webshop forhanlder af denne taske.

Jeg har intet imod at bestille tasken via nettet, men vil bare gerne have set den før jeg bestiller.

Håber derfor der evt. er nogen af jer der kender en butik i København, hvor de forhandler disse pusletasker?

Ligeledes vil jeg gerne høre ris og ros fra jer, der evt. har eller har haft denne pusletaske.

Hejsa, 

Jeg fandt lige dit indlæg via omveje og vil lige høre, om du har købt tasken og i så fald om du er glad for den?

Jeg skal nemlig bruge en stor pusletaske, der samtidigt også kan bruges som weekendtaske, når sønnike skal passes.
Altså han er jo kun et halvt år, så det er begrænset, hvad han har brug for i forhold til os voksne...

Men tror du der kan være bleer, tøj og pusleting til en weekend, plus lidt legetøj i tasken?

Og det dér stof, hvor der er ringe, som hankene sidder i... Er det stærkt nok?

Hm, det var mange spørgsmål - og ved ikke engang om du har købt tasken

Vh, Karina

Anmeld

13. november 2010

AnnePedersen

indenfor samme mærke har jeg kæbt denne model. Den er hvis beregnet til tvillinger, men har man meget med som jeg altid ahr da Naja gylper er den bare skøn. og den kan sagtens bruges til weekend taske, og det er en min kæreste gerne vil gå med

ANLY Black UGE 48

Anmeld

13. november 2010

Tanja84

Ranarupta skriver:

Hejsa, 

Jeg fandt lige dit indlæg via omveje og vil lige høre, om du har købt tasken og i så fald om du er glad for den?

Jeg skal nemlig bruge en stor pusletaske, der samtidigt også kan bruges som weekendtaske, når sønnike skal passes.
Altså han er jo kun et halvt år, så det er begrænset, hvad han har brug for i forhold til os voksne...

Men tror du der kan være bleer, tøj og pusleting til en weekend, plus lidt legetøj i tasken?

Vh, Karina

He, he... kender det alt for godt. Skal bare lige høre dig om en enkelt ting, også pludselig har man fået skrevet en hel roman

Jamen ja, har købt tasken og er bare sååååå glad for den. Den er super lækker og dejlig rummelig.

Når vi har været af sted på weekend har vi haft alt til hende i den taske. Det vil sige bleer, tøj, legetøj mm. til at par dage uden problemer.

Den er praktisk da den både er dejlig rummelig, samt er der en masse rum i tasken, som gør den dejlig overskuelig når den er pakket... også er den jo bare super lækker i designet

Så helt klart en taske jeg vil anbefale

Anmeld

13. november 2010

Molly8

Ranarupta skriver:

Hejsa, 

Vh, Karina

Jeg forelskede mig også i By Stroom taskerne, men var meget i tvivl om størrelsen. Jeg fandt dem "live" i en butik og endte med at vælge AIDA modellen: Den ser ikke umiddelbart så stor ud som de andre, men den kan fylde i bredden alt efter hvor meget man putter i. Jeg har ikke født endnu, men kan næsten ikke vente med at bruge den.

Kh Molly

Anmeld

13. november 2010

<3

Tanja84 skriver:

Håber virkelig der er nogen af jer der kan hjælpe en gravid kvinde i nød

Har forelsket mig i en pusletaske fra Bystroom (se billede for neden), men kan desværre kun finde webshop forhanlder af denne taske.

Jeg har intet imod at bestille tasken via nettet, men vil bare gerne have set den før jeg bestiller.

Håber derfor der evt. er nogen af jer der kender en butik i København, hvor de forhandler disse pusletasker?

Ligeledes vil jeg gerne høre ris og ros fra jer, der evt. har eller har haft denne pusletaske.

Har den i kobber. Den er megarummelig og total lækker i skindet MEN den mangler lidt et rum til drikkedunken men det er jo smag og behag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.