Nadia&Daniel skriver:
Synes det er lidt (meget) synd at du tog den glæde fra din mor - ville jeg aldrig selv drømme om at gør imod min. Bare lige et lille spørgsmål, vil du også gør det imod dit barn, tag glæden fra det, vist dit barn vælger at læse på HG eller andre (fake huer's - ifølge dig) uddannelse?? (Selvom det er noget tid endnu)
Nu er min mor altså en selvstændig voksen kvinde som tager sine helt egen beslutninger - hun er 52 år gammel og ved at tage en uddannale og hopper videre på ass. om 4 uger... Så jeg tror nok min mor er i stand til selv at tage beslutninger også når det kommer til FAKE huer - I min familie siger vi vores mening og da hun kom og fortalte om denne hue kunne jeg da ikke drømme om at sige - ej fedt brug 500 kr på en fake hue du kan få på den ene dag og som intet betyder i forhold til hvem du er !!! Nej jeg sagde min mening - som hun i forvejen godt kendte til, da hun kender mig.... Og efter vi havde talt sammen valgte hun at bruge sine penge bedre end på en hue !
Jeg støtter mine børn og ønsker de en hue en dag (som ikke er ægte) vil mit svar være det samme, men fordi jeg syntes det er dumt er jo ikke ens betydning med at mine børn ikke skal gøre det - De er nemlig også opdraget til at være selvstændige og kunne tænke selv og tage egne beslutninger... Så sevom jeg siger at sådan en hue (i mine øjne) er fake, så ville de da selvfølgelig vælge den hvis det er det de syntes...
Eks. min søn skal døbes nu fordi han vil konfirmeres... det er ikke efter mit hoved, men hans valg og bslutning og det støtter jeg ham i nemlig fordi han tør tage egne beslutninger og vælge selv...
Pia.
Anmeld