Kolding tøser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2008

Hej Louise - jo gæster fredag aften, men sundhedsplejersken kommer fredag halv tolv så hele dagen er lidt booket :)
Nå men Kristina og Anne Mette I må ha en rigtig hyggelig cafe tur... og Kristina, pinligt pinligt pinligt at du ikke ved at vi har fået nyt flot bibliotek her i byen :)):):D;)
Du sku prøve at ta derind.. når karoline bliver lidt større er der mange gode børnebøger hun kan låne!! De har også nogle rigtig gode arrangementer - fx baby bongo!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2008

Kristina V

Jamen viste godt der var kommet et nyt, for skrev under på en protest i en brandert for mange år siden ned i kolding, har bare ikk lige fattet hvor den sku ligge:$ Meeennnn nu er det heller ikk der jeg kommer mest på jeg lige indrømme...
Yes i er velkommen på cafe hvis i vil:) JEg kan fint i uge 11 begge dage så hopper på den dag i finder:)

Anmeld

1. marts 2008

Lulle25

Bare det ikke bliver mandag uge 11. Jeg er ikke sikker på jeg kan på tirsdag på cafe alligevel. Står lige som stand by babysitter for min niece da dagplejemor er syg:'( Kh Lousie

Anmeld

1. marts 2008

sbs78

hej med jer så er vi hjemme igen:) og iiii hvor jeg har savnet jer(L)
nå må heller lige læse alle jeres indlæg i genmen, så jeg kan følge lidt med:D Eller kan i lige hurtig sætte mig ind i hvad i har gang i hi hi hi

Anmeld

1. marts 2008

Kristina V

Vi er i fuld gang med at finde en dag hvor vi alle han mødes i kvarterhuset, og så har nogle f os lavet en cafetur på tirsdag.. Vil du med der???

Anmeld

1. marts 2008

sbs78

[citat][f][småt]Kristina V skriver:[/småt][/f] Vi er i fuld gang med at finde en dag hvor vi alle han mødes i kvarterhuset, og så har nogle f os lavet en cafetur på tirsdag.. Vil du med der???[/citat] Det vil jeg gerne. Skal lige til fotograf med Freja kl 11:) Hvem skal med??:) Ang kvarterhusen så kan jeg ikke i hele næste uge:'( men uge 11 ser bedre ud:P

Anmeld

1. marts 2008

Kristina V

Hvor får tu taget billeder henne??
Det lyder vist også til at det bliver i uge 11, men dagen er lidt svær af finde..
På tirsdag er det mig, annemette, måske lulle, og dig(C)
Puha sidder og pakker Karolines tøj ned.. Nu har vi fyldt så mange plastickasser, at vi blev enige om at pakke det i poser, og så i en flytte kasse.. Det er jo helt ekstremt hva vi har fået og fået handlet de sidste 7 mdr..

Anmeld

1. marts 2008

sbs78

Det gør jeg nede ved Lillian Franson:)

JA det med tøjet kender jeg ALT for godt. Hele vores loft er fyldt op med kasser fra Laura, det er nemlig bare helt vildt hvad man får samlet sammen(C)

Det lyder fint med uge 11:)

Anmeld

1. marts 2008

I uge 11 er vi indtil videre ledig mandag og onsdag. Men synes er blev skrevet om det kunne blive tirsdag eller torsdag. ...der kan vi ihvertfald ikke, men så må I bare mødes uden os.
Øv et møgvejr idag.. har lige været ude og løbe i den sygeste modvind og i pis regnvejr.. pyyh det var hårdt!!

Anmeld

1. marts 2008

Lulle25

Jeg er ikke ledig mandag uge 11 så håber ikke det bliver der:S Louise83 kan jo ikke onsdag. Hvad siger I til fredag uge 11??
Velkommen hjem Sidsel;) Håber I havde en super tur???
Kh Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.