Pusletaske fra Bystroom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2010

otlitrom

LauraLW skriver:

Præcis. - Det var også derfor de blev taget i sin tid, kunne nemlig ikke selv finde nogle billeder af den, og havde svært ved at forestille mig størrelsen på den etc.

Er -om muligt- endnu mere forelsket i tasken! Så jeg takker også for billederne (som jeg egentlig godt husker at have set før)!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

LauraLW

dorthemus skriver:

Mmmmmm Tuc-kiks

hehe. Var MEGA gravid (havde lige pakket "tasken"), og tankan om at undvære min tuccer... NOOOOO! :-)

Anmeld

1. august 2010

LauraLW

kitty skriver:

Er -om muligt- endnu mere forelsket i tasken! Så jeg takker også for billederne (som jeg egentlig godt husker at have set før)!

Det var så lidt :-)

Anmeld

1. august 2010

Tanja84

LauraLW skriver:

Præcis. - Det var også derfor de blev taget i sin tid, kunne nemlig ikke selv finde nogle billeder af den, og havde svært ved at forestille mig størrelsen på den etc.

Det er nemlig rigtig svært at fornemme størrelsen ud fra de billeder jeg ellers har set.

Men den ser heldigvis dejlig rummelig ud på dine billeder.

Anmeld

1. august 2010

dorthemus

LauraLW skriver:

hehe. Var MEGA gravid (havde lige pakket "tasken"), og tankan om at undvære min tuccer... NOOOOO! :-)

De smager også DEJLIGT!!!! Men det skal være de originale..ikke dem de nye med underlig smag, puhh

Anmeld

1. august 2010

LauraLW

dorthemus skriver:

De smager også DEJLIGT!!!! Men det skal være de originale..ikke dem de nye med underlig smag, puhh

nej nej nej da, kun de ægte tuccer kan bruges! helt fantastiske mod kvalme.

Anmeld

1. august 2010

Tanja84

LauraLW skriver:

nej nej nej da, kun de ægte tuccer kan bruges! helt fantastiske mod kvalme.

Iiii bliver jo helt lækker sulten.

Sad netop i dag og sagde til min mand, at vi skulle huske at købe lidt guf til "tasken", da det da ikke måtte mangle - og der er da ingen tvivl om der skal købes en pakke Tuc (eller flere)

Anmeld

1. august 2010

LauraLW

Tanja84 skriver:

Det er nemlig rigtig svært at fornemme størrelsen ud fra de billeder jeg ellers har set.

Men den ser heldigvis dejlig rummelig ud på dine billeder.

Den er super rummelig, og rigtig godt indrettet synes jeg. - Det tror jeg nu alle deres tasker er, men jeg faldt for at den ikke ligner en pusletaske, men bare en stor "dametaske"... det er nemlig MORS taske hehe :-)

Anmeld

1. august 2010

LauraLW

Tanja84 skriver:

Iiii bliver jo helt lækker sulten.

Sad netop i dag og sagde til min mand, at vi skulle huske at købe lidt guf til "tasken", da det da ikke måtte mangle - og der er da ingen tvivl om der skal købes en pakke Tuc (eller flere)

NEMLIG :-)

Anmeld

1. august 2010

Tanja84

LauraLW skriver:

Den er super rummelig, og rigtig godt indrettet synes jeg. - Det tror jeg nu alle deres tasker er, men jeg faldt for at den ikke ligner en pusletaske, men bare en stor "dametaske"... det er nemlig MORS taske hehe :-)

Det er lige mine ord og præcist det samme jeg har sagt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.