Hvordan kunne det ske??? ):

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MalenemortilThilde skriver:

Det søndag og kan nok ikke få en flyttevogn.

Men har ringet til mine forældre og de kommer her om lidt.
De har nemlig to biler en kassevogn og en alm. bil, så de kan have noget. Min mor siger at tingene kan stå på mit gamle værelse også tager jeg de mest nødvendige ting med over til min bedste veninde som jeg skal bo ved det første stykke tid.
Hun og hendes kæreste siger at de godt vil have mig og Thilde + den lille ny boende.

Skal have alt Thildes tøj og mit eget med. Alt Thildes legetøj.
Min møbler, har nogle få stykker som vi ikke har købt sammen.
Alt Thildes baby udstyr.

Godt mit værelse hos mine forældre er stort.

Skal nok lige skrive privat hvis der er noget jeg vil snak om Caroline(:

nu ved jeg ikke hvor du bor henne i landet, men jeg er stensikker på der er nogen herinde der kan hjælpe med at finde en stor nok bil og nogle mennesker der kan hjælpe med at flytte!

Jeg melder mig frivilligt hvis jeg bor bare nogenlunde i nærheden! og det mener jeg!!!!!

Han har ingen som helst ret til at smide Jer ud på den måde.. er det eje eller lejebolig?

Jeg er stadig helt paf...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

Moderator

Det var dog helt frygteligt... Jeg er mega ked af det på dine vegne... Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, men jeg håber at du kan få en forklaring fra ham eller at han tænker sig om og I måske kan komme i parterapi eller noget i den stil.

stort kram!

Anmeld

4. juli 2010

MalenemortilThilde

Jeg pakker alt hvad der MIT og THLIDES og sætter det hos mine forældre også bor jeg ved en veninde det første stykke tid.
Hun har ikke nogen børn og bor sammen med sin kæreste. (De venter barn til Sep men hun siger de har plads)

Vi klar selv flytning, har masser af familie og venner der vil hjælpe og de har biler nok. Ellers tak.

Vi bor ikke til leje.

Anmeld

4. juli 2010

Delilah

Mage til nedrig mand! Det kan gøre en helt hidsig at læse! Han har været dig utro og vover at sige den slags! Håber du kommer godt igennem det hele og finder dig en RIGTIG mand på et tidspunkt.

Anmeld

4. juli 2010

MalenemortilThilde

Jeg skal nok klar mig har Thilde og den lille i maven. Nu sidder jeg her i sofaen og siger til mine forældre hvad der skal pakkes og ikke skal pakkes. Der kommer nogle flere venner og noget mere familie. Jeg er højgravid og har ondt rykken pga. den store mave.

Anmeld

4. juli 2010

Moderator

MalenemortilThilde skriver:

Jeg skal nok klar mig har Thilde og den lille i maven. Nu sidder jeg her i sofaen og siger til mine forældre hvad der skal pakkes og ikke skal pakkes. Der kommer nogle flere venner og noget mere familie. Jeg er højgravid og har ondt rykken pga. den store mave.

Du er sej!!! og selvfølgelig skal du nok klare det

Nu skal du bare passe på dig selv, Thilde og guldet i mavsen!

Anmeld

4. juli 2010

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg er chokeret, hvordan kan man sige at i skal være ude af huset inden i morgen og alle de ting som I ikke tager med det beholder han. Gud hvor han lyder ubehagelig. Jeg vil så lige sige at du selvfølgelig også skal tage din del af fælles tingene som i har købt sammen.  Nej hvor har jeg ondt af dig og din datter.

Anmeld

4. juli 2010

twinboys

Jeg er mundlam...

Hvor i landet bor du???

Tænker og varme knus til dig...

Majbritt

Anmeld

4. juli 2010

MalenemortilThilde

Han har lige skrevet til mig at han ikke vil med til fødslen og han ikke har lyst til at have noget med barnet at gøre, for han siger at han ikke kan være far til det barn som er i min mave.
Han skrev også at han er taget over til hende som han havde noget sammen med og at de vil starte et godt forhold sammen.

Jeg er så gal på ham, hvem fanden skulle så være far til det barn som er min mave (undskyld mit sprog)
Han skal ikke tror han er noget bare fordi han dropper en højgravid og hans datter.

Anmeld

4. juli 2010

MalenemortilThilde

Jeg må logge af for har nogle ting som skal pakkes. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.