Hej Louise. Jeg har også købt ting på trendsales og har ikke været uheldig. Det er super godt derinde, for man kan jo melde folk hvis de ikke behandler en ordenligt. Så de mennesker der står bag ts hjælper den der er blevet dårlig behandlet. Når du så har købt den vare du byder på, får du en bekræftelse pr. mail med sælgers adresse, mail, tlf nr. og sælger får dine oplysninger. Der er så et gebyr som enten du eller sælger skal betale på 3 % til ts og selvfølgelig porto. Man kan vælge og bankoverføre, som jeg har gjort 2 gange, der er så bare ikke nogen sikkerhed for om man får sin vare. Den bruger du køber af/sælger til har smileys på sin profil, så du kan se om det er en køber/sælger der behandler folk respektivt, og når du har købt noget skal du så vurdere købet/salget af dennes profil. Held og lykke på ts som er en tidssluger :)
Noget helt andet er om du har et billede af din veninde Louise som også træner i fitness.dk, enten på din hjemmeside eller på facebook? Er ret nysgerrig.
Også hej til jer andre;) Mathilde er begyndt at bakke helt vildt, det er rimelig griner og se på... Når hun vil have noget der ligger foran hende bakker og bakker hun helt vildt ;) Selvom mor står og siger det er den forkerte vej, fortsætter hun alligevel(L)
I dag er hun dog ikke meget vejr, hun har 39 i feber og tror det er endnu en tand der erpå vej :S Min stakkels lille mus er bare så ked af det, men hun er lige faldet i søvn så det er et godt tegn + hun sov da jeg var nede og træne kl 8...
Kh Louise som er klar på at mødes igen hvis i er... Det blev vist lidt langt(C)
Anmeld