blev lige lidt ked...(langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2010

Svei

bagger26 skriver:

Må ærligt indrømme at NOGLE af jer er lige så slemme som de damer i kritisere.. Jeg kunne aldrig selv finde på af dømme nogle ud fra de fik KS, aldrig. Syntes på ingen måder at fordi jeg har født vaginalt så er jeg mere sej eller mere kvinde.  

Men må indrømme, at jeg bliver utrolig ked af det når jeg så kan gå herind og læse, at nogle af jer mener jeg har valgt den nemme ud vej, fordi jeg ikke skal døje med smerter bagefter, og at jeg nu har fået en slap kusse, mange tak for det de damer. Kan ikke se at i er et hak bedre end dem der dømmer jer fordi i har fået KS..

Åhh,..det er jo gazzzzzz... vi er sgu alle sammen kvinder, det er da helt tydeligt når man læser alt det her...

Ikke tage det så højtideligt...men bliver man som Caroline behandlet skidt, så kan man jo bare give lidt fis igen og få det ned på et plan...som min kloge mor siger....mod dumhed kæmper selv guderne forgæves...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

TbCp

Eva. skriver:

Åhh,..det er jo gazzzzzz... vi er sgu alle sammen kvinder, det er da helt tydeligt når man læser alt det her...

Ikke tage det så højtideligt...men bliver man som Caroline behandlet skidt, så kan man jo bare give lidt fis igen og få det ned på et plan...som min kloge mor siger....mod dumhed kæmper selv guderne forgæves...

Anmeld

27. juli 2010

bagger26

Eva. skriver:

Forstår bare ikke hvorfor det er i orden at lave gazzzzz, når det handler om at nedgøre en vaginal fødsel... Men at du selv syntes det er kvalmende når andre kvinder taler nedgørende om KS.. Ikke at jeg syntes det er i orden, syntes ikke det er i orden at nedgøre det ene eller det andet... kan også være jeg bare har tabt min humor et eller andet sted idag..

Anmeld

27. juli 2010

Bayze

Caroline86 skriver:

Øv altså!

Har egentlig haft det rigtig rigtig godt med mit pks trods min holdning til det i starten... Jeg var rigtig ked af at skulle have kejsersnit, men da først jeg fik realitetssansen tilbage og i øvrigt efterfølgende havde en fantastisk fødsel ved kejsersnit har jeg bare slet ikke haft det dårligt med det

I går var der så en der spurgte til min fødsel (en jeg ikke kender ret godt), og da jeg fortalte om mit kejsersnit lykkedes det hende at bagatellisere det HELT vildt... Hun var egentlig ikke direkte dum overfor mig, men hun fik på én eller anden måde mig til at føle mig som en kæmpe fiasko at jeg ikke selv havde presset Laura ud Hun fik gjort kejsersnit til en "lille dum, nem måde at få et barn og i øvrigt SLET ikke en fødsel" og jeg blev faktisk rigtig ked af det, for jeg var faktisk nået dertil at jeg omtaler kejsersnittet som "min fødsel af Laura" - for det var det jo!!!

Så sad jeg der og følte mig som SÅ lidt som en kvinde og følte at jeg da overhovedet ikke havde født når nu det var kejsersnit... Og så bandede jeg langt væk over at jeg ikke selv kunne føde hende "bare" fordi hun sad fastklemt med hovedet under mine ribben og i den grad blev HEVET ud...

Jeg ved inderst inde godt at det er noget fis og at min fødsel er ligeså rigtig som alle andres - og nødvendig for hun var IKKE kommet ud ved sædefødsel som hun sad fast - men jeg blev bare rigtig såret og blev så paf at jeg intet sagde igen

Nå.. det skulle altså lige ud

Knus Caroline - som lige nu slet ikke kan finde ud af om hun har født eller ej!?

ÅÅÅHH altså, jeg bliver sgu så træt af det hver gang jeg hører at der er kvinder der har det som dig! Prøv at hør her - så længe det gik godt og din dejlige pige kom sund og rask til verden og du har det godt efterfølgende, så er det da PISSE ligemeget hvordan hun kom til verden! Der er da ikke nogen rigtig eller forkert fødsel og det er altså alt for langt ude at begynde på det der med at man fordi man ikke føder vaginat skulle være mindre kvinde!

Caroline jeg har indtryk af at du er en fantastisk dejlig mor til en skøn lille datter der stortrives  stik nu det der fis langt op hvor solen ikke skinner! Ja, undskyld, men jeg kan simpelthen ikke taget det seriøst at der stadig er kvinder der ikke har bedre at tage sig til som lukker sådan noget gylle ud, som du der måtte høre på! Gleeeeem det, søde og nyd din vidunderlige lille pige (og det gør du jo også)

Knus, Tina

Anmeld

27. juli 2010

Mum33

Heidi B skriver:

Nogen drenge venner jeg havde på et tidspunkt sagde at før man fødte havde man en fisse, men efter var det en kusse...

Godt jeg fik kejsersnit!!!!

Op med hovedet Caroline!!!

helt ærligt

Anmeld

27. juli 2010

Svei

bagger26 skriver:

Forstår bare ikke hvorfor det er i orden at lave gazzzzz, når det handler om at nedgøre en vaginal fødsel... Men at du selv syntes det er kvalmende når andre kvinder taler nedgørende om KS.. Ikke at jeg syntes det er i orden, syntes ikke det er i orden at nedgøre det ene eller det andet... kan også være jeg bare har tabt min humor et eller andet sted idag..

Er dit gals halvt fyldt eller halvt tomt....slap nu af......og jeg nedgør ingen, får det bare ned på et plan....

Anmeld

27. juli 2010

Svei

TbCp skriver:

Tak..

Anmeld

27. juli 2010

bagger26

Eva. skriver:

Er dit gals halvt fyldt eller halvt tomt....slap nu af......og jeg nedgør ingen, får det bare ned på et plan....

Nå okay, troede ikke det at vaginal fødslen er den nemme udvej og slappe kusser (fisser er det jo ikke længere har jeg læst et sted) var positivt ment, my bad...

Du får ret og jeg får fred... Ha en god dag...

Anmeld

27. juli 2010

Heidi B

bagger26 skriver:

Nå okay, troede ikke det at vaginal fødslen er den nemme udvej og slappe kusser (fisser er det jo ikke længere har jeg læst et sted) var positivt ment, my bad...

Du får ret og jeg får fred... Ha en god dag...

Jeg undskylder mit ordvalg, det var ikke for at støde nogen. Men har selv fået kejsersnit, og var længe om at accepterer det, for jeg følte ikke jeg fødte rigtigt. Hvad man jo heller ikke gør. Og så var der nogen drenge venner der sagde det til mig for at trøste... Synes egentlig det var meget sjovt. Men kan godt se at man kan blive stødt over det.

Er også træt af at få den kommentar, "nååå, kejsersnit, så har du jo ikke prøvet at føde" Føler sig som andenrangsmor, at man ikke selv har presset ungerne ud... Men jeg valgte ikke selv, og ville gerne selv have født, men det kunne ikke lade sig gøre.

Så her er min uforbeholdende undskyldning til dem der følte sig stødt. Jeg beklager!!!

Anmeld

27. juli 2010

bagger26

Heidi B skriver:

Jeg undskylder mit ordvalg, det var ikke for at støde nogen. Men har selv fået kejsersnit, og var længe om at accepterer det, for jeg følte ikke jeg fødte rigtigt. Hvad man jo heller ikke gør. Og så var der nogen drenge venner der sagde det til mig for at trøste... Synes egentlig det var meget sjovt. Men kan godt se at man kan blive stødt over det.

Er også træt af at få den kommentar, "nååå, kejsersnit, så har du jo ikke prøvet at føde" Føler sig som andenrangsmor, at man ikke selv har presset ungerne ud... Men jeg valgte ikke selv, og ville gerne selv have født, men det kunne ikke lade sig gøre.

Så her er min uforbeholdende undskyldning til dem der følte sig stødt. Jeg beklager!!!

Det er bare ikke alle der har født vaginalt der dømmer eller ser ned på KS-mødre.. Jeg syntes da personligt I er lige så seje som os.. og hader det bliver delt op i I og os.. Vi er jo alle sammen blevet mødre på den ene eller anden måde... Det vigtigste er vel at det er raske børn der kommer ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.