Kolding tøser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2008

Kristina V

er er da ved at være derhen af:D Jo han er på job.. han startede på nyt job i mandags så vi har ikkfirma dytten mere, og vi har lige været lidt snøvlet til at finde en ekstra bil... hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2008

Lulle25

Hej Louise. Jeg har også købt ting på trendsales og har ikke været uheldig. Det er super godt derinde, for man kan jo melde folk hvis de ikke behandler en ordenligt. Så de mennesker der står bag ts hjælper den der er blevet dårlig behandlet. Når du så har købt den vare du byder på, får du en bekræftelse pr. mail med sælgers adresse, mail, tlf nr. og sælger får dine oplysninger. Der er så et gebyr som enten du eller sælger skal betale på 3 % til ts og selvfølgelig porto. Man kan vælge og bankoverføre, som jeg har gjort 2 gange, der er så bare ikke nogen sikkerhed for om man får sin vare. Den bruger du køber af/sælger til har smileys på sin profil, så du kan se om det er en køber/sælger der behandler folk respektivt, og når du har købt noget skal du så vurdere købet/salget af dennes profil. Held og lykke på ts som er en tidssluger :)
Noget helt andet er om du har et billede af din veninde Louise som også træner i fitness.dk, enten på din hjemmeside eller på facebook? Er ret nysgerrig.

Også hej til jer andre;) Mathilde er begyndt at bakke helt vildt, det er rimelig griner og se på... Når hun vil have noget der ligger foran hende bakker og bakker hun helt vildt ;) Selvom mor står og siger det er den forkerte vej, fortsætter hun alligevel(L)
I dag er hun dog ikke meget vejr, hun har 39 i feber og tror det er endnu en tand der erpå vej :S Min stakkels lille mus er bare så ked af det, men hun er lige faldet i søvn så det er et godt tegn + hun sov da jeg var nede og træne kl 8...
Kh Louise som er klar på at mødes igen hvis i er... Det blev vist lidt langt(C)

Anmeld

27. februar 2008

Stakkes lille mathilde.. herhjemme er det mig der er syg.. øv øv. Men vi har alligevel lige været til svømning.. ih hvor var det sjovt idag. Han er bare blevet så god til det :)
Ja det med at kravle baglæns dyrker Kristian også.. vældig sjovt. Så dine billeder på hjemmesiden hvor hun er bakket ind under en sofa.. hvor er hun abre sød :)
Jeg er helt klart også frisk på at lave en ny date.. i kvarterhuset igen eller??

Anmeld

27. februar 2008

Lulle25

Ja for min skyld kan det sagtens være i kvarterhuset, eller hjemme hos en af os. vi kan jo lige se hvor mange der vil med og tage stilling til det derfra. Er sikker på Sidsel gerne vil i hvert fald. Hvad siger I andre?
Åhh lille pus det er bare så traels at være syg, er det influenza som det halve af dk´s befolkning ligger under for, for tiden :S
Ja, svømning havde jeg planlagt i morgen med Mathilde, men nu må vi se om hun stadig har 39,5 i feber, for så skal vi ikke svømme, men helt enig, det er super sjovt og ungerne nyder det jo helt vildt..
God bedring
Kh Louise

Anmeld

27. februar 2008

Kristina V

Jeg er tip top og frisk på at mødes igen:D Hvor nuser hun bakker bag ud.. Var også lige inde at kigge.. Hun er serøst bare sløn med de dejlig stor øjne(L) ' Ja her er det fart på.. Den får ikk få lidt.. Elsker at stå og lytte, så kan man bare høre de små hænder klappe hen over gulvet(L) /Kristina

Anmeld

27. februar 2008

Louise83

Jeg vil gerne være med næste gang også :)

Nøj jeg får da lige spat af den lille bandit og de to kommende tænder, hun er bare slet ikke til at gøre tilfreds i dag :S
Og så har mig og kæresten for 10.000. gang diskuteret hvem der laver mest, han synes bare han har det ih og åh så hårdt med arbejde, hus og mig og isabella, og buuhuu han kommer aldrig i byen med vennerne mere, men han har sgu da idet mindste fri kl 20 hver aften, jeg "arbejder" da 24 timer i døgnet, øv... :(

Nå, lige lidt surt opstød fra mig, :$ jeg tror lige jeg vil se lidt fjerner inden jeg går i seng...
Ha det godt tøser
Kram Louise

Anmeld

27. februar 2008

Louise83 skriver:

Jeg vil gerne være med næste gang også :)

Nøj jeg får da lige spat af den lille bandit og de to kommende tænder, hun er bare slet ikke til at gøre tilfreds i dag :S
Og så har mig og kæresten for 10.000. gang diskuteret hvem der laver mest, han synes bare han har det ih og åh så hårdt med arbejde, hus og mig og isabella, og buuhuu han kommer aldrig i byen med vennerne mere, men han har sgu da idet mindste fri kl 20 hver aften, jeg "arbejder" da 24 timer i døgnet, øv... :(

Nå, lige lidt surt opstød fra mig, :$ jeg tror lige jeg vil se lidt fjerner inden jeg går i seng...
Ha det godt tøser
Kram Louise

Åha Louise, kender det!! Ikke at vi som sådan diskuterer det, men den ligger lidt i luften at han bestemt mener hans arbejde er hårdere end mit.. indrømmet, jeg går da og hygger mig for Kristian er squ et nemt barn, men som du siger er det også bare psykisk hårdt at være på 24 timer i døgnet. Og lige for tiden kan Kristian bare kun være i armene på mig, især her om aftenen når han er træt, så kan far slet ikke trøste.

Anmeld

28. februar 2008

Louise83

Anne KG skriver:

Åha Louise, kender det!! Ikke at vi som sådan diskuterer det, men den ligger lidt i luften at han bestemt mener hans arbejde er hårdere end mit.. indrømmet, jeg går da og hygger mig for Kristian er squ et nemt barn, men som du siger er det også bare psykisk hårdt at være på 24 timer i døgnet. Og lige for tiden kan Kristian bare kun være i armene på mig, især her om aftenen når han er træt, så kan far slet ikke trøste.

Ja det er præcis sådan jeg også har det, jeg har da også verdens skønneste arbejde for tiden (L) men det er da ikke altid vi bare går og hygger os, især ikke når der er tænder, eller sygdom osv. på vej... Men tror os han har fattet at jeg synes han er fej når han er sådan, han sagde i hvert fald i morges at han glædede sig til at komme hjem i dag, så skulle vi hygge og han sku nok være sød, he he... Men sådan er det vel altid, vi har jo ikke været forældre før, så selvfølgelig er der nogle ting som skal på plads :)

Anmeld

28. februar 2008

Lulle25

Hej igen tøser. Ja Kristina det må være så super skønt med sådan en lille prinsesse der rigtig kommer rundt, men nu kan du vel ikke lave andet end at rende i halen på hende:) hihi glæder mig helt vildt til Mathilde kravler og især den rigtige veg(L) Tak for komplimentet af hendes smukke øjne, synes også jeres børn er super skønne kan I tro;)
Louise og Anne, ville bare bekræfte jer i at det er helt normalt, men traels at diskutere>(, men de mænd forstår ikke hvad vi quinder laver derhjemme, den eneste måde, de kan få det opklaret er at få stukket baby i hånden + en seddel over hvad i laver med ham/hende og hvad i rydder op, gøre rent, vasker + hænger tøj op og på plads og laver af mad samtidig. Mænd kan ikke multitaskle og de falder med garanti totalt igennem :D
Palle er lige kommet hjem fra en 5 dages skiferie og det 1. han gør er at brokke sig over han ikke kan komme til koncert d. 1 juni ( dagen før Cecilies fødselsdag) prøv lige og spørg hvem der blev hidsig. Havde planlagt at holde familie tamtam og det ved han godt, men nej han laver jo allldrig noget>( og ihhh hvor synd.
Ved I hvad vi gør piger vi holder sgu en fest for alle os, og så kan mændene se hvordan det er at sidde hjemme;)
Nå også et lille opstød herfra, selvom jeg har savnet den "dumme" Mand;)
kh Louise

Anmeld

28. februar 2008

Louise83

Lulle25 skriver:

Hej igen tøser. Ja Kristina det må være så super skønt med sådan en lille prinsesse der rigtig kommer rundt, men nu kan du vel ikke lave andet end at rende i halen på hende:) hihi glæder mig helt vildt til Mathilde kravler og især den rigtige veg(L) Tak for komplimentet af hendes smukke øjne, synes også jeres børn er super skønne kan I tro;)
Louise og Anne, ville bare bekræfte jer i at det er helt normalt, men traels at diskutere>(, men de mænd forstår ikke hvad vi quinder laver derhjemme, den eneste måde, de kan få det opklaret er at få stukket baby i hånden + en seddel over hvad i laver med ham/hende og hvad i rydder op, gøre rent, vasker + hænger tøj op og på plads og laver af mad samtidig. Mænd kan ikke multitaskle og de falder med garanti totalt igennem :D
Palle er lige kommet hjem fra en 5 dages skiferie og det 1. han gør er at brokke sig over han ikke kan komme til koncert d. 1 juni ( dagen før Cecilies fødselsdag) prøv lige og spørg hvem der blev hidsig. Havde planlagt at holde familie tamtam og det ved han godt, men nej han laver jo allldrig noget>( og ihhh hvor synd.
Ved I hvad vi gør piger vi holder sgu en fest for alle os, og så kan mændene se hvordan det er at sidde hjemme;)
Nå også et lille opstød herfra, selvom jeg har savnet den "dumme" Mand;)
kh Louise

He he, ja jeg har halvvejs planlagt at jeg skal i byen med tøserne i påsken, så skal der nok komme en "hvornår må JEG så komme i byen" ... Ved i i øvrigt hvad man gør hvis man som mig ammer en lille smule og så skal ud og drikke lidt, men ikke rigtig kan mælke ud dagen efter? (mælken efter man har drukket skal jo kasseres)?
Sikke et fantastisk vejr i dag, jeg tror mig og prinsessen skal ind og besøge isabellas oldeforældre i dag, så blir de sååå glade :)

Ha en go dag tøser, kram Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.