Pusletaske fra Bystroom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2010

Tanja84

kitty skriver:

Det var da billigt.. Altså, jeg troede den kostede meget mere.. 1500,- måske? Er det skind?

Ja, det er nemlig billigt. Teksten nedenfor har jeg kopieret fra www.lillebi.dk, hvor de bla. forhanlder tasken.

Endnu et skønt design fra ByStrooms pusletaskekolleketion BabyStroom til dig der gerne vil ha' noget ud over det sædvanlige og ikke vil gå på kompromis med plads og indretning.

Rummelig pusletaske med god plads - også til tvillingeforældre. Pusletasken inderholder et meget stort rum til skiftetøj og lign. samt indelinger i hver ende af tasken. Desuden 2 gode mindre lommer på fronten. Perfekt også til weekend- og rejsetaske. Lang strop medfølger til skulderen eller barnevognsstyret.

Tasken er udført i utrolig flot imiteret skind der er nemt at rengøre med en våd klud. Puslekit medfølger med underlag, toilettaske, flaskeholder og vådrums etui.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

LauraLW

Jeg har også denne taske (BEA) - Den er super super fed! Jeg købte den på Bystrooms egen hjemmeside (super god service). Jeg havde ikke set den i en butik inden, men blev ikke skuffet da jeg fik den :-)

Anmeld

1. august 2010

Tanja84

kitty skriver:

Kærlighed ved første blik beskriver det meget godt!

Jeg har ikke købt en eneste ting til baby, selvom vi har prøvet så længe. Men den her kunne jeg virkelig godt finde på! For den er FED!

He, he... jamen en ting skal jo være den første

Anmeld

1. august 2010

otlitrom

Tanja84 skriver:

Ja, det er nemlig billigt. Teksten nedenfor har jeg kopieret fra www.lillebi.dk, hvor de bla. forhanlder tasken.

Endnu et skønt design fra ByStrooms pusletaskekolleketion BabyStroom til dig der gerne vil ha' noget ud over det sædvanlige og ikke vil gå på kompromis med plads og indretning.

Rummelig pusletaske med god plads - også til tvillingeforældre. Pusletasken inderholder et meget stort rum til skiftetøj og lign. samt indelinger i hver ende af tasken. Desuden 2 gode mindre lommer på fronten. Perfekt også til weekend- og rejsetaske. Lang strop medfølger til skulderen eller barnevognsstyret.

Tasken er udført i utrolig flot imiteret skind der er nemt at rengøre med en våd klud. Puslekit medfølger med underlag, toilettaske, flaskeholder og vådrums etui.

Tak Den er strøget ind på ønskelisten som nr. 1. Jeg troede det var skind på billedet, så ja, det er flot imiteret

Jeg håber du bliver rigtig glad for den!

Anmeld

1. august 2010

Tanja84

kitty skriver:

Tak Den er strøget ind på ønskelisten som nr. 1. Jeg troede det var skind på billedet, så ja, det er flot imiteret

Jeg håber du bliver rigtig glad for den!

1000 tak, håber også du bliver glad for din, når tiden kommer

Sender i samme omgang en masse  for du snart ser de to streger (da det lyder som et ønske)

Anmeld

1. august 2010

otlitrom

Tanja84 skriver:

1000 tak, håber også du bliver glad for din, når tiden kommer

Sender i samme omgang en masse  for du snart ser de to streger (da det lyder som et ønske)

Ja, et STORT ønske! Har lavet denne tråd idag, den forklarer nok vores situation meget godt!

https://www.baby.dk/debat/58127pi1/barnloeshedsbehandling/har-brug-for-nogle-krydsede-fingre-.aspx

Tak for dine !

Anmeld

1. august 2010

LauraLW

Her er lige lidt billeder af den (taget til et tidligere indæg om pusletasker - min kæreste leger model)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. august 2010

Tanja84

LauraLW skriver:

Her er lige lidt billeder af den (taget til et tidligere indæg om pusletasker - min kæreste leger model)

1000 tak for billederne  

Skønt og ligeledes se den inden i, hvor den jo er lige så lækker

Anmeld

1. august 2010

LauraLW

Tanja84 skriver:

1000 tak for billederne  

Skønt og ligeledes se den inden i, hvor den jo er lige så lækker

Præcis. - Det var også derfor de blev taget i sin tid, kunne nemlig ikke selv finde nogle billeder af den, og havde svært ved at forestille mig størrelsen på den etc.

Anmeld

1. august 2010

dorthemus

LauraLW skriver:

Mmmmmm Tuc-kiks

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.