billigt eller dyrt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2010

moniquesmor

Eva. skriver:

Vii køber det vi kan lide...jeg vil helst ikke købe noget der er grimt og så er jeg egentlig ligeglad hvad der står i nakken og hvad det koster...Køber aldrig tøj i Føtex, der er bare ikke noget vi kan lide...

jamen det er jo så også fint nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

B&J

moniquesmor skriver:

hmm jeg har tænket og tænket..

har en veninde der heller ind gerne køber alle de der mærkevare ting til hendes barn og hende selv. selv om de sidst på mdr må leve småt med mad og div. andre ting.

jeg snakker ikke rigtigt med hende mere da jeg føler mig set ned på for jeg og min datter godt kan gå i føtex og hm tøj

men mit spørgsmål er mere eller mindre.. ville du helst købe det dyre til dit barn selv om du kan få lige så gode ting til en pris alle kan være med på..

og hvorfor vælger du som du gør

ville lige sige jeg ikke kigger ned på jer der køber dyre ting.. synes det er fint nok.. men kan bare ikke have de person der kigger ned på os der køber tøj et sted hvor de kan få mad hele mdr

tøj er tøj lige meget hvad mærke der står der i eller på det er et lille mærke og ikke mere billigt tøj er lige så godt som det dyre for nogle gange finder man jo også tilbud på det dyre tøj.... elsker når de har udsalg i name it  super dejligt tøj.... ellers h/m er også super dejligt tøj... men fandt da også lige en 4 super lækre body stocke for 40kr i bilka

Anmeld

19. juli 2010

Svei

moniquesmor skriver:

jamen det er jo så også fint nok

Jeg ville aldrig selv gå i tøj bare fordi det var billigt...hvis ikke det er noget jeg kunne lide altså.

Men ja, det er jo så forskelligt hvad man prioriterer....havde jeg råd så havde jeg alt det jeg bedst kunne lide af alt og en 6-7 unger... men det må være i mit næste liv...

Anmeld

19. juli 2010

Rikke Houmøller Thaarup

Der er ikke noget galt med Føtex, tøj og sko og lign. Fx. syntes jeg at Føtex vintergummistøvler til 129,- er de bedste på markedet. Og mht. tøj syntes jeg at vi er temmelig kræsne herhjemme, men vi har fundet meget godt i Føtex. Min søn går oftere i føtex-tøj, H&M-tøj og lign. end mærketøj, hvilket jeg kun køber når det er på tilbud i Magasin.
Har for nyeligt købt 2 par Ted Baker shorts og en t-shirt til ham for 270 kr, hvilket er halv pris. Han har vist også en Cottonfield skjorte, som jeg fik med 70% rabat. Vil never ever give fuld pris...
Desværre er det jo sådan at kvaliteten tit følger prisen. Det er hans mærketøj, der holder længst. Har haft en del molo-t-shirts, reimar flyverdragt, "ticket to heaven" jakker til ham, som har været mulige at sælge videre. Det kan jeg ikke med hans føtex-tøj.

Anmeld

19. juli 2010

line melias mor

her køber jeg tøjet fordi jeg kan lide det men kan altså sagtens mærke forskel på kvaliteten. køber massere af mærkevarer men mest på udsalg. må indrømme jeg også er blevet lidt træt af at se rigtig mange babyer have den samme dragt på fra h&m som min egen. kan godt lide min datter skiller sig ud men derfor ser jeg ikke ned på andre overhoved. det jo en smagssag. 

Anmeld

19. juli 2010

moniquesmor

Eva. skriver:

Jeg ville aldrig selv gå i tøj bare fordi det var billigt...hvis ikke det er noget jeg kunne lide altså.

Men ja, det er jo så forskelligt hvad man prioriterer....havde jeg råd så havde jeg alt det jeg bedst kunne lide af alt og en 6-7 unger... men det må være i mit næste liv...

køber bestemt heller ikke tøj til hverken mig eller min datter jeg tænker føj til..

jaah masser af børn og et stort hus med bil på lande

Anmeld

19. juli 2010

Svei

moniquesmor skriver:

køber bestemt heller ikke tøj til hverken mig eller min datter jeg tænker føj til..

jaah masser af børn og et stort hus med bil på lande

Så er vi jo enige....bare man kan lide det man har på, så er det jo super...jeg er selv en klovn til at se hvad der er smart og ikke smart af mærker osv...alle de der dyre mærker tasker der tit sælges synes jeg er forfærdelig grimme og tænker det da kun må være for mærket... men jeg er også bare en gammel hippie..

Anmeld

19. juli 2010

moniquesmor

Eva. skriver:

Så er vi jo enige....bare man kan lide det man har på, så er det jo super...jeg er selv en klovn til at se hvad der er smart og ikke smart af mærker osv...alle de der dyre mærker tasker der tit sælges synes jeg er forfærdelig grimme og tænker det da kun må være for mærket... men jeg er også bare en gammel hippie..

jaah synes også tit man ser noget hvor man tænke omg hvad er dog det.. hvad siger 3500 for den der pung ej vel

Anmeld

19. juli 2010

Svei

moniquesmor skriver:

jaah synes også tit man ser noget hvor man tænke omg hvad er dog det.. hvad siger 3500 for den der pung ej vel

Ja...det er så langt ude, i min verden i hvert fald... men jeg bruger også bare mine lommer til pung og mobil...

Anmeld

19. juli 2010

Trolde_mor

Her køber vi det vi kan li' og har råd til..

Og hey, selv hvis det var et stykke mærketøj man havde på, hvor mange ville så alligevel lige vide at det var det?

Kan sagtens forstå at det er irriterende at ens søn eller datter har det den samme dragt som 50 andre små børn i byen, men så kan man jo prøve at pifte det lidt op, med et sødt tørklæde osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.