Mødre over 30..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

Tulle28

Eva. skriver:

Jeg er jo gammel, men har også store børn...personligt synes jeg at man er lige gammel nok til at få børn når man er over 30 år...jeg ville i hvert fald nødig selv...nyder at jeg er ung og har tid til at være det uden små børn...

Gammel - hold så op!! 30 er de nye 20'ere jo:-)

Jeg ville ikke undvære alt det jeg oplevede i 20'erne og føler først nu at det er den "rigtige tid" at have fået barn på... Men sådan er vi så forskellige:-)

Knus Tulle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

pussepige

Jeg kan først melde mig på banen næste år er først blevet 29 år men venter nr 4.

Anmeld

27. juli 2010

dorthemus

Eva. skriver:

Jeg er jo gammel, men har også store børn...personligt synes jeg at man er lige gammel nok til at få børn når man er over 30 år...jeg ville i hvert fald nødig selv...nyder at jeg er ung og har tid til at være det uden små børn...

Sådan har jeg det slet ikke...jeg har haft min ungdom med fester, byture og mange mænd  Føler mig så klar til moderskabet og savner INTET fra mit "gamle" liv.

Der er fordele og ulemper ved begge dele

Anmeld

27. juli 2010

dorthemus

Tulle28 skriver:

Jeg ville ikke undvære alt det jeg oplevede i 20'erne og føler først nu at det er den "rigtige tid" at have fået barn på... Men sådan er vi så forskellige:-)

Knus Tulle

Har det på præcis samme måde som dig

Anmeld

27. juli 2010

Svei

Tulle28 skriver:

Knus Tulle

Så skulle jeg have gjort det omvendt....men tror ikke min krop ville have syntes det var så godt at være gammel gravid...men klart, at få børn 35+ så havde man kunne leve det hele igennem inden...det gjorde jeg så ikke og har været husmor siden jeg var 19 år hvor jeg købte mit første hus...så jeg må indrømme at jeg ikke ville orke mere, trænger til at gøre noget for mig nu

Men jo, jeg skulle nok have levet livet dengang...følte bare livet var hus og mand...hvor sørgeligt er det lige som 20 årig...suuuk...

Anmeld

27. juli 2010

Svei

dorthemus skriver:

Sådan har jeg det slet ikke...jeg har haft min ungdom med fester, byture og mange mænd  Føler mig så klar til moderskabet og savner INTET fra mit "gamle" liv.

Der er fordele og ulemper ved begge dele

Præcis....læs evt mit svar til tulle... fordelen nu når jeg tog det tossede valg at blive husmor som teenager, er så at jeg ikke skal slides op af amning og søvnløse nætter som gammel(i forhold til hvad kroppen er skabt til) og kan nyde at være ung med mine unger..

Anmeld

27. juli 2010

Lillefe

Jeg er 30 og venter min nr 2

Anmeld

27. juli 2010

noa pigen

Jeg fødte Marius da jeg var 31 år..Og han er 4 mdr nu..Havde det stået til mig var jeg blevet mor for længe siden. Men er den overbevisning at der er en mening med alting..

Der er igen for og imod men sådan er det jo med alting..

Anmeld

27. juli 2010

dorthemus

Eva. skriver:

Præcis....læs evt mit svar til tulle... fordelen nu når jeg tog det tossede valg at blive husmor som teenager, er så at jeg ikke skal slides op af amning og søvnløse nætter som gammel(i forhold til hvad kroppen er skabt til) og kan nyde at være ung med mine unger..

Er stadig uenig  Der er langt mere indhold i mit liv nu og jeg føler mig bestemt ikke "slidt ned"...men vi har også godestærke gener i min familie

Anmeld

27. juli 2010

Lillefe

Er enig med dig i et få sit første barn når man er over 30 er for sent Men jeg har også altid sagt jeg ville være 25 først inden jeg fik min første  og hvad andre syntes er jo deres sag. Jeg ville da helt sikkert støtte andre i det

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.