Hvordan kunne det ske??? ):

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.548 visninger
64 svar
0 synes godt om
3. juli 2010

MalenemortilThilde

Hej piger.
Min kæreste har virket sur her på det sidste og han tager ud til sine venner når han kommer fra arbejde.
Her den anden aften hygge vi os lidt da og snakkede da vores datter sov. Det var første gang i lang tid vi sådan rigtig har været sammen. For ellers så sover han på sofaen fordi han siger han ikke kan sove oven på fordi det er varmt.

Her til aften kom han så og sagde at han i lang tid havde tænkt på at gå fra mig.

Jeg er så ked af det og ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv
Hvordan kunne det ske, spørger jeg mig selv.

Vi har været kærester i 8 år, vi begyndte at kom sammen da jeg gik i slutning af 9 kl. og ham i slutning af 10 kl.
Vi har haft op ned ture i et vores forhold men hvem har ikke det.
Vi har sammen Thilde på næsten 3 og venter nummer 2.

Han er nu taget over til nogle venner og jeg sidder og venter på at en veninde kommer. Thilde kan ikke forstå hvorfor jeg græder.

Nu sidder jeg så her med en datter på næsten 3 og venter nummer 2 med termin d. 4 Aug.

Havde bare lige brug for at komme ud med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2010

charlottekri

hvor er det bare synd for dig!!! jeg håber virkelig at i finder ud af tingene!!!

super stort kram!!

Anmeld

3. juli 2010

MalenemortilThilde

Jeg ringer til ham i morgen og siger vi skal snak om det):

Anmeld

3. juli 2010

charlottekri

MalenemortilThilde skriver:

Jeg ringer til ham i morgen og siger vi skal snak om det):

ja, det er nok det bedste!! at i finder ud af hvorfor han har tænkt sig at gå fra dig og hvad i evt ksn gøre for at finde ud af tingene sammen

Anmeld

3. juli 2010

LotteGabriella

sender dig en kæmpe krammer

Anmeld

3. juli 2010

henh01

Håber I kan snakke om det og finde frem til en løsning. Det er sgu ikke fair bare at skride når I tilmed venter barn.!

Skulle hilse fra manden herhjemme og sige at det kan han fandme ikke være bekendt!

Anmeld

3. juli 2010

>>Carina<<

hvor er det forfærdeligt. Han må da lige mande sig op og snakke om det. måske en snak kan hjælpe på at finde ud af det sammen igen eller også hvert fald en forklaring overfor dig hvorfor han vil gå fra dig. Mon det hele kommer for tæt på nu du snart skal føde? Mon han er bange for at det blir for hårdt med en til? Eller bange for at du ikke har tid til ham mere!?

Ja jeg ved det ikke. Ved bare at det er forfærdeligt. Kender udemærket følelsen og det gør så ondt så ondt så ondt :-(

Anmeld

3. juli 2010

Maddox

Vil bare lige give dig en stor

Jeg har selv været i dit sted engang og hvis du har brug for at snakke, er du velkommen til at skrive en PB..

Anmeld

3. juli 2010

MalenemortilThilde

dejligt med folk der forstår en(:

Jeg kan heller ikke se en grund til at han skulle gå fra mig

Jeg er både sur og ked af det

Anmeld

3. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Du skal bare have en mega krammer!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.