billigt eller dyrt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2010

Maddox

Her køber jeg det jeg godt kan lide og som sidder godt på min børn, dyrt eller billigt

Men må indrømme, at jeg oftest køber mærker som Molo, Katvig, Ej sikke lej, Holly´s, IdaT, Småfolk, Tinyminymo, Mini A Ture, Louie Louis, Danefæ og Hummel til min søn - det er udelukkende fordi de har de fedeste farver og prints. Dog køber jeg det meste på tilbud, lagersalg osv. og giver sjældent fuld pris..

Tidligere har jeg også købt en del i H&M, men er simpelthen ved at være så træt af at der er Peter Plys eller Tigerdyr på det hele, og synes i det hele taget, at deres udvalg til små drenge er ret tamt. Det samme med Føtex, kvickly, Bilka osv. - Kedeligt udvalg til drenge og sjældent noget, som falder i min smag.. Synes endda heller ikke ret meget om name it´s kollektion denne sæson = KEDELIG!  Falder jeg alligevel over noget, ryger det selvfølgelig i kurven uanset mærke..

I min datters skab, er der mere blandet dyrt/billigt, da man nemmere kan finde noget sødt til piger (større udvalg) i H&M, Føtex, Bilka, osv. Derudover har hun lidt Pomp de lux, Mala, Claire.dk, Wheat, Hummel og Molo..

Jeg kunne ALDRIG finde på at dømme andre på, hvor dyrt/billigt de, eller deres børn går klædt, så længe tøjet er rent

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

Mira0911

Vi køber aldrig tøj i de dyre butikker...

Vi køber kun tøj i Kvickly, Føtex og Bilka... Og det er fint til os allesammen.... Der kan man altså godt finde noget smart både til børn og voksne... :)

Hvis vi kan se der er råd til et sæt tøj fra H&M, kan vi da godt finde på at tage ind og kigge og se om der skulle være noget interessant... :O)

Anmeld

20. juli 2010

Diana...

Altså jeg køber hellere kvalitet end det billige til Lucas til mig selv går jeg ikke så meget op i det men jeg slider heller ikke så meget på tøjet som Lucas gør.

Jeg kan tydelig se forskel på det hm tøj og fx molo osv vi har alt hvad der hedder hm er smidt ud efter han ikke kan passe det mere da det er alt forvasket og meget hurtigt bliver slidt og grimt. men fx molo der har jeg gemt alt hans tøj da det stadig er pænt og ikke slidt.

Det har intet med mærket at gøre men kvaliteten og det hænger for det meste sammen med prisen. Det er det samme med tasker og sko til mig selv der bliver heller ikke sparet på prisen for jeg skal havde noget der kan holde og tåle noget.

Men nu køber vi også LANGT fra tøj og sko hver måned vi køber nå vi synes der overskud til det.

Knus Diana

Anmeld

20. juli 2010

charlottekri

moniquesmor skriver:

det var ikke sådan ment det var mere af dem der gjort det du have jo samme holdning som mig

okay, så er jeg med igen

Anmeld

20. juli 2010

Fiona78

sarahb skriver:

Vi køber lige det vi kan lidt og det er oftes mærketøj.
Jeg vil ikke selv gå i tøj alle har og er selv meget modebevidst og arbejder i branchen så jeg går meget op i tøj.
Jeg køber oftest mærketøj til min søn, men det er simpelthen fordi jeg synes føtex ikke har en dyt jeg kan lide. Synes egentligt der er meget fint til piger men ikke til drenge og det ligger ikk til mig at gå og kigge efter tøj i føtex. Ved ikk hvorfor sådan er det bare.
Jeg har fx lige været i usa og der har jeg shoppet mærketøj i bunkevis men det var såååå billigt derover at det er hm´s priser så lillemanden har vel fået 30 t shirts, poloer og skjorter fra tommy hilfiger, ralph lauren, small paul, levis osv. Og det er allerede vasket mange gange om man ser det ikk, så det vil jeg foretrække.
Jeg har da købt hætte trøjer osv til 650 kr til ham fra burberry men det synes jeg er super fedt og så lever detvidere til de næste børn, og hvis man har overskud til det økonomisk ser jeg ikk noget forkert i det. Jeg prioriterer helt sikkert kvalitet og det er noget vi er vilde med.

Er helt enig med dig, hvis man har pengene hvorfor lade være hvis man har lyst

Det lyder til jeg må få min veninde til a shoppe lidt lækkert baby tøj for mig når hun snart skal 14 dage til USA

Anmeld

20. juli 2010

sarahb

Fiona78 skriver:

Er helt enig med dig, hvis man har pengene hvorfor lade være hvis man har lyst

Det lyder til jeg må få min veninde til a shoppe lidt lækkert baby tøj for mig når hun snart skal 14 dage til USA

det skal du gøre, i deres outlet malls koster 2 tommy hilfiger basic t shirts 80 kr for 2 stk Det er jo vildt.. Købte fede sko fra converse, nike og ralph lauren for omkring 120 pr par. Det er helt vildt..

Anmeld

20. juli 2010

Fiona78

sarahb skriver:

det skal du gøre, i deres outlet malls koster 2 tommy hilfiger basic t shirts 80 kr for 2 stk Det er jo vildt.. Købte fede sko fra converse, nike og ralph lauren for omkring 120 pr par. Det er helt vildt..

Ja det er da helt vildt Hold da op det er billigt, der ryger bestemt en del af opsparingen den vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.