Hvor længe ammede du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.724 visninger
69 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

MariaJ

og hvorfor holdt du op på det tidspunkt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

LinLin

Seks måneder - David fik tænder! Havde problemer med åbne sår de første 7 UGER!!  - og dét skulle jeg bare ikke igennem igen!

Anmeld

1. juli 2010

L.J.L

jeg ammede til han var 5½ mdr. og stoppede fordi jeg ikke følte jeg havde mælk i mine bryster mere (det havde jeg, da han spiste fint) og fordi jeg synes det var frustrerende ikke at vide om han fik nok mælk. Nu får han mme og der ved jeg jo præcis hvor meget han får

Anmeld

1. juli 2010

ChatH

MariaJ skriver:

jeg ammede fuldt til de var 5 md hvor de begyndte på grød og ammede herefter til de var 11md. stoppede fordi de ikke havde behov for det mere

Anmeld

1. juli 2010

Mimbi

MariaJ skriver:

Jeg ammede Sámuel fuldt ud i 4 måneder så startede vi på grød jeg stoppede amningen da Sámuel blev 16 måneder da gad jeg ikke amme mere

Anmeld

1. juli 2010

<3

Jeg ammede fuldt de første 4mdr og så gik vi gradvist ned til en morgenamning som 15mdr. Som 17mdr var Tjalfe ikke interesseret mere.

Anmeld

1. juli 2010

TbCp

Jeg ammede fuldt de første 4 mdr, så blev hun ikke længere mæt nok og fik derfor suppleret op med flaske... jeg stoppede helt med at amme da hun var omkring 8 mdr. hun sagde selv fra og ville ikke have babsen længere.

Anmeld

1. juli 2010

Bayze

MariaJ skriver:

Tjah, jeg kom jo aldrig rigtig i gang. Bøvlede og kæmpede med det den første måned, men gav så op til alles fordel

Men kære Maria, hvordan går det da med amningen?

Anmeld

1. juli 2010

Halbschön

MariaJ skriver:

Fuldt til han var 4mdr.. Så begyndte han på grød og samtidig startede jeg efter barsel igen, så vi var nødsaget til at starte på flaske om dagen..

Ellers fik han bare om eftermiddagen, aften og nat ved mig, og da han blev 5,5 måned og fik de første tænder, så sagde han selv fra... Prøvede nogle dage at ligge ham til, men han ville ikke have..

Anmeld

1. juli 2010

NinaNymannMadsen

ammed fult ud til hun var 4 mdr og så begyndte hun på lidt flaske en gang i mellem og grød, ammer nu kun om aften og nat og hvis hun er syg og pyller og intet andet hjælper og hun er idag 1 år og 5 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.