Kolding tøser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2008

Kristina V

jeg er frisk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2008

AnneMette34

Kristina V skriver:

jeg er frisk...

Hvad dag kan vi alle så og hvad siger du Louise ...(L)?

Anmeld

29. februar 2008

Kristina V

>( bliver snart uvenner med mincom.. Nogle af jer der er nørder med skrifttyper?? Har henten en ned fra nettet og når jeg>( så vil hente den fra temp kan den ikk komme over>( Det er til mandens tatoo.

Anmeld

29. februar 2008

AnneMette34

Kristina V skriver:

>( bliver snart uvenner med mincom.. Nogle af jer der er nørder med skrifttyper?? Har henten en ned fra nettet og når jeg>( så vil hente den fra temp kan den ikk komme over>( Det er til mandens tatoo.

Øhhh ja jeg er men skal nok sidde med det:$

Hvad dag skal vi aftale søde??(L)

Anmeld

29. februar 2008

Kristina V

Hmpf... Loved at sende til ham tatoo-gutten idag for har glemt at ligge dem som pdf filer så han har ik kunne åbne dem:S Og nu er skrifttypen væk >( dumme com..
Jamen jeg kan alle dage.. Hva siger du Louise??

Anmeld

29. februar 2008

Louise83

Jeg er helt forvirret, må jeg indrømme :$

Jeg er klar på det meste... i næste uge bare kun mandag og fredag, snøft, ellers må jeg være med næste gang... ;)

Anmeld

29. februar 2008

AnneMette34

Kristina V skriver:

Hmpf... Loved at sende til ham tatoo-gutten idag for har glemt at ligge dem som pdf filer så han har ik kunne åbne dem:S Og nu er skrifttypen væk >( dumme com..
Jamen jeg kan alle dage.. Hva siger du Louise??

Ihhh kan se der er 2 louise (L)(L) har kun mødt den ene men louise83 så aftaler vi vel bare fredag måske hvis du kan Kristina.... Jeg skal vistnok til Fys på mandag..

Lorte pc og dumme dumme skrift da..>(

Anmeld

29. februar 2008

Louise83

AnneMette32 skriver:

Ihhh kan se der er 2 louise (L)(L) har kun mødt den ene men louise83 så aftaler vi vel bare fredag måske hvis du kan Kristina.... Jeg skal vistnok til Fys på mandag..

Lorte pc og dumme dumme skrift da..>(

Nemlig :)
Men var det ikke noget med at anne ik kunne fredag, eller var det louise/lulle? Jep, røv-forvirret er jeg, må hellere overlade planlægningen til jer andre, hi hi...

Anmeld

29. februar 2008

neeeejjjj... I må ikke gøre det fredag :'( Øv øv... nå det ser vist ikke ud til at vi kan blive enige om en dag i næste uge hvor alle kan. Så tag i bare afsted ;) Men hvis det blir en anden dag i næste uge så kan jeg torsdag formiddag..

Anmeld

29. februar 2008

AnneMette34

[citat][f][småt]Anne KG skriver:[/småt][/f] neeeejjjj... I må ikke gøre det fredag :'( Øv øv... nå det ser vist ikke ud til at vi kan blive enige om en dag i næste uge hvor alle kan. Så tag i bare afsted ;) Men hvis det blir en anden dag i næste uge så kan jeg torsdag formiddag..[/citat] eeeeejjjjjjjjjj Anne øv øv jeg skal i mødregruppe Torsdag..:$

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.