billigt eller dyrt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2010

slettet_7530

Laulund87 skriver:

Jeg elsker mærkevare tøj og det passer nu ikke helt at det billige er lige så godt 

Har nogle gange købt børnetøj i Bilka og Tøj&Sko og det ser så slidt ud efter en vask! Det nægter jeg at give penge for!

Vil så sige at jeg også nægter at give fuld pris fordi der står Molo i nakken så jeg køber på udsalg og på Trendsales hvor det er meget billigere

Så jeg giver faktisk ikke mere for tøjet end i f.eks. H&M, jeg får bare en meget bedre kvalitet! 

Molos kvalitet er ikke supergod mere, min datter har været Model for dem og har derfor haft meget tøj fra dem, jeg må sige jeg synes hurtigt det bliver forvasket at se på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

Laulund87

albertesmor skriver:

Molos kvalitet er ikke supergod mere, min datter har været Model for dem og har derfor haft meget tøj fra dem, jeg må sige jeg synes hurtigt det bliver forvasket at se på

Ja det bliver nemt slidt at se på. Det var også bare et eksempel Ej Sikke Lej er rigtig blødt og mister slet ikke farve, det kan jeg lide

Anmeld

19. juli 2010

Lullaby

Jeg køber stort set aldrig mærketøj. Synes ikke prisen er en match til kvaliteten. Køber heller ikke til mig selv.

Anmeld

19. juli 2010

Pige2009

Jeg køber meget forskelligt tøj til Laura. F.eks. har hun næsten kun Molo bodyer, da de sidder bedst på hende, men ellers har hun tøj både fra H&M, Bilka, Name It osv.

Her under udsalget har jeg købt en masse mærketøj til hende, da priserne er de samme som det billige tøj

Anmeld

19. juli 2010

Laulund87

Baagøe skriver:

Jeg køber meget forskelligt tøj til Laura. F.eks. har hun næsten kun Molo bodyer, da de sidder bedst på hende, men ellers har hun tøj både fra H&M, Bilka, Name It osv.

Her under udsalget har jeg købt en masse mærketøj til hende, da priserne er de samme som det billige tøj

Elsker bare når det næsten kan gøres BILLIGERE end f.eks. H&MJeg jagter bare rundt på nettet

Anmeld

19. juli 2010

Pige2009

Laulund87 skriver:

Elsker bare når det næsten kan gøres BILLIGERE end f.eks. H&MJeg jagter bare rundt på nettet

Jeg brugte en formue i Magasin og en lækker lille butik i Odense, der hedder Paddington Miniature 50% på alle varer fra sidste sæson, så nu er hun blevet ekviperet til efteråret

Anmeld

19. juli 2010

Laulund87

Baagøe skriver:

Jeg brugte en formue i Magasin og en lækker lille butik i Odense, der hedder Paddington Miniature 50% på alle varer fra sidste sæson, så nu er hun blevet ekviperet til efteråret

Ej nej nej, vist godt jeg bor i Jylland, ellers var det nok et sted jeg kunne gøre mig fattig i

Anmeld

19. juli 2010

line melias mor

Baagøe skriver:

åhhh ja elsker den butik

Anmeld

19. juli 2010

L.J.L

Laulund87 skriver:

Elskeeeeeeeer også farver! Hvorfor skal det hele være så tuttenuttet?

præcis

Anmeld

19. juli 2010

L.J.L

Laulund87 skriver:

Jeg elsker mærkevare tøj og det passer nu ikke helt at det billige er lige så godt 

Har nogle gange købt børnetøj i Bilka og Tøj&Sko og det ser så slidt ud efter en vask! Det nægter jeg at give penge for!

Vil så sige at jeg også nægter at give fuld pris fordi der står Molo i nakken så jeg køber på udsalg og på Trendsales hvor det er meget billigere

Så jeg giver faktisk ikke mere for tøjet end i f.eks. H&M, jeg får bare en meget bedre kvalitet! 

-er helt enig, Handler også selv på dba og trendsales Fedt at kunne få de gode mærkevarer til billige penge!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.