Tak piger(:
Ja vi har lige snakket sammen. Han er lige kørt igen.
Han kommer hjem til mig ca. 13.
Vi sætter os ned og snakker og nu får i så afvide hvorfor han gik fra mig.
Han siger at han har set en anden i et stykke tid men det er slut.
Han siger han ikke føler det samme for mig mere efter han har set en anden. Han siger han har brug for en pause. (Vi har været kærester i 8 år og det hele startede da jeg gik i slutning af 9 kl. og ham i slutning af 10 kl. siden har vi ikke haft andre kærester)
Han sagde at mig og Thilde måtte finde et andet sted og bo da han vil blive i huset. (Så nu må jeg flytte hjem til mor og far eller min bedste veninde, det er bare ikke så fedt når man snart er mor til to små børn) Vi skulle være ude i morgen, med alle vores ting og det vi ikke fik med er hans, siger han.
Han sagde vi skulle dele Thilde mellem os.
Jeg sagde han skulle med til fødslen og det er han med på. Dejligt.
Han synes ikke vi skulle give det en chance for Thildes skyld for Thilde havde bested af at vide at det var slut mellem mor og far nu og at mor og far ikke skal bo sammen mere, øvøv Thilde har godt af en mor og far der bor sammen hvis i spørger mig.
Ellers så sidder jeg her græde færdig midt i sommerferie og havde på en dejlig ferie med Thilde og Daniel.
Må i gang med at pakke for hvis jeg ikke har pakket mine ting og er ude i morgen, så er det jo hans eller det siger han det er.
Anmeld