Hvordan kunne det ske??? ):

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2010

MalenemortilThilde

mange tak Caroline(: Jeg havde bare brug for at komme ud med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2010

Mor-til-asta-09

Stor stor krammer herfra også...

Nogle gange har man bare brug for at komme af med tingene, og så er baby.dk det helt rette sted..

Anmeld

3. juli 2010

3xM

forældre-til-Asta skriver:

Stor stor krammer herfra også...

Nogle gange har man bare brug for at komme af med tingene, og så er baby.dk det helt rette sted..

det er det uden tvivl, et godt site til at få luftet sine inderste tanker....tak til alle skønne piger...

til trådstarter, hvor er jeg ked af det på dine vejne-håber virkelig i for snakket ud om det og finder en løsning, der er til gavn for begge....

stort opmuntrende knus herfra

Anmeld

4. juli 2010

<3

Det var dog helt forfærdelig for jer. Jeg synes personligt at man ikke går fra hinanden når man har barn medmindre man har prøvet alt. Parterapi mm.

Måske du kan foreslå ham det?

Mht. at ringe så vil jeg fraråde det, man kommer så let til at sige nogle ting som ikke kan tages retur og som man fortryder senere hen. Og det vil være ærgeligt for I skal jo samarbejde omkring Thilde og den lille nye uanset hvad udfaldet af jeres parforhold er.

JEg ville skrive et brev at du gerne vil give ham lidt tid og luft men tilgengæld at du mener at jeres forhold er mere værd og at bør prøve parterapi.

Husk parterapi kan også bruges til at skilles venskabeligt hvis du forstår. I parterapi er et helle hvor man kan sige og tale om hvad man vil. Du har forståeligt nok en masse følelser negative og positive som du skal bearbejde og det er uanset om I finder ud af det eller ej.

Jeg ønsker jer det bedste!

Anmeld

4. juli 2010

Frk. Himmelblå

Kirle skriver:

Det var dog helt forfærdelig for jer. Jeg synes personligt at man ikke går fra hinanden når man har barn medmindre man har prøvet alt. Parterapi mm.

Måske du kan foreslå ham det?

Mht. at ringe så vil jeg fraråde det, man kommer så let til at sige nogle ting som ikke kan tages retur og som man fortryder senere hen. Og det vil være ærgeligt for I skal jo samarbejde omkring Thilde og den lille nye uanset hvad udfaldet af jeres parforhold er.

JEg ville skrive et brev at du gerne vil give ham lidt tid og luft men tilgengæld at du mener at jeres forhold er mere værd og at bør prøve parterapi.

Husk parterapi kan også bruges til at skilles venskabeligt hvis du forstår. I parterapi er et helle hvor man kan sige og tale om hvad man vil. Du har forståeligt nok en masse følelser negative og positive som du skal bearbejde og det er uanset om I finder ud af det eller ej.

Jeg ønsker jer det bedste!

Enig 

Og så håber jeg selvfølgelig også, at I finder ud af det.

Føler virkelig med dig. Kan huske, at Helle Joof engang i forbindelse med noget DR2 udtalte,  at " der bør være en lov mod at går fra hinanden, når man har børn under 3 år"...

Men uanset hvad, så skal I nok klare den - på den ene eller anden måde. 

Held og lykke med det hele 

Mange tanker fra en anden 2.gangs-gravid. 

Anmeld

4. juli 2010

line melias mor

sender dig mine tanker og et kæmpe knus håber i finder ud af det.

Anmeld

4. juli 2010

MalenemortilThilde

Her til morgen så jeg at jeg havde fået en sms og den var fra ham.

Han skrev
Der er nogle ting som vi skal have snakket om og jeg kommer over til dig i dag.
Mit svar var
Jeg er hjemme hele dagen og jeg vil også gerne snakke med dig om nogle ting.

Så han kommer en gang i dag. Håber lidt at første kommer når Thilde sover til middag.

Anmeld

4. juli 2010

charlottekri

kunne du ikke prøve at få din veninde til at passe tilde, til i har fået snakket ud om tingene? det er da forstyrrende at have en lillem pige rendende rundt hvis der er store tude-udbrud osv, og det må da også være frustrerende for hende også..

Anmeld

4. juli 2010

MalenemortilThilde

Min veninde kom i går aftes. Hende og Thilde kører hjem til hende her om lidt.
Jeg synes heller ikke hun skal se på det når hun er så lille.

Anmeld

4. juli 2010

CamillaSoefelt

MalenemortilThilde skriver:

Hej piger.
Min kæreste har virket sur her på det sidste og han tager ud til sine venner når han kommer fra arbejde.
Her den anden aften hygge vi os lidt da og snakkede da vores datter sov. Det var første gang i lang tid vi sådan rigtig har været sammen. For ellers så sover han på sofaen fordi han siger han ikke kan sove oven på fordi det er varmt.

Her til aften kom han så og sagde at han i lang tid havde tænkt på at gå fra mig.

Jeg er så ked af det og ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv
Hvordan kunne det ske, spørger jeg mig selv.

Vi har været kærester i 8 år, vi begyndte at kom sammen da jeg gik i slutning af 9 kl. og ham i slutning af 10 kl.
Vi har haft op ned ture i et vores forhold men hvem har ikke det.
Vi har sammen Thilde på næsten 3 og venter nummer 2.

Han er nu taget over til nogle venner og jeg sidder og venter på at en veninde kommer. Thilde kan ikke forstå hvorfor jeg græder.

Nu sidder jeg så her med en datter på næsten 3 og venter nummer 2 med termin d. 4 Aug.

Havde bare lige brug for at komme ud med det.

Puha det må sku være hårdt;(. Masser af kram og tanker herfra...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.