Aww smukke... Du får lige en kæmpe krammer til at starte med
for hvor må det bare have været sårende for dig og så er det jo i princippet lige meget hvor godt man kender personen, det er jo mere det faktum at nogen mener det om en og siger disse ting.
En fødsel er i princippet at få ens barn ud af kroppen og det var lige nøjagtig det du gjorde, og du var sågar villig til at ligge dig under kniven, for at være sikker på at både du og Laura ville overleve.
Du traf det rigtig valg som mor
- du valgte at tænke på dit barn, frem for at kejsersnit ikke er en "rigtig føslen"..
Smukke, du må tænke på at hende der sagde det til dig, sagde de ting fordi hun for det 1. ja, er en kælling og en ubetænksom, koldhjertet møgso (ja, det må du gerne kalde hende
hehe
), men også fordi hun simpelthen er dybt uvindende. Hun ved ikke hvor hårdt det er få kejsersnit, hun har kun oplevet en "smut"-fødsel, uden noget som helst modgang, og aner slet ikke hvad kejsersnit indebærer og har ikke engang gidet sætte sig ind i det.
Jeg kan jo af gode grunde ikke gøre mig klog på fødsler, men har da alligevel den opfattelse at man er heldig hvis man kan føde på normal vis, og sådan bør hun i mine øjne se det.
Man kan ikke selv bestemme hvordan man gerne vil føde (jo, hvis man vælger pks måske) for kunne man det, ville alle jo vælge en hurtig/nem fødsel.
Men kort:
- Du har født Laura
- Du har født rigtigt og det er på ingen måde en fiasko at få kejsersnit - det er en nødvendighed!
- Det er ikke været spor nemt
- Hun er blot dum og uvidende og aner ikke hvad du har været igennem
Kom hende lidt i baghovedet (ved godt man ikke kan glemme hende/det) og når hun så dukker op, så hav medlidenhed med hende, for hun tror hun kan gøre sig klog på en masse hun ikke ved noget om, og det bliver ris til hendes egen røv, for det gider ingen at høre på 
Jeg er sikker på at næste gang vil du opleve en naturlig fødsel af en lille dreng eller pige smukke