Herhjemme er det en blandet landhandel - men jeg må nok indrømme at hun har mest "mærketøj", dog ikke mærker som Burberry, Gucci osv., det er f.eks. Noa Noa, Aya Naya, Katvig, lidt Molo, Småfolk, Danefæ, Pomp de Lux.
Vi køber det som vi kan lide, og alt tøjet må bruges til hvad som helst - vi har endnu ikke oplevet pletter som ikke kan fjernes med opvaskemiddel, og kan pletterne ikke fjernes, så græder vi ikke snot over det 
Min smertegrænse er 300 kr for en bluse, 400 kr for et par bukser, 1200 kr for flyverdragt, 700 kr for en jakke og ingen grænse for fodtøj. Men f.eks. overtøj og fodtøj, der har jeg foretrukne mærker, hendes fodtøj skal helst være Bisgaard da hun har meget smalle fødder, og flyverdragt skal helst være Ticket to heaven, Småfolk, Danefæ eller Reima - det er dem jeg har bedst erfaring med, og bedst kan lide designet på!
Vi kan dog også sagtens købe tøj i H&M, Føtex og Bilka, men jeg synes bare ikke at det holder lige så godt, og tit er det for "pussenusset" til os. Men basisbluser kan sagtens være derfra, og det er skiftetøjet til børnehaven også.
Jeg vil dog ikke foretrække dyrt/dyrere tøj fremfor overlevelse 
Anmeld