Her køber jeg det jeg godt kan lide og som sidder godt på min børn, dyrt eller billigt 
Men må indrømme, at jeg oftest køber mærker som Molo, Katvig, Ej sikke lej, Holly´s, IdaT, Småfolk, Tinyminymo, Mini A Ture, Louie Louis, Danefæ og Hummel til min søn - det er udelukkende fordi de har de fedeste farver og prints. Dog køber jeg det meste på tilbud, lagersalg osv. og giver sjældent fuld pris..
Tidligere har jeg også købt en del i H&M, men er simpelthen ved at være så træt af at der er Peter Plys eller Tigerdyr på det hele, og synes i det hele taget, at deres udvalg til små drenge er ret tamt. Det samme med Føtex, kvickly, Bilka osv. - Kedeligt udvalg til drenge og sjældent noget, som falder i min smag.. Synes endda heller ikke ret meget om name it´s kollektion denne sæson = KEDELIG!
Falder jeg alligevel over noget, ryger det selvfølgelig i kurven uanset mærke..
I min datters skab, er der mere blandet dyrt/billigt, da man nemmere kan finde noget sødt til piger (større udvalg) i H&M, Føtex, Bilka, osv. Derudover har hun lidt Pomp de lux, Mala, Claire.dk, Wheat, Hummel og Molo..
Jeg kunne ALDRIG finde på at dømme andre på, hvor dyrt/billigt de, eller deres børn går klædt, så længe tøjet er rent