Kolding tøser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2008

Louise83

Lulle25 skriver:

Jeg er ikke ledig mandag uge 11 så håber ikke det bliver der:S Louise83 kan jo ikke onsdag. Hvad siger I til fredag uge 11??
Velkommen hjem Sidsel;) Håber I havde en super tur???
Kh Louise

Jeg kan godt fredag i uge 11 :D

Nøj der var da vist lige folkevandring til kolding storcenter i dag :-o Der var bare biler og mennesker overalt, folk holdt i kø og holdt på græsset, jeg var der heldigvis kl 10 så for mig var det ikke noget problem, men da jeg kørte... 8( Fik lige købt et par bluser til mig selv og så lige lidt tøj til isabella, hi hi...
Hvor står jeres unger og sover? Vi byggede et skur bagerst i haven sidste sommer og der står isabella når vejret er som i dag, ellers tror jeg sgu vognen vælter eller sådan noget... :))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2008

Lulle25

Mathilde står i carporten når hun sover, men synes vejret er blevet dårligere efter jeg tog hende op, så er ikke tryg ved at sætte hende ud igen :S
Møgvejr>(

Anmeld

1. marts 2008

Louise83

Lulle25 skriver:

Mathilde står i carporten når hun sover, men synes vejret er blevet dårligere efter jeg tog hende op, så er ikke tryg ved at sætte hende ud igen :S
Møgvejr>(

Det kender jeg godt, men hvis isabella kunne sove i sin seng, så gjorde hun godt nok det i det her vejr, vi har også prøvet at lægge hende inde et par gange men hun skriger bare som besat til hun kommer ud :)) Og når vi bare er herhjemme så lægger jeg hende bare ud, så sover hun af sig selv efter 5 minutter så jeg gider ik rigtig bøvle med det, hun må jo synes det er det dejligste at sove ude, hi hi (L)

Anmeld

1. marts 2008

sbs78

Hej igen
JA vi havde en rigtig hyggelig tur. Ren afslapning. Og lidt tortur da jeg ikke kunne komme på nettet der>( puha kan godt mærke, at man er lidt afhængi (L)
Vi var en tur i badeland og det var rigtigt godt. Laura ville ikke med op igen, hun hygget sig bare, men freja frøs lidt.

Ja sikke et møj vejr i dag, det er jo lige før man flyver væk:P I sådan et blæse vejr kommer Freja ikke ud og sove, for i har ikke nogen steder hvor hun kan stå i læ. Jeg er også lidt bange for at barnevognen lætter. Det gjore den da vi gik hjem, fra sidst vi mødtes :( så jeg skal ikke nyde noget.

Anmeld

1. marts 2008

Louise83

sbs78 skriver:

Hej igen
JA vi havde en rigtig hyggelig tur. Ren afslapning. Og lidt tortur da jeg ikke kunne komme på nettet der>( puha kan godt mærke, at man er lidt afhængi (L)
Vi var en tur i badeland og det var rigtigt godt. Laura ville ikke med op igen, hun hygget sig bare, men freja frøs lidt.

Ja sikke et møj vejr i dag, det er jo lige før man flyver væk:P I sådan et blæse vejr kommer Freja ikke ud og sove, for i har ikke nogen steder hvor hun kan stå i læ. Jeg er også lidt bange for at barnevognen lætter. Det gjore den da vi gik hjem, fra sidst vi mødtes :( så jeg skal ikke nyde noget.

What 8( Væltede den??? Jeg frygter da det kan ske, men har da et eller andet sted hele tiden sagt til mig selv at det kan den ikke, det har jeg aldrig hørt om... (?)

Anmeld

1. marts 2008

sbs78

[citat][f][småt]Louise83 skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]sbs78 skriver:[/småt][/f] Hej igen JA vi havde en rigtig hyggelig tur. Ren afslapning. Og lidt tortur da jeg ikke kunne komme på nettet der>( puha kan godt mærke, at man er lidt afhængi (L) Vi var en tur i badeland og det var rigtigt godt. Laura ville ikke med op igen, hun hygget sig bare, men freja frøs lidt. Ja sikke et møj vejr i dag, det er jo lige før man flyver væk:P I sådan et blæse vejr kommer Freja ikke ud og sove, for i har ikke nogen steder hvor hun kan stå i læ. Jeg er også lidt bange for at barnevognen lætter. Det gjore den da vi gik hjem, fra sidst vi mødtes :( så jeg skal ikke nyde noget. [/citat] What 8( Væltede den??? Jeg frygter da det kan ske, men har da et eller andet sted hele tiden sagt til mig selv at det kan den ikke, det har jeg aldrig hørt om... (?) [/citat] Nej den væltet ikke men lættet, jeg blev pisse bange, så jeg lå nærmest ind over den resten af vejen hjem:'( Det er bare sådan noger man frygter der vil ske:S

Anmeld

1. marts 2008

Louise83

[citat][f][småt]sbs78 skriver:[/småt][/f] Nej den væltet ikke men lættet, jeg blev pisse bange, så jeg lå nærmest ind over den resten af vejen hjem:'( Det er bare sådan noger man frygter der vil ske:S[/citat] Okay, ja så kan jeg godt forstå du blev bange, ej tænk hvis der skete noget mens ens baby lå og sov :'(

Anmeld

1. marts 2008

sbs78

Ja det ville være så frygteligt:'(

Anmeld

2. marts 2008

I uge 11 kan jeg ikke fredag - der skal vi begynde til baby rytmik. Kan desværre kun mandag og onsdag i den uge.
Hmm.. det er vist altid mig der er problemet... så I må nok bare holde det uden mig.
Pyh, vi var i byen igår til kl 2 og da vi kom hjem var kristian selvfølgelig lysvågen så jeg har kun fået et par timers søvn - nøj jeg er smadret. Kristian er bare dybt dybt ulykkelig idag, kan ikke helt gennemskue om han bare er møg træt eller om der er noget galt.. han havde 38 i tp imorges. Hulk hulk, det er ikke sjovt når han er helt utrøstelig. Nu har jeg lige sendt farmand ud at gå med barnevognen - så hopper jeg op under dynen igen!

Anmeld

2. marts 2008

Lulle25

Hej Anne Det var da trales hvis han er dårlig. Mathilde har også lige været syg i 4 dage med feber og ondt i maven, har skiftet 16 bleer dagligt fra tirsdag til fredag:'( Det var så synd for hende, men i dag har hun haft det fint og vi har været nede og træne og svømme med storsøster bagefter. Jeg vil lige sige at der er da ingen der er problemet. Der er jo bare nogen der går til noget onsdag og fredag, og jeg har jo så mødregruppen hver 2. mandag, men den slutter her d. 1 april. Hvad med mandag i uge 12, så bliver jeg bare nødt til at tage Cecilie med, men hvis jeg kunne lokke Sidsel til at tage Laura med ville de jo bare hygge sig sammen :) Hvad siger I andre til det;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.