Pusletaske fra Bystroom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2010

Mettemus

Tanja84 skriver:

Håber virkelig der er nogen af jer der kan hjælpe en gravid kvinde i nød

Har forelsket mig i en pusletaske fra Bystroom (se billede for neden), men kan desværre kun finde webshop forhanlder af denne taske.

Jeg har intet imod at bestille tasken via nettet, men vil bare gerne have set den før jeg bestiller.

Håber derfor der evt. er nogen af jer der kender en butik i København, hvor de forhandler disse pusletasker?

Ligeledes vil jeg gerne høre ris og ros fra jer, der evt. har eller har haft denne pusletaske.

I Århus kan man købe dem i en ventetøjsbutik der hedder Muffi. Ved ikke om det er en kæde, for så kan det da være den er i KBh også? 

fra Mette som også er forelsket i ByStroom

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

Nadia&Daniel

Tanja84 skriver:

Håber virkelig der er nogen af jer der kan hjælpe en gravid kvinde i nød

Har forelsket mig i en pusletaske fra Bystroom (se billede for neden), men kan desværre kun finde webshop forhanlder af denne taske.

Jeg har intet imod at bestille tasken via nettet, men vil bare gerne have set den før jeg bestiller.

Håber derfor der evt. er nogen af jer der kender en butik i København, hvor de forhandler disse pusletasker?

Ligeledes vil jeg gerne høre ris og ros fra jer, der evt. har eller har haft denne pusletaske.

Wow den er flot... Ved du hvad den ligger i a pris???

Anmeld

1. august 2010

Maria.

Nadia&Daniel skriver:

Wow den er flot... Ved du hvad den ligger i a pris???

800,- kr!

Anmeld

1. august 2010

Nadia&Daniel

Maria. skriver:

800,- kr!

Uhh - lige et ønske mere til fødesldagen.. Alle andre jeg har kigget på koster 1500-1800.- - og denne er 1000 x flottere end dem til sammen..

Tak for svaret

Anmeld

1. august 2010

Nadia&Daniel

På hvilken side kan jeg bestille den??? har lige besluttet mig for at købe den

Anmeld

1. august 2010

Maria.

Nadia&Daniel skriver:

Uhh - lige et ønske mere til fødesldagen.. Alle andre jeg har kigget på koster 1500-1800.- - og denne er 1000 x flottere end dem til sammen..

Tak for svaret

Det var så lidt.. Du kan bare søge på Bystroom pusletasker på google, så kommer der en række steder op hvor man kan købe den..

Anmeld

1. august 2010

Nadia&Daniel

Maria. skriver:

Det var så lidt.. Du kan bare søge på Bystroom pusletasker på google, så kommer der en række steder op hvor man kan købe den..

Så er det ordnet - fandt hjemmesiden - og er nu den kommende ejer af denne lækre taske

Takker for alt hjælpen

Anmeld

1. august 2010

Maria.

Nadia&Daniel skriver:

Så er det ordnet - fandt hjemmesiden - og er nu den kommende ejer af denne lækre taske

Takker for alt hjælpen

hehe.. tillykke med den..

Anmeld

2. august 2010

Tanja84

Nadia&Daniel skriver:

Takker for alt hjælpen

He, he godt at se jeg ligeledes kan få andre til at forelske sig i denne taske

Har aftalt med mig selv, at den bliver bestilt i dag, så er også selv snart den kommende ejer af yndlingstasken

Anmeld

2. august 2010

Nadia&Daniel

Tanja84 skriver:

He, he godt at se jeg ligeledes kan få andre til at forelske sig i denne taske

Har aftalt med mig selv, at den bliver bestilt i dag, så er også selv snart den kommende ejer af yndlingstasken

Har fødselsdag om præcis 1 mdr. - så har aftalt med min forlovede, at dette er min fødselsdagsgave fra ham af (plus det han har i ærmet som overraskel - stave)

Tillykke som den kommende ejer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.