Hvordan kunne det ske??? ):

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MalenemortilThilde skriver:

Han har lige skrevet til mig at han ikke vil med til fødslen og han ikke har lyst til at have noget med barnet at gøre, for han siger at han ikke kan være far til det barn som er i min mave.
Han skrev også at han er taget over til hende som han havde noget sammen med og at de vil starte et godt forhold sammen.

Jeg er så gal på ham, hvem fanden skulle så være far til det barn som er min mave (undskyld mit sprog)
Han skal ikke tror han er noget bare fordi han dropper en højgravid og hans datter.

føj for satan

Han er jo sadist!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

<3

Med den opførsel fra ham er det da klart at I overhovedet ikke skal være sammen. Du fortjener da bare så meget bedre! Sikke en nedrig og uforskammet opførsel. Er han 10 år gammel?? Det er fuldstændig langt ude. Jeg er i chok. han har da overhovedet ikke ret til at smide jer ud!!! Sikke en far der smider sit lille barn på gaden og sin ufødte barns hjgravide mor!!!

Nå men i det mindste kommer du da til at stå fantastisk når I ender i statsforvaltningen for det gør I da nok med sådan et "pragteksemplar".

Sender mange tanker og knus

PS kan du ikke hyre en flyttebil igennem et taxifirma ala 3x34 eller lignende???? Du skal da rydde hytten!

Anmeld

4. juli 2010

MalenemortilThilde

Jeg har valgt at jeg ikke vil svar ham og han kan gør hvad han vil.

Anmeld

4. juli 2010

<3

Han har lige skrevet til mig at han ikke vil med til fødslen og han ikke har lyst til at have noget med barnet at gøre, for han siger at han ikke kan være far til det barn som er i min mave.
Han skrev også at han er taget over til hende som han havde noget sammen med og at de vil starte et godt forhold sammen.

Jeg er så gal på ham, hvem fanden skulle så være far til det barn som er min mave (undskyld mit sprog)
Han skal ikke tror han er noget bare fordi han dropper en højgravid og hans datter.

WTF???? Er helt mundlam!!!!

Hvad sker der for ham??? Sikken en.... uh!!!!

Nu sidder jeg i den anden ende af landet møgsyg men du siger altså bare til hvis der er det mindste jeg kan gøre for hold da fast et møgfald han trænger til! Altså ikke at jeg tilbyder at give ham et møgfald bare at jeg er stærkt indigneret på dine vegne!

Anmeld

4. juli 2010

MalenemortilThilde

Tak piger for hjælpen.

Jeg vil logge af nu og holde en lille pause fra baby.dk så vi kan få det hele til at falde på plads.

Skal nok skrive når den lille kommer og hvis der sker noget andet, som jeg synes i skal vide.

Anmeld

4. juli 2010

<3

Jeg har valgt at jeg ikke vil svar ham og han kan gør hvad han vil.

Tror jeg er meget fornuftigt. Der kommer tydeligvis ikke noget godt ud af hans mund så drop ham og kom videre med dit dejlige liv med dine snart to dejlige børn!

Ignorer ham for han vil tydeligvis bare pisse en stemning op og gøre alt for at såre dig.

I skal kun snakke praktiske ting nu mht. børnene og bodeling/skilsmisse. Alt andet kan han pakke væk!

Nej hvor er jeg gal på dine vegne lige nu!

Anmeld

4. juli 2010

MalenemortilThilde

Tak.

Vi ses herinde piger. Jeg har lige brug for at komme mig.

Anmeld

4. juli 2010

twinboys

Tak.

Vi ses herinde piger. Jeg har lige brug for at komme mig.

Forstår jeg godt søde... Men brug os endelig vi er her for dig...

Og sig endelig til hvis du har brug for noget...

Hvor i landet bor du... Er klar til at starte bilen og hjælpe dig... Hvis du da ikke bor flere 100km fra mig...

Majbritt

Anmeld

4. juli 2010

MalenemortilThilde

Lige nu sidder jeg hjemme ved en veninde.
Her skal mig og Thilde bo det første stykke tid.

Alle mine ting er kommet over til mine forældre og stå, og det mig og Thilde skal bruge er her hos min veninde.

Jeg har valgt at beholde en nøgle til huset.

Anmeld

4. juli 2010

2721

Caroline86 skriver:

what the f***!? det kan han sgudda ikke sige!!!!!!!!! Det er HAM der har været utro, så må HAN satme finde et andet sted at bo så I har en chance for at finde noget andet!? For fanden i HELVEDE hvor bliver jeg gal over sådan noget Du er højgravid og står med et lille barn i forvejen og så fyrer han sådan noget bræk af?

Jeg er fuldstændig målløs!!!!! ANER ikke hvad jeg skal sige...

stakkels stakkels dig!!! hvor ville jeg dog ønske jeg kunne gøre noget for dig... Jeg synes du skal skynde dig at rekvirere en stor flyttevogn og tage ALT med... så kan han lære det, det svin

kæmpe kæmpe kæmpe kæmpe kram herfra! Jeg er online hvis du har brug for en snak!!!!

Kunne ikke være mere enig, han lyder som en rigtig nar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.