billigt eller dyrt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.347 visninger
66 svar
0 synes godt om
19. juli 2010

moniquesmor

hmm jeg har tænket og tænket..

har en veninde der heller ind gerne køber alle de der mærkevare ting til hendes barn og hende selv. selv om de sidst på mdr må leve småt med mad og div. andre ting.

jeg snakker ikke rigtigt med hende mere da jeg føler mig set ned på for jeg og min datter godt kan gå i føtex og hm tøj

men mit spørgsmål er mere eller mindre.. ville du helst købe det dyre til dit barn selv om du kan få lige så gode ting til en pris alle kan være med på..

og hvorfor vælger du som du gør

ville lige sige jeg ikke kigger ned på jer der køber dyre ting.. synes det er fint nok.. men kan bare ikke have de person der kigger ned på os der køber tøj et sted hvor de kan få mad hele mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

charlottekri

jeg er helt enig med dig!

jeg kan ikke se nogen grund til at bruge penge man ikke har fordi man skal se nok så smart ud...

så længe ungerne er små og mere eller mindre ligeglade med hvad de går i så kan jeg ikke se noget galt i det... og når de når en alder hvor de ikke gider at gå i det længere, så må de bare selv købe mærketøjet... evt for deres lommepenge eller med penge fra fritidsjob. jeg nægter at gå personligt konkurs fordi de SKAL have et par diesel bukser eller lignende..

mén som du også siger, så fint for dem som har penge til det

Anmeld

19. juli 2010

frk Jensen

moniquesmor skriver:

hmm jeg har tænket og tænket..

har en veninde der heller ind gerne køber alle de der mærkevare ting til hendes barn og hende selv. selv om de sidst på mdr må leve småt med mad og div. andre ting.

jeg snakker ikke rigtigt med hende mere da jeg føler mig set ned på for jeg og min datter godt kan gå i føtex og hm tøj

men mit spørgsmål er mere eller mindre.. ville du helst købe det dyre til dit barn selv om du kan få lige så gode ting til en pris alle kan være med på..

og hvorfor vælger du som du gør

ville lige sige jeg ikke kigger ned på jer der køber dyre ting.. synes det er fint nok.. men kan bare ikke have de person der kigger ned på os der køber tøj et sted hvor de kan få mad hele mdr

Et fyldt køleskab og fryser frem for mærketøj...

Kan jeg se der er overskud til mærketøjet, så køber jeg det også..

Dog har min søn også tøj fra både føtex, bilka, H&M, molo, katvig, name it osv.. Her handler det om pasform og ikke hvad der står i nakken/bagdelen..

Anmeld

19. juli 2010

moniquesmor

charlottekri skriver:

jeg er helt enig med dig!

jeg kan ikke se nogen grund til at bruge penge man ikke har fordi man skal se nok så smart ud...

så længe ungerne er små og mere eller mindre ligeglade med hvad de går i så kan jeg ikke se noget galt i det... og når de når en alder hvor de ikke gider at gå i det længere, så må de bare selv købe mærketøjet... evt for deres lommepenge eller med penge fra fritidsjob. jeg nægter at gå personligt konkurs fordi de SKAL have et par diesel bukser eller lignende..

mén som du også siger, så fint for dem som har penge til det

jaah men så lad være med af kigge ned på os andre.. tro min datter 10gang heller vil have mad og en is sidste på mdr ind dyrt tøj som hun er ude af fordi de vokser så hurtigt

Anmeld

19. juli 2010

prettybutterfly

Er helt enig! Jeg køber stort set ALT på udsalg! Det vil sige jeg alligevel også købe Føtex, H&M og lign og en sjældent gang lidt mærke tøj hvis det er sat ned med 70% vel og mærke! Ellers køber jeg billigt både til min datter og jeg. Men med vores økonomi(studerende) har vi altså heller ikke råd til andet. Hvis jeg endeligt vil have noget i mærkevare kan jeg godt finde på at købe det brugt(MEN PÆNT). Men kan også sagtens købe brugt Ikke-mærketøj. Billigt billigt billigt altså! Det vi sku nødt til hvis vi vil ha mad på bordet!

Anmeld

19. juli 2010

moniquesmor

mor6473 skriver:

Et fyldt køleskab og fryser frem for mærketøj...

Kan jeg se der er overskud til mærketøjet, så køber jeg det også..

Dog har min søn også tøj fra både føtex, bilka, H&M, molo, katvig, name it osv.. Her handler det om pasform og ikke hvad der står i nakken/bagdelen..

ville da også lyve hvis jeg sagde min datter ikke har noget af det. men vil heller gå i føtex og få en masse tøj

Anmeld

19. juli 2010

moniquesmor

prettybutterfly skriver:

Er helt enig! Jeg køber stort set ALT på udsalg! Det vil sige jeg alligevel også købe Føtex, H&M og lign og en sjældent gang lidt mærke tøj hvis det er sat ned med 70% vel og mærke! Ellers køber jeg billigt både til min datter og jeg. Men med vores økonomi(studerende) har vi altså heller ikke råd til andet. Hvis jeg endeligt vil have noget i mærkevare kan jeg godt finde på at købe det brugt(MEN PÆNT). Men kan også sagtens købe brugt Ikke-mærketøj. Billigt billigt billigt altså! Det vi sku nødt til hvis vi vil ha mad på bordet!

nemlig jeg er selv på su og alene mor så jeg ved hvordan det er med af få penge til af køre rundt

Anmeld

19. juli 2010

frk Jensen

moniquesmor skriver:

ville da også lyve hvis jeg sagde min datter ikke har noget af det. men vil heller gå i føtex og få en masse tøj

Altså.. sidste uge var der 3 trøjer/tshirts for 25 kr i føtex. Dæleme om det ikke er billigt.. og så kan man ikke tillade sig at græde snot over at der kommer tusch på..

Havde jeg nu givet 200 kr for en tshirt så havde marcus den nok ikke på ret mange gange i frygt for at spilde kakao eller andet ned af den..

Børn er børn... De sviner, grisser og de ska ha lov til det..

Anmeld

19. juli 2010

Svei

Vii køber det vi kan lide...jeg vil helst ikke købe noget der er grimt og så er jeg egentlig ligeglad hvad der står i nakken og hvad det koster...Køber aldrig tøj i Føtex, der er bare ikke noget vi kan lide...

Anmeld

19. juli 2010

moniquesmor

mor6473 skriver:

Altså.. sidste uge var der 3 trøjer/tshirts for 25 kr i føtex. Dæleme om det ikke er billigt.. og så kan man ikke tillade sig at græde snot over at der kommer tusch på..

Havde jeg nu givet 200 kr for en tshirt så havde marcus den nok ikke på ret mange gange i frygt for at spilde kakao eller andet ned af den..

Børn er børn... De sviner, grisser og de ska ha lov til det..

ja nemlig min datter er 3 hun stod med solbær saft i hånd jeg siger gå pænt ind med det på bord og lad være af gå rundt med det.

hun er på vej ind da hun lige skal sige noget til mig og hun svinger så glase lige ned af hendes trøje og bukser. min datter stor tuder fordi hun er sikker på hele verden bryder sammen og jeg smiler bare og siger kom så tag vi tøjet af..

der var tøj for 50kr super dejligt sæt men lyst så men tænk hvis det var katvig eller molo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.