Kolding tøser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2008

Lulle25

Kan du ikke malke ud? Det er ellers det der er at gøre ellers ved jeg det ikke. Prøv og spørg på ordet er frit, der er sikkert en masse tøser med nogle gode ideer...
Nu vil jeg ned og træne, mens Mathilde sover, hun er stadig syg, men lægen sagde her til morgen, der er ikke noget der gør hende mere rask end at ligge og sove i det her friske vejr, så det gør jeg ;) God tur til oldeforældrene, det er så skønt at have nogle gamle mennesker i familien, der bare bliver så glade af at se deres skønne oldebarn;)
Kh Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2008

Næ jeg ved heller ikke hvornår alkoholen er ude af mælken. Jeg har ikke drukket en dråbe i den tid jeg har ammet - men mon ikke det er ude efter et døgn - og hvis hun til den tid kun får en godnat tår kan du så ikke malke ud til den?? - men det dur jo selvfølgelig ikke når hun ikke vil ta flaske - kan hun drikke en stor mængde af kop?
Men for søren hvor kunne jeg også godt snart bruge en aften ude.. ikke at jeg skal være hammer stiv og i byen til langt ud på natten, men bare lige ud og hygge med tøserne... eller måske med jer?? Sidsel og jeg snakkede faktisk om at det kunne være skægt at arrangere en lille bytur :)
Jacob har været til to julefrokoster, en firmafest + en golf afslutningsfest som også gik vildt for sig.. så det må bestemt snart være min tur :)

Fantastisk fantastisk vejr idag.. har lige været ude og spadsere med barnevognen! Om lidt kommer mormor og passer kristian for jeg skal ned og ha en prøvetime i "bailine" (nogen af jer der kender det?!), derefter lidt hygge med et par veninder og i eftermiddag må jeg simpelthen ud og tæske min far på en 5 km´ers løberute når nu vejret er så skønt :)

Anmeld

28. februar 2008

Louise83

Anne KG skriver:

Næ jeg ved heller ikke hvornår alkoholen er ude af mælken. Jeg har ikke drukket en dråbe i den tid jeg har ammet - men mon ikke det er ude efter et døgn - og hvis hun til den tid kun får en godnat tår kan du så ikke malke ud til den?? - men det dur jo selvfølgelig ikke når hun ikke vil ta flaske - kan hun drikke en stor mængde af kop?
Men for søren hvor kunne jeg også godt snart bruge en aften ude.. ikke at jeg skal være hammer stiv og i byen til langt ud på natten, men bare lige ud og hygge med tøserne... eller måske med jer?? Sidsel og jeg snakkede faktisk om at det kunne være skægt at arrangere en lille bytur :)
Jacob har været til to julefrokoster, en firmafest + en golf afslutningsfest som også gik vildt for sig.. så det må bestemt snart være min tur :)

Fantastisk fantastisk vejr idag.. har lige været ude og spadsere med barnevognen! Om lidt kommer mormor og passer kristian for jeg skal ned og ha en prøvetime i "bailine" (nogen af jer der kender det?!), derefter lidt hygge med et par veninder og i eftermiddag må jeg simpelthen ud og tæske min far på en 5 km´ers løberute når nu vejret er så skønt :)

Jeg er frisk på det hele :)
Det er heller ikke fordi jeg vile være hammer stiv, når man ikke har drukket i 1½ år tror jeg man skal være lidt forsigtig, hi hi. Og her er det vist også min tur til at komme lidt ud ;) Jo hun kan godt drikke bare af en kop, ikke sådan et helt glas men til en enkelt dag eller to kan hun nok godt :)
Så jeg håber det kan lade sig gøre :D
Go tur til prøve-time, jeg har aldrig hørt om det :)

Anmeld

28. februar 2008

Kristina V

Puha har os haft de væreste dage... Min mormor fik konstantertet alzheimer i sidste uge, to dage før hendes guldbryllup, og denne igen en masse med min veninde. Det er ikk noget jeg bør skrive om i et offentligt rum, men øv hader det lige nu.. Tilgengæld kan jeg så sige min mand er den bedste(L) Han har paset Karoline mens je var hos veninden, og sagde jeg bare sku tage den tid jeg har brug for, og viste jeg ikk vil kune sove inat, så der tog kan Karoline, når jeg endelig som lidt(L) Han er bare den skønneste.. (men vi har dog os haft det oppe at vende i luften)..
Opstød herfra...

Anmeld

28. februar 2008

Kristina V

Yes også frisk her på noget tam tam... Kunne rigrig godt bruge at få tankerne væk på noget andet.. Ska os ud at traske en lllaaannnggg tur med vovse og datteren her efter middag igen,, Elsker ¨når vejret er så skønt.. hhaadddeerr våd hund, og regnvejr... (vedmindreman sidder indenfor med varm kakao og boller:)

Anmeld

28. februar 2008

Louise83

Kristina V skriver:

Puha har os haft de væreste dage... Min mormor fik konstantertet alzheimer i sidste uge, to dage før hendes guldbryllup, og denne igen en masse med min veninde. Det er ikk noget jeg bør skrive om i et offentligt rum, men øv hader det lige nu.. Tilgengæld kan jeg så sige min mand er den bedste(L) Han har paset Karoline mens je var hos veninden, og sagde jeg bare sku tage den tid jeg har brug for, og viste jeg ikk vil kune sove inat, så der tog kan Karoline, når jeg endelig som lidt(L) Han er bare den skønneste.. (men vi har dog os haft det oppe at vende i luften)..
Opstød herfra...

Øv hvor hårdt med din mormor, alzheimer er bare ikke til at spøge med :( Hva var det med din veninde, den forstod jeg ikke helt :$
Men hvor rart at din mand er så god og tager over når du har brug for det, det ved jeg også danni er når det virkelig brænder på, det er da bare dejligt at vide at man kan regne med dem når det virkelig gælder (L)

Anmeld

28. februar 2008

Lulle25

Hej Kristina det var da super sørgeligt med din mormor. Det er svært når ens kære bliver syge. Fostod dog heller ikke helt hvad der er med din veninde?
Anne kender ikke det bailine, men glæder mig til du fortæller os om det:) Så god tur. Jeg er selv lige kommet hjem fra træning og det er bare dejligt når jeg kommer hje, føler mig frisk og veloplagt og i det her skønne vejr hvad kan men ellers andet:P
Louise jeg har heller ikke drukket mens jeg har ammet, andet end en øl onsdag i sidste uge da vi var på teatret og høre tv2, men tænker lidt hvis man drikker med måde et par genstande og ikke sprut, tror jeg ikke der sker noget ved det:-o Det har vores forældre sikkert gjort og se hvor perfekte vi er(C)
Men ja ellers synes jeg ideen med koppen lyder alle tiders, ved det ikke ville fungere med Mathilde, for vi blev nødt til at tage hjem lidt før koncerten sluttede, men måske det virker med Isabella? Men kan sørme godt mærke at jeg snart har brug for at komme ud:$ Så håber da snart det kan lade sig gøre???
Og er da helt frisk på at vi evt kan finde en aften. Behøver forøvrigt heller ikke drikke igennem, men kunne da godt drikke en øl eller lidt vin:D
Kh Louise

Anmeld

28. februar 2008

Så har jeg lige været til behandling i "bailine"! Synes lige jeg vil gøre lidt reklame for det, for hvis I bestiller en prøvetime dernede og siger mit navn og nummer så får jeg en gratis time :)):):D;)
Du bliver målt og vejet og får beregnet hvor dine "problem områder" er, herefter ligger du i en halv times tid med elektroder forskellige steder på kroppen. De styrker dine muskler og sætter gang i din fedtforbrænding. Prøvetimen er selvfølgelig gratis - herefter koster en gang 450 kr, 5 behandlinger 1400 kr osv.. se evt deres hjemmeside her: http://www.bailine.dk/

...ikke fordi der er nogle af jer fantastiske kvinder der trænger til at tabe centimeter :)):):D Men personligt er jeg selv ved at gå amok over de sidste 5 graviditetskilo der bare bliver siddende og maven som er blevet en kæmpe klump under navlen :@

Anmeld

28. februar 2008

Lulle25

Hej Anne uha sådan en tur kune jeg godt bruge til mave regionen,træner stort set hver dag men føler ikke der sker en skid>(
Vi skrives ved
kh louise

Anmeld

28. februar 2008

Kristina V

Hey tøser..
Lang forklaring med min veninde, men vil hlst ikk skrive om det herinde når andre kan læse det.. Det er bare hårdt.. Manden kom lige hjem med blomster idag for at træste lidt(L) Han er bare skøn(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.