Kolding tøser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2008

Louise83

Kristina V skriver:

Hey tøser..
Lang forklaring med min veninde, men vil hlst ikk skrive om det herinde når andre kan læse det.. Det er bare hårdt.. Manden kom lige hjem med blomster idag for at træste lidt(L) Han er bare skøn(L)

Det kan jeg godt forstå!! Ej hvor sødt af din mand (L) Bare min kæreste gjorde det ;)

Vi skal i biografen på lørdag når isabella er lagt i seng, så kommer min mor og bare er her, hun skal jo højest op og give sutten, det blir da helt mærkeligt, men kan virkelig mærke at jeg trænger til at komme ud og bare "være kærester" :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2008

Lulle25

Ja sød mand du har ;) Min kom hjem med en kæmpe valentins buket, blev også super glad, for vi plejer slet ikke at gå op i det, så det var en god overraskelse(L)

Ja Louise er helt enig med dig, det kunne være dejligt at være kærester igen (C) Altså bare kærestehygge om hinanden, det er der jo ikke så meget tid til med de små banditter;) Men det kommer heldigvis igen, når de små bliver større.
Kh Louise og i tilfælde af at jeg glemmer det må I have en super tur på lørdag ;)

Anmeld

28. februar 2008

I hvor hyggeligt :) Vi trænger godt nok også til lidt kæreste tid. Har netop fået to billetter ind ad døren til Finn & Jacob i slutningen af marts.. godt at ha lidt at glæde sig til. Så tar vi ud og spiser inden og så kommer mormor og passer Kristian (L)

Hvad bliver det til.. hvor skal vi mødes næste gang og hvornår?? Der er to Kolding piger der har skrevet i min gæstebog.. har foreslået dem at kigge under dette enme og så evt komme med næste gang vi skal mødes..

Anmeld

28. februar 2008

I hvor hyggeligt :) Vi trænger godt nok også til lidt kæreste tid. Har netop fået to billetter ind ad døren til Finn & Jacob i slutningen af marts.. godt at ha lidt at glæde sig til. Så tar vi ud og spiser inden og så kommer mormor og passer Kristian (L)

Hvad bliver det til.. hvor skal vi mødes næste gang og hvornår?? Der er to Kolding piger der har skrevet i min gæstebog.. har foreslået dem at kigge under dette enme og så evt komme med næste gang vi skal mødes..

Anmeld

28. februar 2008

Kristina V

Hva med engang næste uge??

Anmeld

28. februar 2008

Louise83

Kristina V skriver:

Hva med engang næste uge??

Jeg kan kun mandag og fredag i næste uge... :$

Sov godt når i når dertil tøser :)

Anmeld

29. februar 2008

Øv, jeg kan hverken mandag eller fredag... måske ugen efter?

Anmeld

29. februar 2008

Lulle25

Jeg kan indtil videre alle dage om 2 uger, så I siger bare til så skal jeg nok dukke op. Synes vi skal være i kvarterhuset, hvis der kommer nye med, jeg ved ikke med jer, men jeg er ikke så vild med at "lukke" fremmede ind i mit hjem, førend jeg lige har set og snakket lidt med dem:S På den facon er jeg nok lidt pivet;)
Kh Louise

Anmeld

29. februar 2008

Lulle25

Ps men nye skal da være mere end velkommen ;) Det glemte jeg lige at skrive(L)

Anmeld

29. februar 2008

Så foreslår jeg mandag d. 10.? Eller onsdag d. 12.?

Forresten.. jeg har jo før snakket om, at jeg frygtelig gerne ville gå til noget baby rytmik/gymnastik halløj - men har undersøgt alt - fof starter først nye hold til august - det samme gør musikskolen (her kunne jeg dog komme på venteliste og så komme på et hold der allerede var igang hvis der var nogen der sprang fra.. nej tak!!) Nå men nu er enden af det blevet, at jeg har meldt mig på et hold i vejle sammen med en a mine veninder og hendes datter.
Måske det også var noget for jer?? Det starter den 14. marts og er ia lt 5 gange (1 1/2 time ad gangen). På holdet alver man mor og barn øvelser, sanglege og bevæger sig sammen med børnene til musik. Hver gang er der også motion for mor. Specielt er der fokus på optræning af bækkenbund, lår, ryg og mavemuskler og her vil der indgå enkelte pilates øvelser, men man vil få hele kroppen rørt. Der afsluttes med udstrækning og afslapningsøvelser.
Koster 320 kr og man tilmelder sig her: http://www.aof.dk/kurser/Krop+og+bevaegelse/Gravid itet+og+foedsel/305278/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.