blev lige lidt ked...(langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana... skriver:

Åhh sødeste dig for pokker da altså. Du skal huske på at du gjorde det rigtig for dig og dit lille vidunder så kan folk have deres skide holdninger og meninger for sig selv! 

Det vigtigste er at hun kom ud på den eneste rigtig måde for jer!!!!

Åhh jeg kan blive så sur/ked på folk med så stramme holdninger om alt mulig (bla. amning og pks) at det såre andre. 

Glem hende og nyd du at det hele gik så godt og at du har den dejligste lille prinsesse. 

KNUS og hvis du ikke var flyttet til sjælland var jeg kommet og givet dig et KÆMPE kram 

tak søde... ja, det var det eneste rigtige og måske netop derfor bliver jeg endnu mere ked når folk så fortæller mig at det er forkert For det havde været livsfarligt for både Laura og mig at forsøge en sædefødsel (som ikke havde kunnet lade sig gøre alligevel) og hvorfor skulle jeg byde os det!?

Øv, det irriterer mig at jeg bliver ked af det! Kender hende som sagt ikke voldsomt godt, så jeg burde være skide ligeglad... den sad bare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

Moderator

Jibbe skriver:

Selvfølgelig har du da født Laura! Der var jo ikke noget alternativ uden at det kunne være til fare for dig eller hende... Hende dåsen skulle da bare selv prøve at have en baby i maven som lå i UK-stilling... så kunne hun jo prøve at føde den! Ih der findes bare så mange bedrevidende mennesker i denne verden som burde holde deres mening for dem selv... De tror at deres graviditet og fødsel er sådan som det foregår for alle... det er frygteligt at høre på.

Du har gjort det som var rigtigt for dig og Laura og ikke for andre... det skal du bare holde fast i!

1000 tak...

det hjælper faktisk rigtigt meget at høre Jer sige de her ting - selvom jeg jo godt ved det i forvejen!

Ja, hun er jo en af dem der havde en "nem" fødsel der gik rigtigt hurtigt, ingen smertestillende og ikke en skramme! Men hendes søn vejede altså også kun lidt over 2½ kg og lå rigtigt! Laura vejede 3620 og lå fast

Anmeld

25. juli 2010

NinaNymannMadsen

et kejsersnit er da lige så meget en fødsel som når man selv presser barnet ud.

nogen kan ikke føde på "normal" vis fordi der er visse komplikationer.

det vigtigste er da at du fik hende ud i god behold og hun er sund og rask og er som hun skal være vil jeg da mene..

så du skal bare lukke ørne for dem der vil påstå du ikke selv har født din datter for det har du da selvfølgelig.

du kan kun være stolt af hende, og et kejsersnit det er da bare sejt at du fik sådan et syntes jeg. for tror da på det har gjort ondt i noget tid efter, ved hvertfald dem jeg kender havde ondt.

Anmeld

25. juli 2010

Moderator

WiitrioeN skriver:

Åh den følelse kender jeg godt - jeg var engang til vagtlægen også ved jeg ikke lige hvordan vi kom ind på fødsel men så fik jeg smidt i hovedet at jeg viste jo slet ikke hvad det vil sige at føde når jeg havde fået kejsersnit (havde både veer -pres veer og var ved at føde osv) men nææ nej jeg anede jo ingen ting...

Og den har jeg også titi fået at vide at jeg aner jo slet ikke hvordan det er for jeg har jo ALDRIG født!

Det gør rigtig ondt og stadig den dag idag kan det ramme mig utrolig dybt når folk siger sådan, for det var heller ikke mit ønske...

Det jeg vil sige med det er bare at jeg forstår dig så udemærket og folk der siger sådan har slet ingen idé om hvad de snakker om for KS er nemlig ikke en nem løsning...

Sender dig en masse varme tanker og et kæmpe

dejligt at vide jeg ikke er den eneste der kan få det sådan!

Selvom man jo inderst inde godt ved det var den rigtige løsning! Og derfor er det jo også bare endnu mere provokerende når andre pludselig får det til at fremstå som noget forkert

Anmeld

25. juli 2010

Moderator

mor-til-vanessa skriver:

hun havde nok ikke "nosser" nok til rigtig at sige at det var det hun mente.

folk og deres dumme kommentarer.

næh, sikkert ikke

Må jeg gerne kalde hende møgso?

Anmeld

25. juli 2010

Moderator

Astasmor skriver:

et kejsersnit er da lige så meget en fødsel som når man selv presser barnet ud.

nogen kan ikke føde på "normal" vis fordi der er visse komplikationer.

det vigtigste er da at du fik hende ud i god behold og hun er sund og rask og er som hun skal være vil jeg da mene..

så du skal bare lukke ørne for dem der vil påstå du ikke selv har født din datter for det har du da selvfølgelig.

du kan kun være stolt af hende, og et kejsersnit det er da bare sejt at du fik sådan et syntes jeg. for tror da på det har gjort ondt i noget tid efter, ved hvertfald dem jeg kender havde ondt.

tak, søde!

Ja, det gjorde ondt bagefter og stadig nu (5½ måned efter) kan jeg få ondt i arret så jeg er nødt til at stoppe op og trække vejret dybt.. Har ladet mig fortælle at det kan fortsætte i MANGE år endnu

Anmeld

25. juli 2010

NinaNymannMadsen

Caroline86 skriver:

tak, søde!

Ja, det gjorde ondt bagefter og stadig nu (5½ måned efter) kan jeg få ondt i arret så jeg er nødt til at stoppe op og trække vejret dybt.. Har ladet mig fortælle at det kan fortsætte i MANGE år endnu

det må bare være rigtig hårdt.

min svigerinde har fået 3 kejsersnit ialt så hun ved vidst en del om det.

Anmeld

25. juli 2010

mor-til-vanessa

Caroline86 skriver:

næh, sikkert ikke

Må jeg gerne kalde hende møgso?

ja for hun er da mega meget en møgso. lol

Anmeld

25. juli 2010

Eliza/lykke

Hej ven

Jeg har født normalt første gang og planlagt kejsersnit anden gang for 2½ mrd. Og min mening - kejsersnit er BARE hårdt! Det er nok det væreste, jeg nogen sinde har prøvet. Samtidig en super oplevelse. Jeg fik planlagt K, fordi min første fødte har ADHD og alt er planlagt for ham. Jeg troede faktisk også, at det ville være nemmere..... hmmmmmm ja... tro om igen.

Så når nogle siger sådan til dig, har de INTET at have det i. Kejsernsit er lige så hårdt og lige givende som at føde almindeligt.

Knus herfra

Anmeld

25. juli 2010

Valle81

Ej hvor folk altså glemmer at tænke sig om før de taler hva????

ALtså du havde jo ikke noget valg - at føde Laura kunne ende katastrofalt for dig og hende  - hvad er det hun ikke har fattet?? Det er jo ikke fordi du har sagt - ej jeg tør ikke føde - så jeg øsnker kejsersnit - nej tvært imod - du ville så gerne føde selv og håbede inderligt til det sidste - men oddsene var imod og du var igennem en masse tankemæssigt og følelsesmæssigt for at blive klar til kejsersnittet.

Altså - bliver helt harm!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.