MariaJ skriver:
Tror du det hang sammen med at han var gået over til flaske om dagen, at han sagde fra til amningen? Det er nemlig lidt de tanker jeg går med i forhold til, når jeg skal begynde på arbejde igen. Jeg skal godt nok først begynde rigtigt igen efter jul, hvor hun er otte måneder, men keder mig lidt hjemme og kunne godt tænke mig at komme lidt i gang igen i løbet af efteråret (i første omgang nogle enkelte dage hist og her, da manden jo er på arbejde), men i øjeblikket kan jeg jo knapt gå ud af huset fordi jeg ammer døgnet rundt. Jeg kunne godt tænke mig på sigt at supplere lidt med min mælk på flaske, men er bange for at det vil ødelægge amningen, og det ønsker jeg ikke - i hvert fald slet ikke endnu.
Hmm, det tror jeg faktisk ikke..For inden han sagde fra til amningen, havde han fået flaske i to måneder.. Tror måske det var pga ømme gummer i forbindelse med tænderne, og så skulle han jo ikke bruge nær så mange kræfter på at få fra flaske, som han skulle ved mig...
Jeg ville gerne ha malket ud så han ku få mit eget i dagtimerne, men det blev simpelthen for meget, for så var jeg afhængig af at kunne malke ud om dagen, da jeg ellers ville eksplodere.. Mit "mejeri" fik selv indstillet sig sådan at jeg kunne holde ud at gå om dagen uden at amme eller malke ud, og så var der masser om eftermiddagen og aftenen...
Der skete rigtig mange ting i Nicolais udvikling da han sagde fra.. Tænder, gik fra at sove i vores seng mellem os til hans egen seng på eget værelse.. Mere skemad...
Så jeg tror der er rigtig mange faktorer der spiller ind.. JEg savner af og til at amme - hyggen ved det.. Men det er nu også meget rart at ha babs og nutte for sig selv igen..
Held og lykke med det hele - skriv endelig igen, hvis der er nogle spørgsmål ;-)
Anmeld