Hvor længe ammede du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

businesstigger

Mener han var 5-6 mdr. Jeg fik min mens igen og det må have påvirket hvordan mælken smagte (med de andre hormoner det må sende rundt i kroppen) så han ville simpelthen ikke amme mere efter det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

saxa

Jeg ammede fuldt til hun var 4 mdr.. Men ammede hende frem til hun var omkring 10-11mdr - hvor hun selv sagde fra..

Anmeld

1. juli 2010

JustAnotherName

Jeg ammede 100% til hun var 6 måneder, så startede hun med skemad..

Jeg stoppede helt, da hun var 10 måneder gammel. Det føltes ret naturligt, at stoppe der. Siden har hun fået én enkelt flaske (til natten).

Anmeld

1. juli 2010

Lady Marion <3

Jeg ammede i 13 mdr   Så var ingen af os interesseret mere ..

Anmeld

1. juli 2010

Mathilde

Tja Celina er snart 1 år og jeg ammer hende endnu... meget endda! Hun vil ikke så gerne have rigtig mad, så hun får meget bryst...

Jeg bliver ved til hun selv siger stop eller til hun bliver så stor, at jeg føler det virker forkert og dermed ikke længere synes det er hyggeligt. Men hun skal helst begynde at spise mere inden, for ellers bliver hun da en lille splejs

Anmeld

1. juli 2010

MariaJ

Mor til David skriver:

Seks måneder - David fik tænder! Havde problemer med åbne sår de første 7 UGER!!  - og dét skulle jeg bare ikke igennem igen!

Av, av . Det lyder godt nok ikke rart.

Anmeld

1. juli 2010

MariaJ

linselouise skriver:

jeg ammede til han var 5½ mdr. og stoppede fordi jeg ikke følte jeg havde mælk i mine bryster mere (det havde jeg, da han spiste fint) og fordi jeg synes det var frustrerende ikke at vide om han fik nok mælk. Nu får han mme og der ved jeg jo præcis hvor meget han får

Øv, hvis du egentlig gerne ville have fortsat. Hvordan fandt du ud af, at du faktisk havde mælk nok?

Anmeld

1. juli 2010

MariaJ

TbCp skriver:

Jeg ammede fuldt de første 4 mdr, så blev hun ikke længere mæt nok og fik derfor suppleret op med flaske... jeg stoppede helt med at amme da hun var omkring 8 mdr. hun sagde selv fra og ville ikke have babsen længere.

Betød det noget at du begyndte at supplere med flasken. Jeg synes jeg har hørt, at det kan få dem til slet ikke at ville have brystet længere, fordi det er mere besværligt selv at skulle "tvinge" mælken ud.

Anmeld

1. juli 2010

MariaJ

Mathilde skriver:

Tja Celina er snart 1 år og jeg ammer hende endnu... meget endda! Hun vil ikke så gerne have rigtig mad, så hun får meget bryst...

Jeg bliver ved til hun selv siger stop eller til hun bliver så stor, at jeg føler det virker forkert og dermed ikke længere synes det er hyggeligt. Men hun skal helst begynde at spise mere inden, for ellers bliver hun da en lille splejs

Imponerende at du stadig har mælk nok til stort set at mætte hende med det. Håber hun snart bliver glad for rigtig mad også.

Anmeld

1. juli 2010

MariaJ

Kirle skriver:

Jeg ammede fuldt de første 4mdr og så gik vi gradvist ned til en morgenamning som 15mdr. Som 17mdr var Tjalfe ikke interesseret mere.

17 måneder virker også længe . Dejligt hvis det virkede rigtigt for jer begge at slutte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.