Laulund87 skriver:
Jeg elsker mærkevare tøj og det passer nu ikke helt at det billige er lige så godt
Har nogle gange købt børnetøj i Bilka og Tøj&Sko og det ser så slidt ud efter en vask! Det nægter jeg at give penge for!
Vil så sige at jeg også nægter at give fuld pris fordi der står Molo i nakken så jeg køber på udsalg og på Trendsales hvor det er meget billigere
Så jeg giver faktisk ikke mere for tøjet end i f.eks. H&M, jeg får bare en meget bedre kvalitet!
Det lyder lissom mig 
Jeg ville lyve, hvis ikke jeg stod ved, at jeg er tosset med Katvig, Smallstuff, IdaT, Molo, Benneton, Armani og meget meget mere.
- Når det så er sagt, tror jeg der er betalt fuld pris for (det af det jeg selv har købt) ca. 5 gange.
Jeg køber på TS, lagersalg, tilbud osv.
Vi har også ting fra HM og NameIt, hvis jeg sku falde over noget lækkert.
Men ellers er det vigtigste da, at når man har klædt lillepigen/bassen på, at man syns den lille trold er lækker lækker lækker. Mærketøj eller ej, så er rent tøj uden huller bare det vigtigste!!!!
Men selvom pengene herhjemme ikke hænger på træerne, kan man sagtens have skufferne fyldt op med mærketøj, fryser og kølesakb med mad uden man skal ruineres. (Man skal sætte tærring efter næring eller noget.....)
- Og Nej, jeg ser ikke ned på mødrende til de børn, som ikke kommer i alverdens mærketøj!!!! Men løfter måske et øjenbryn hvis tøjet er hullet og beskidt efter flere dage uden en vaskemaskine fx......