Kolding tøser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2008

Nå øv det er der ikke noget at gøre ved, det må blive uden mig - skal i mødregruppe mandag, bailine + hjem til en veninde tirsdag, svømning onsdag og sundhedsplejerske + ha gæster fredag... så kun torsdag ledig. Ih hvor har man travlt når man er på barsel :)
Kan I ha en rigtig god aften alle sammen.. jeg skal til wellness i.. ih hvor blir det dejligt :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2008

Louise83

Ejjjj anne, er det ikke først om aftenen du skal have gæster? Så ku du da godt komme med, går da ud fra det blir formiddag/middag vi skal mødes!? Ku være hyggeligt :D

Anmeld

29. februar 2008

Kristina V

hehe.. det var bare om nogle vil lave noget udover kvarter huset næste uge. Sys da stadig vi ska finde en dag hvor alle kan i kvarter huset:) Har ikk så mange planer udover babysvømning onsdag for sidste gang, så ville bare lige høre om nogen kan lege med Karoline og mig(L)

Anmeld

29. februar 2008

AnneMette34

Kristina V skriver:

hehe.. det var bare om nogle vil lave noget udover kvarter huset næste uge. Sys da stadig vi ska finde en dag hvor alle kan i kvarter huset:) Har ikk så mange planer udover babysvømning onsdag for sidste gang, så ville bare lige høre om nogen kan lege med Karoline og mig(L)

Altså Emma og jeg kan lege...(L) Derfor jeg spurgte om en café tur var noget??:$

Anmeld

29. februar 2008

Kristina V

Nemlig og den er jeg frisk på.. Ska vi to aftale en dag så?? Ska kun noget onsdag.. Så kan andre springe på hvis de kan den dag;) Lulle kunne ikk torsdag og hun var vist også frisk?!?

Anmeld

29. februar 2008

AnneMette34

Kristina V skriver:

Nemlig og den er jeg frisk på.. Ska vi to aftale en dag så?? Ska kun noget onsdag.. Så kan andre springe på hvis de kan den dag;) Lulle kunne ikk torsdag og hun var vist også frisk?!?

Yes Yes skal vi ikke sige tirsdag på caféen ved kolding bibliotek??:D

Anmeld

29. februar 2008

Kristina V

Yes... Så lige mig som ikk kommer så meget på biblioteket.. Den er flyttet har jeg forstået, men ska lige være sikker på det en den som ligger i det "nye" byggeri ved banegården:)

Anmeld

29. februar 2008

AnneMette34

Kristina V skriver:

Yes... Så lige mig som ikk kommer så meget på biblioteket.. Den er flyttet har jeg forstået, men ska lige være sikker på det en den som ligger i det "nye" byggeri ved banegården:)

Ja det er nemlig der den ligger....:D skal vi sige kl 11 der åbner deres frokost køkken eller skal vi gøre det tidligere til deres brunch/morgenmads buffet??(L)

Anmeld

29. februar 2008

Kristina V

lad os sige 11 så passe det med line er vågnet...

Anmeld

1. marts 2008

Louise83

Kristina V skriver:

Godmorgen tøser

Inden vi alle får lavet for mange planer, skal vi så aftale en dag i uge 11, hvor alle kan i kvarterhuset? Fx tirsdag d. 11. eller torsdag d. 14.???
Jeg kan ikke på tirsdag på biblioteket, piv, men håber i får en hyggelig dag!! :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.