Hvordan kunne det ske??? ):

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2010

Michael healer

MalenemortilThilde skriver:

Lige nu sidder jeg hjemme ved en veninde.
Her skal mig og Thilde bo det første stykke tid.

Alle mine ting er kommet over til mine forældre og stå, og det mig og Thilde skal bruge er her hos min veninde.

Jeg har valgt at beholde en nøgle til huset.

Hej

Jeg kan forst det er et ejer hus, står i begge på lån i huset, eller er det kun ham der har huslånet ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

<3

Lige nu sidder jeg hjemme ved en veninde.
Her skal mig og Thilde bo det første stykke tid.

Alle mine ting er kommet over til mine forældre og stå, og det mig og Thilde skal bruge er her hos min veninde.

Jeg har valgt at beholde en nøgle til huset.

Ja godt du får lidt omsorg og kærlighed hos din veninde. Du skal ikke være alene ligenu.

Ta den tid du behøver og prøv at huske på at det er ok at være ked også overfor din datter. Hun behøver ikke at vide detaljerne men det er ok at være ked af det sammen. For uanset om du vil prøve at være tapper overfor hende eller ej så har hun forlængst gennemskuet dig og ved at du er ked af det.

Sender dig masser af karma og varme tanker - det skal nok gå

Anmeld

4. juli 2010

MalenemortilThilde

Det er hans hus.

Tak for de søde ord.

Anmeld

4. juli 2010

TbCp

Sikke da noget!

Men godt du har så meget familie og venner så i kunne få pakket alt SÅ hurtigt ned, på et par timer, så du kunne komme væk...

Anmeld

4. juli 2010

MalenemortilThilde

Ja(:

Anmeld

4. juli 2010

klmf

Sikke da en narrøv og en dårlig undskyldning for en mand - der findes en helt speciel plads i helvede til sådan nogle der. Ikke være far til barnet?? Tsk tsk, han er da en narrøv af rang. Min kæreste siger, han skulle have en røvfuld....

Tusind gange held og lykke til dig, Thilde og den lille ny, I skal nok klare det. Hvis I mangler møbler, så skriv lige, vi har lidt forskelligt stående, vi ikke bruger.

Knus

Anmeld

4. juli 2010

MalenemortilThilde

Tror nu ikke vi kommer til mangle noget, har taget de møbler med som er mine og har stadig nogen på mit gamle værelse og når vi flytter for os selv bliver det i et meget lille hus eller lejlighed.
Har ellers altid sagt at mine børn ikke skulle bo i en lejlighed.

Lige nu bor jeg ved en veninde og hendes kæreste.
De venter barn til Sep, så der tror jeg har fundet mit eget ellers flytter jeg hjem til mine forældre(:

Anmeld

4. juli 2010

millesofie

Hej piger.
Min kæreste har virket sur her på det sidste og han tager ud til sine venner når han kommer fra arbejde.
Her den anden aften hygge vi os lidt da og snakkede da vores datter sov. Det var første gang i lang tid vi sådan rigtig har været sammen. For ellers så sover han på sofaen fordi han siger han ikke kan sove oven på fordi det er varmt.

Her til aften kom han så og sagde at han i lang tid havde tænkt på at gå fra mig.

Jeg er så ked af det og ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv
Hvordan kunne det ske, spørger jeg mig selv.

Vi har været kærester i 8 år, vi begyndte at kom sammen da jeg gik i slutning af 9 kl. og ham i slutning af 10 kl.
Vi har haft op ned ture i et vores forhold men hvem har ikke det.
Vi har sammen Thilde på næsten 3 og venter nummer 2.

Han er nu taget over til nogle venner og jeg sidder og venter på at en veninde kommer. Thilde kan ikke forstå hvorfor jeg græder.

Nu sidder jeg så her med en datter på næsten 3 og venter nummer 2 med termin d. 4 Aug.

Havde bare lige brug for at komme ud med det.

i bliver da nød til at få talt ordenlig om det her

i er jo en familie og det må i kæmpe for at blive ved med at være, som du selv siger op og ned ture høre jo med

jeg synes at du skulle skrive ned hvilke grunde du kan finde til at i skulle blive sammen og hvilke ulemper der er ved at i går fra hinanden 

og så lade hver med at drævle i de ulemper der vil være forbundet med at blive sammen og i stedet måske starte til noget parterapi eller noget andet som i skal gøre sammen

et stort og held og lykke

Anmeld

4. juli 2010

millesofie

millesofie skriver:

i bliver da nød til at få talt ordenlig om det her

i er jo en familie og det må i kæmpe for at blive ved med at være, som du selv siger op og ned ture høre jo med

jeg synes at du skulle skrive ned hvilke grunde du kan finde til at i skulle blive sammen og hvilke ulemper der er ved at i går fra hinanden 

og så lade hver med at drævle i de ulemper der vil være forbundet med at blive sammen og i stedet måske starte til noget parterapi eller noget andet som i skal gøre sammen

et stort og held og lykke

jeg havde ikke set hvad der stod til sidst

sikke en narrøv!!!!

øv øv øv hvordan kan han tillade sig det, hvem tror han at han er? nej hvor jeg har ondt af dig det er lige så det gør ondt i hjertet

men uanset hvad så skal du nok klare dig for du har jo de to dejlige unger

det er bare en hård en at få lige i hovedet af en man elsker øv hvor man kan føle sig dum og snydt, og du blev jo snydt.. for en familie og et dejligt hjem med kærnefamilie og det hele æv!!!

nu ved jeg ikke hvor du bor henne i landet, men du er velkommen til at skrive til mig og jeg vil også gerne mødes og snakke

jeg er selv alene (godt nok selv valgt meeen..) jeg ved det er hårdt og nogle gange er det rart at tale med en der forstår

held og lykke

Anmeld

4. juli 2010

LotteN

hvor er jeg dog ked af og høre sådan som han behandler dig, det kan han da overhovedet ikke illade sig... smide en højgravid kæreste, gennem 8 år ud af huset med et fælles barn - hvad for et råstal lever han i.

Jeg er måles - jeg kan slet ikke forstå det. Men hvor er det dejligt og høre du har en god vennekreds og familie der såtr klar ti lat hjælpe dig med det samme. Et stort får du emd på vejen.Jeg føler virkelig med dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.