billigt eller dyrt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2010

Koen.

Køber lige præcis det til prinsessen og jeg, som jeg kan lide, så tænker jeg ikke på hvor det er fra eller hvad det koster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

quity

Jeg har det lige som de fleste herinde. Ligeglad med hvad der står i nakken af tøjet, og det til både mine børn og jeg selv. Bare det er noget jeg kan lide og som sidder godt.

Jeg vil meget hellere have 10 par bukser eller trøjer at vælge i mellem i skabet end kun to.

Anmeld

19. juli 2010

L.J.L

Min søn har stort set kun mærketøj; katvig, småfolk, molo etc.

Det skal så lige siges at jeg køber næsten alt hans tøj brugt, en sjælden gang i mellem køber jeg det fra ny, hvis det er på tilbud eller jeg er til lagersalg. En sjælden gang i mellem kan jeg finde på at købe i H&M hvis der er noget jeg synes er pænt. Jeg bryder mig ganske enkelt ikke om "kedeligt" tøj. Lauritz må gerne have noget med nogle farver og nogle sjove figurer, og det synes jeg som oftest jeg finder i de dyrere mærker

Anmeld

19. juli 2010

saxa

Jeg køber det jeg kan lide og det der passer min datter.. F.eks. kan hun ikke bruge bukser og bodyer fra Føtex etc. da de simpelthen ikke passer hende..  

Anmeld

19. juli 2010

Stepmom87

Jeg må indrømme at jeg går efter katvig, Claire baby og IdaT, er helt vild med deres tøj.. Men finder jeg noget fedt i Name it og H&M jamen så køber jeg da også det..

Anmeld

19. juli 2010

4kløver

Går heller ikke op hvad der står i nakken.

Men kvickly babytøj syndes jeg er stort i sidderne så hun "taber" altid sine bukser så der køber jeg helst ikke..

Katvig syndes jeg der er for meget pædagog over(af det tøj jeg har set)

Anmeld

19. juli 2010

slettet_7530

Her er det en stor pærevælling , min datters nyindkøbte t-shirts til børnehaven er fra Føtex og et par haremsbukser samt leggings, ellers er Føtextøj bare ikke godt til mine børn, jeg har smalle børn og det sidder ikke pænt på dem, Min søn er lækker i HogM tøj samt Katvig og Molo sådan er det bare, min datter har brugt tøj på i børnehaven for det meste da jeg ikke gider bruge formuer på tøj som hun for det første vokser ud af hurtigt, for det andet som bliver grimt og for det 3 synes jeg det er noget miljøsvineri at købe noget for at smide det ud igen 3 måneder efter

herhjemme har hun så helst økologisk bomuld på hvilket vil sige Katvig, derudover sværger vi til Pretty Sille fra Bilka, HogM Molo og moonkids.

Overtøj er ticket to heaven Molo og Friends fra Kvickly.

Til mig selv er det Marc Lauge, Fransa C.RO Vero Moda, Lipo Lipo Gerry Weber, samt lange bukser fra Føtex og Bilka da de sidder bedst på mig.

Så som du kan se en god blanding af det hele.

Anmeld

19. juli 2010

Laulund87

Jeg elsker mærkevare tøj og det passer nu ikke helt at det billige er lige så godt 

Har nogle gange købt børnetøj i Bilka og Tøj&Sko og det ser så slidt ud efter en vask! Det nægter jeg at give penge for!

Vil så sige at jeg også nægter at give fuld pris fordi der står Molo i nakken så jeg køber på udsalg og på Trendsales hvor det er meget billigere

Så jeg giver faktisk ikke mere for tøjet end i f.eks. H&M, jeg får bare en meget bedre kvalitet! 

Anmeld

19. juli 2010

vingummibamse

Jeg køber det tøj til ungerne som jeg kan li..

Har købt en del brugt tøj til Lille søster... og må ærligt indrømme at når det er brugt tøj vil jeg helst ha mærke tøj i ordentligt kvali..

ellers er det mest tøj fra H&M da jeg syntes meget af deres tøj er yders lækkert..

ser bestemt ikke ned på dem der køber tøj i bilka, føtex eller what ever... bare fordi jeg sevl gerne køber mærke tøj til mine børn...

Anmeld

19. juli 2010

Laulund87

linselouise skriver:

Min søn har stort set kun mærketøj; katvig, småfolk, molo etc.

Det skal så lige siges at jeg køber næsten alt hans tøj brugt, en sjælden gang i mellem køber jeg det fra ny, hvis det er på tilbud eller jeg er til lagersalg. En sjælden gang i mellem kan jeg finde på at købe i H&M hvis der er noget jeg synes er pænt. Jeg bryder mig ganske enkelt ikke om "kedeligt" tøj. Lauritz må gerne have noget med nogle farver og nogle sjove figurer, og det synes jeg som oftest jeg finder i de dyrere mærker

Elskeeeeeeeer også farver! Hvorfor skal det hele være så tuttenuttet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.