billigt eller dyrt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2010

Mor-til-asta-09

moniquesmor skriver:

hmm jeg har tænket og tænket..

har en veninde der heller ind gerne køber alle de der mærkevare ting til hendes barn og hende selv. selv om de sidst på mdr må leve småt med mad og div. andre ting.

jeg snakker ikke rigtigt med hende mere da jeg føler mig set ned på for jeg og min datter godt kan gå i føtex og hm tøj

men mit spørgsmål er mere eller mindre.. ville du helst købe det dyre til dit barn selv om du kan få lige så gode ting til en pris alle kan være med på..

og hvorfor vælger du som du gør

ville lige sige jeg ikke kigger ned på jer der køber dyre ting.. synes det er fint nok.. men kan bare ikke have de person der kigger ned på os der køber tøj et sted hvor de kan få mad hele mdr

Jeg er helt enig med dig..

Personligt så køber jeg det tøj jeg synes er pænt.. dyrt, billigt, bilka, føtes eller mærkevare... fuldstændig ligemeget.. Bare ejg synes det er er flot, så er jeg ligeglad med prisen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

Laulund87

linselouise skriver:

-er helt enig, Handler også selv på dba og trendsales Fedt at kunne få de gode mærkevarer til billige penge!

Man bliver helt afhængig

Anmeld

19. juli 2010

Pige2009

line melias mor skriver:

åhhh ja elsker den butik

Anmeld

19. juli 2010

3xM

hmm

jeg må indrømme jeg ikke ville købe tøj i føtex o.lign.

hogm tøj heller ikke, jeg bryder mig simpelthen ikke om kvaliteten...

både til mig selv og til Marcus ofres der på tøj, og ting...

kan godt finde på at købe mine ting ( solbriller, tasker, punge ure mv. brugt...)

eneste jeg køber billigt er mine egne sko...

hvad andre gør er mig underordnet, men sådan har jeg det

Anmeld

19. juli 2010

charlottekri

moniquesmor skriver:

jaah men så lad være med af kigge ned på os andre.. tro min datter 10gang heller vil have mad og en is sidste på mdr ind dyrt tøj som hun er ude af fordi de vokser så hurtigt

hvordan er det liige at jeg ser ned på "jer andre"??

jeg er ligesådan selv... jeg køber også alt mit tøj i hm og føtex og bilka... og til min datter...

Anmeld

19. juli 2010

SpunkenJo

Laulund87 skriver:

Jeg elsker mærkevare tøj og det passer nu ikke helt at det billige er lige så godt 

Har nogle gange købt børnetøj i Bilka og Tøj&Sko og det ser så slidt ud efter en vask! Det nægter jeg at give penge for!

Vil så sige at jeg også nægter at give fuld pris fordi der står Molo i nakken så jeg køber på udsalg og på Trendsales hvor det er meget billigere

Så jeg giver faktisk ikke mere for tøjet end i f.eks. H&M, jeg får bare en meget bedre kvalitet! 

Det lyder lissom mig 

Jeg ville lyve, hvis ikke jeg stod ved, at jeg er tosset med Katvig, Smallstuff, IdaT, Molo, Benneton, Armani og meget meget mere.

- Når det så er sagt, tror jeg der er betalt fuld pris for (det af det jeg selv har købt) ca. 5 gange.

Jeg køber på TS, lagersalg, tilbud osv.

Vi har også ting fra HM og NameIt, hvis jeg sku falde over noget lækkert.

Men ellers er det vigtigste da, at når man har klædt lillepigen/bassen på, at man syns den lille trold er lækker lækker lækker. Mærketøj eller ej, så er rent tøj uden huller bare det vigtigste!!!!

Men selvom pengene herhjemme ikke hænger på træerne, kan man sagtens have skufferne fyldt op med mærketøj, fryser og kølesakb med mad uden man skal ruineres. (Man skal sætte tærring efter næring eller noget.....)

- Og Nej, jeg ser ikke ned på mødrende til de børn, som ikke kommer i alverdens mærketøj!!!! Men løfter måske et øjenbryn hvis tøjet er hullet og beskidt efter flere dage uden en vaskemaskine fx......

Anmeld

19. juli 2010

nynne-l

køber nok alt det dyre tøj til min dreng og føler mig også lidt dum nogen gange når man giver 300kr for en heldragt  ¨men lægger så også mærke til hvis jeg ser et andet barn med det på og kan ikke lade være med at tænke der er nogen der har råd til det

men køber det kun fordi der ikke er noget flot i føtex eller hm og så elsker jeg heldragter og dem er der ikke mange af de steder

Anmeld

19. juli 2010

Laulund87

SpunkenJo skriver:

Det lyder lissom mig 

Jeg ville lyve, hvis ikke jeg stod ved, at jeg er tosset med Katvig, Smallstuff, IdaT, Molo, Benneton, Armani og meget meget mere.

- Når det så er sagt, tror jeg der er betalt fuld pris for (det af det jeg selv har købt) ca. 5 gange.

Jeg køber på TS, lagersalg, tilbud osv.

Vi har også ting fra HM og NameIt, hvis jeg sku falde over noget lækkert.

Men ellers er det vigtigste da, at når man har klædt lillepigen/bassen på, at man syns den lille trold er lækker lækker lækker. Mærketøj eller ej, så er rent tøj uden huller bare det vigtigste!!!!

Men selvom pengene herhjemme ikke hænger på træerne, kan man sagtens have skufferne fyldt op med mærketøj, fryser og kølesakb med mad uden man skal ruineres. (Man skal sætte tærring efter næring eller noget.....)

- Og Nej, jeg ser ikke ned på mødrende til de børn, som ikke kommer i alverdens mærketøj!!!! Men løfter måske et øjenbryn hvis tøjet er hullet og beskidt efter flere dage uden en vaskemaskine fx......

Anmeld

19. juli 2010

wamse

Jeg har så brugt mange penge på mærketøj til mine børn. Min datter har lidt fra føtex også, men det er ikke meget for jeg synes kvaliteten er pænt træls i forhold til meget andet tøj. H&M´s tøj har hun også en del af og jeg er fuldt ud tilfreds med kvaliteten der.

Jeg køber ikke de mærkevarer for at andre skal lægge mærke til det, men for kvaliteten og fordi jeg synes tøjet er rigtig flot. Hvis tøjet er behageligt for mine børn, så er det det der tæller.

Anmeld

20. juli 2010

moniquesmor

charlottekri skriver:

hvordan er det liige at jeg ser ned på "jer andre"??

jeg er ligesådan selv... jeg køber også alt mit tøj i hm og føtex og bilka... og til min datter...

det var ikke sådan ment det var mere af dem der gjort det du have jo samme holdning som mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.