Studenterhuerne - billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2010

Laulund87

Moar'en skriver:

Det er rigtig at det ikke er møde pligt, men hvis du ikke møde ret meget op skal du godt nok være rimelig dygtig hvis du skal kunne læse det hele op selv. Samtidig synes jeg ikke stoffet, niveauet og opgaverne er til sammenligning.

Jeg vil så sige jeg er ligeglad med hvem der får en hue på, jeg synes bare at studenterne bliver sat rigtig højt op. Jeg mener at det er hårdt at læse, men jeg mener også at det var hårde før hen (for mindst 10-20 år siden) og det lever gym. studenderne godt på nu (gav det nogen menning) Altså at de får afvide at det bare er så hårdt for dem, men alle andre udd. ikke får nogen credit.

De får da credit, bare ikke i form af en hue for det hører sig ikke til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

Moar'en

ct skriver:

Jeg forstår ikke helt, hvad du mener med det?

Altså mener du, at man niveaumæssigt kan sammenligne en gymnasial uddannelse med f.eks. frisøruddannelsen?

Nej jeg mener ikke man kan sammenligne de to udd. Hmm kan ikke forklare mig ordentlig lige nu .

Anmeld

24. juni 2010

CamillaT89

Moar'en skriver:

Nej jeg mener ikke man kan sammenligne de to udd. Hmm kan ikke forklare mig ordentlig lige nu .

Nej okay  

Altså jeg forstår godt det med, at det var hårdere for 10-15 år siden (ved selvfølgelig ikke, om det passer), men derfor er det jo stadig hårdt i dag. Man kan da i hvert fald ikke komme sovende igennem gymnasiet, som man kan på så mange uddannelser, og som rigtig mange i øvrigt benytter sig af. Jeg mener; Hvad er der så specielt ved at få en hue som rigtig student, når ALLE render rundt med en, selv om de i princippet ikke er studenter?!

Det er jo ikke for at tage credit fra andre uddannelser, men så må de jo bare, som mange andre også har foreslået, få en ting, der symboliserer deres eget fag.  

Anmeld

24. juni 2010

Laulund87

ct skriver:

Nej okay  

Altså jeg forstår godt det med, at det var hårdere for 10-15 år siden (ved selvfølgelig ikke, om det passer), men derfor er det jo stadig hårdt i dag. Man kan da i hvert fald ikke komme sovende igennem gymnasiet, som man kan på så mange uddannelser, og som rigtig mange i øvrigt benytter sig af. Jeg mener; Hvad er der så specielt ved at få en hue som rigtig student, når ALLE render rundt med en, selv om de i princippet ikke er studenter?!

Det er jo ikke for at tage credit fra andre uddannelser, men så må de jo bare, som mange andre også har foreslået, få en ting, der symboliserer deres eget fag.  

Enig, der er sådan lidt efteraber over det

Anmeld

24. juni 2010

Moar'en

ct skriver:

Nej okay  

Det er jeg os helt enig i, min point var os bare at jeg synes at man klapper lidt for højt i hænderne over studenterne. Jeg er enig i det er hårdt og ja der er rigtig mange "nemme" udd. som slet ikke kan måle sig med gym, og jeg er os enig i at de andre udd. burde have en anden hat og nogen skulle slet ikke have nogen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.