Hej Kristina det var da super sørgeligt med din mormor. Det er svært når ens kære bliver syge. Fostod dog heller ikke helt hvad der er med din veninde?
Anne kender ikke det bailine, men glæder mig til du fortæller os om det:) Så god tur. Jeg er selv lige kommet hjem fra træning og det er bare dejligt når jeg kommer hje, føler mig frisk og veloplagt og i det her skønne vejr hvad kan men ellers andet:P
Louise jeg har heller ikke drukket mens jeg har ammet, andet end en øl onsdag i sidste uge da vi var på teatret og høre tv2, men tænker lidt hvis man drikker med måde et par genstande og ikke sprut, tror jeg ikke der sker noget ved det:-o Det har vores forældre sikkert gjort og se hvor perfekte vi er(C)
Men ja ellers synes jeg ideen med koppen lyder alle tiders, ved det ikke ville fungere med Mathilde, for vi blev nødt til at tage hjem lidt før koncerten sluttede, men måske det virker med Isabella? Men kan sørme godt mærke at jeg snart har brug for at komme ud:$ Så håber da snart det kan lade sig gøre???
Og er da helt frisk på at vi evt kan finde en aften. Behøver forøvrigt heller ikke drikke igennem, men kunne da godt drikke en øl eller lidt vin:D
Kh Louise
Anmeld