blev lige lidt ked...(langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tulle28 skriver:

IIIhh sikke da en KOST! 

Jeg bliver så vred når folk siger sådan - at os, der har fået PKS, har født på "den nemme måde". Ja, det er da meget muligt at vi gik glip af veer osv. men til gengæld  er vi jo gået igennem en større operation, som vi har "fornøjelsen" af i meget længere tid end de fleste, som har født selv.

Vi er lige så meget kvinder som dem, der har presset deres barn ud! Punktum!

Og så får du også lige en ordentlig krammer

Knus Tulle

tak søde tulle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

Svei

Tulle28 skriver:

IIIhh sikke da en KOST! 

Jeg bliver så vred når folk siger sådan - at os, der har fået PKS, har født på "den nemme måde". Ja, det er da meget muligt at vi gik glip af veer osv. men til gengæld  er vi jo gået igennem en større operation, som vi har "fornøjelsen" af i meget længere tid end de fleste, som har født selv.

Vi er lige så meget kvinder som dem, der har presset deres barn ud! Punktum!

Og så får du også lige en ordentlig krammer

Knus Tulle

Vi er bare lidt mere stramme....

Anmeld

26. juli 2010

Heidi B

Nogen drenge venner jeg havde på et tidspunkt sagde at før man fødte havde man en fisse, men efter var det en kusse...

Godt jeg fik kejsersnit!!!!

Op med hovedet Caroline!!!

Anmeld

26. juli 2010

bagger26

Heidi B skriver:

Nogen drenge venner jeg havde på et tidspunkt sagde at før man fødte havde man en fisse, men efter var det en kusse...

Godt jeg fik kejsersnit!!!!

Op med hovedet Caroline!!!

Må ærligt indrømme at NOGLE af jer er lige så slemme som de damer i kritisere.. Jeg kunne aldrig selv finde på af dømme nogle ud fra de fik KS, aldrig. Syntes på ingen måder at fordi jeg har født vaginalt så er jeg mere sej eller mere kvinde.  

Men må indrømme, at jeg bliver utrolig ked af det når jeg så kan gå herind og læse, at nogle af jer mener jeg har valgt den nemme ud vej, fordi jeg ikke skal døje med smerter bagefter, og at jeg nu har fået en slap kusse, mange tak for det de damer. Kan ikke se at i er et hak bedre end dem der dømmer jer fordi i har fået KS..

Anmeld

26. juli 2010

Moderator

bagger26 skriver:

Må ærligt indrømme at NOGLE af jer er lige så slemme som de damer i kritisere.. Jeg kunne aldrig selv finde på af dømme nogle ud fra de fik KS, aldrig. Syntes på ingen måder at fordi jeg har født vaginalt så er jeg mere sej eller mere kvinde.  

Men må indrømme, at jeg bliver utrolig ked af det når jeg så kan gå herind og læse, at nogle af jer mener jeg har valgt den nemme ud vej, fordi jeg ikke skal døje med smerter bagefter, og at jeg nu har fået en slap kusse, mange tak for det de damer. Kan ikke se at i er et hak bedre end dem der dømmer jer fordi i har fået KS..

og det var bare slet ikke det der var meningen med den her tråd, altså

Anmeld

26. juli 2010

Risen

bagger26 skriver:

Anmeld

26. juli 2010

Koen.

bagger26 skriver:

Sådan tænkte jeg os! Det vigtigste er at barnet er kommet ud og alle mand har det godt

Kan 100% forstå du er blevet såret caroline for var da virkelig ikke pænt af hende, bare husk at hver fødsel er unik og dit ks med laura er din unikke fødsel!

Anmeld

26. juli 2010

bagger26

Caroline86 skriver:

og det var bare slet ikke det der var meningen med den her tråd, altså

Nej det ved jeg også godt Caroline, og prøvede også at læse det lidt med et smil på læben. Men syntes jo bare vi alle har fået noget fantastisk ud af det vi hver i sær har været igennem, så syntes bare det var lidt et slag i ansigtet.. På samme måde som det har været et slag i ansigt for jer, der har fået dårlige kommentare på at have fået KS...

Anmeld

26. juli 2010

Moderator

bagger26 skriver:

Nej det ved jeg også godt Caroline, og prøvede også at læse det lidt med et smil på læben. Men syntes jo bare vi alle har fået noget fantastisk ud af det vi hver i sær har været igennem, så syntes bare det var lidt et slag i ansigtet.. På samme måde som det har været et slag i ansigt for jer, der har fået dårlige kommentare på at have fået KS...

kan jeg også godt forstå...

Håber ikke jeg har sagt noget stødende? Selvom jeg grinte godt nok af noget af det de andre skrev

Anmeld

26. juli 2010

bagger26

Caroline86 skriver:

kan jeg også godt forstå...

Håber ikke jeg har sagt noget stødende? Selvom jeg grinte godt nok af noget af det de andre skrev

Nej det var ikke lige dig jeg tænkte på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.