Kolding tøser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2008

Lulle25

Lyder da super;) Det vil jeg da overveje, men det er et dumt tidspunkt for Mathilde da hun skal spise ved 12 tiden som regel. Var for øvrigt lige lidt for hurtig i forhold til ugen der, kan ikke mandag d. 10/3. Men onsdag passer mig udemærket. Nå nu vil jeg tage min sædvanlige tur til fitness.dk :D Kh Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2008

Louise83

[citat][f][småt]Lulle25 skriver:[/småt][/f] Lyder da super;) Det vil jeg da overveje, men det er et dumt tidspunkt for Mathilde da hun skal spise ved 12 tiden som regel. Var for øvrigt lige lidt for hurtig i forhold til ugen der, kan ikke mandag d. 10/3. Men onsdag passer mig udemærket. Nå nu vil jeg tage min sædvanlige tur til fitness.dk :D Kh Louise[/citat] Vi skal jo til og gå til babysvømning hver onsdag, så alle onsdage kan jeg ikke :'(

Anmeld

29. februar 2008

AnneMette34

Hej Anne
Jeg kan godt om onsdagen snakker lige med manden om det da han skal betale men mon ikke...:D

Vi vil osse gerne med i huset...:D

Anmeld

29. februar 2008

AnneMette34

AnneMette32 skriver:

Hej Anne
Jeg kan godt om onsdagen snakker lige med manden om det da han skal betale men mon ikke...:D

Vi vil osse gerne med i huset...:D

Ups om fredagen kan jeg se ...:D:$:D

Anmeld

29. februar 2008

Lulle25

Jeg synes ikke det skal være onsdag hvis du ikke lige kan der. Hvad med fredag i stedet? God weekend til jer alle i øvrigt;)

Anmeld

29. februar 2008

Kristina V

Så er vi ved at løbe tør for dage lyder det til.. Men er der nogle som er med på a lave noget næste uge måske?? Har nemlig ikk rigtig nogle planer:D

Anmeld

29. februar 2008

AnneMette34

Kristina V skriver:

Så er vi ved at løbe tør for dage lyder det til.. Men er der nogle som er med på a lave noget næste uge måske?? Har nemlig ikk rigtig nogle planer:D

Yes yes jeg er jeg skal kun noget torsdag så det er en stille uge.... Så jeg vil gerne du siger bare til Kristina...(L)

Anmeld

29. februar 2008

Lulle25

Jeg kan også i næste uge, skal til tandlæge onsdag men ellers ser det heller ikke ud til jeg har andre planer ;)

Anmeld

29. februar 2008

Kristina V

jaaaa.... Hva ska vi lave?? Nogle spændende ideer...??

Anmeld

29. februar 2008

AnneMette34

Kristina V skriver:

jaaaa.... Hva ska vi lave?? Nogle spændende ideer...??

Igår var vi på café nede ved biblioteket i Kolding og syntes det er et super sted til børn man må osse tage barnevognen med derind og der er masser af plads kunne være hyggeligt...:) Men bare et forslag
:P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.