Hvordan kunne det ske??? ):

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2010

MalenemortilThilde

Tak for de mange kram og tanker.(:

Nu sidder jeg her helt alene og venter på at han kommer, så vi kan få snakket sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

<3

Åh ventetiden r bare det værste...

Føler virkelig med dig! Håber at du kommer til at høre det du ønsker men tror ærligt talt at du skal forberede dig på det værste. Så kan man kun blive positivt overrasket

masser af tanker

Anmeld

4. juli 2010

MalenemortilThilde

Håber jo finder sammen igen men tør ikke og håbe for meget på det.

Anmeld

4. juli 2010

LotteN

Hvor er jeg ked af at høre det du kal igennem...
jeg håber jeres snak igår får vent det hele til de ngode side, så I kan komme videre sammen.

men dejligt du har en veninde der har været hos dig og tager sig af thilde, så I kan snakke i frem og ro.

du får lige et stort , det har du vidst brug for

Anmeld

4. juli 2010

twinboys

Sender diig masser af

Lige nu sidder i sikkert og snakker og jeg  for at i finder en god løsning...

Forstår så godt at du er

Masser af til dig fra mig som virkelig tænker på dig

Anmeld

4. juli 2010

KarinaIda

Hold da op.... du får lige en masse  herfra....

Ja I sidder jo nok og snakker nu, men håber virkelig I finder ud af det!!!

Anmeld

4. juli 2010

MalenemortilThilde

Tak piger(:

Ja vi har lige snakket sammen. Han er lige kørt igen.

Han kommer hjem til mig ca. 13.

Vi sætter os ned og snakker og nu får i så afvide hvorfor han gik fra mig.

Han siger at han har set en anden i et stykke tid men det er slut.
Han siger han ikke føler det samme for mig mere efter han har set en anden. Han siger han har brug for en pause. (Vi har været kærester i 8 år og det hele startede da jeg gik i slutning af 9 kl. og ham i slutning af 10 kl. siden har vi ikke haft andre kærester)
Han sagde at mig og Thilde måtte finde et andet sted og bo da han vil blive i huset. (Så nu må jeg flytte hjem til mor og far eller min bedste veninde, det er bare ikke så fedt når man snart er mor til to små børn) Vi skulle være ude i morgen, med alle vores ting og det vi ikke fik med er hans, siger han.
Han sagde vi skulle dele Thilde mellem os. 
Jeg sagde han skulle med til fødslen og det er han med på. Dejligt.
Han synes ikke vi skulle give det en chance for Thildes skyld for Thilde havde bested af at vide at det var slut mellem mor og far nu og at mor og far ikke skal bo sammen mere, øvøv Thilde har godt af en mor og far der bor sammen hvis i spørger mig.  

Ellers så sidder jeg her græde færdig midt i sommerferie og havde på en dejlig ferie med Thilde og Daniel.   

Må i gang med at pakke for hvis jeg ikke har pakket mine ting og er ude i morgen, så er det jo hans eller det siger han det er.

Anmeld

4. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MalenemortilThilde skriver:

Tak piger(:

Ja vi har lige snakket sammen. Han er lige kørt igen.

Han kommer hjem til mig ca. 13.

Vi sætter os ned og snakker og nu får i så afvide hvorfor han gik fra mig.

Han siger at han har set en anden i et stykke tid men det er slut.
Han siger han ikke føler det samme for mig mere efter han har set en anden. Han siger han har brug for en pause. (Vi har været kærester i 8 år og det hele startede da jeg gik i slutning af 9 kl. og ham i slutning af 10 kl. siden har vi ikke haft andre kærester)
Han sagde at mig og Thilde måtte finde et andet sted og bo da han vil blive i huset. (Så nu må jeg flytte hjem til mor og far eller min bedste veninde, det er bare ikke så fedt når man snart er mor til to små børn) Vi skulle være ude i morgen, med alle vores ting og det vi ikke fik med er hans, siger han.
Han sagde vi skulle dele Thilde mellem os. 
Jeg sagde han skulle med til fødslen og det er han med på. Dejligt.
Han synes ikke vi skulle give det en chance for Thildes skyld for Thilde havde bested af at vide at det var slut mellem mor og far nu og at mor og far ikke skal bo sammen mere, øvøv Thilde har godt af en mor og far der bor sammen hvis i spørger mig.  

Ellers så sidder jeg her græde færdig midt i sommerferie og havde på en dejlig ferie med Thilde og Daniel.   

Må i gang med at pakke for hvis jeg ikke har pakket mine ting og er ude i morgen, så er det jo hans eller det siger han det er.

what the f***!? det kan han sgudda ikke sige!!!!!!!!! Det er HAM der har været utro, så må HAN satme finde et andet sted at bo så I har en chance for at finde noget andet!? For fanden i HELVEDE hvor bliver jeg gal over sådan noget Du er højgravid og står med et lille barn i forvejen og så fyrer han sådan noget bræk af?

Jeg er fuldstændig målløs!!!!! ANER ikke hvad jeg skal sige...

stakkels stakkels dig!!! hvor ville jeg dog ønske jeg kunne gøre noget for dig... Jeg synes du skal skynde dig at rekvirere en stor flyttevogn og tage ALT med... så kan han lære det, det svin

kæmpe kæmpe kæmpe kæmpe kram herfra! Jeg er online hvis du har brug for en snak!!!!

Anmeld

4. juli 2010

MalenemortilThilde

Det søndag og kan nok ikke få en flyttevogn.

Men har ringet til mine forældre og de kommer her om lidt.
De har nemlig to biler en kassevogn og en alm. bil, så de kan have noget. Min mor siger at tingene kan stå på mit gamle værelse også tager jeg de mest nødvendige ting med over til min bedste veninde som jeg skal bo ved det første stykke tid.
Hun og hendes kæreste siger at de godt vil have mig og Thilde + den lille ny boende.

Skal have alt Thildes tøj og mit eget med. Alt Thildes legetøj.
Min møbler, har nogle få stykker som vi ikke har købt sammen.
Alt Thildes baby udstyr.

Godt mit værelse hos mine forældre er stort.

Skal nok lige skrive privat hvis der er noget jeg vil snak om Caroline(:

Anmeld

4. juli 2010

henh01

Jeg får helt lyst til at komme og give en hånd med med pakning og flytning. Håber du har nogen til at hjælpe dig og støtte dig. Lyder meget uretfærdigt at det er dig der skal flytte, me taget i betragtningen af at du snart har to børn er det måske en god ide for dg at bo hjemme ved dine forældre hvor du kan få fred, ro og støtte ift at komme videre og dine snart 2 børn.

Jeg vlleogså pakk hele svineriet hvis jeg var dig. Nu ska du KUN tænke på dig selv.! Kæmpe  herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.