Fortæl hvordan du mødte din kæreste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Ja han skal sgu have rundsave på albuerne - måske han skulle få sig en stor hund der kan jage den hjemløse væk. Hvad skal de også med alle de flasker - skal de måske giftes????

ha-ha...sidder her og griner og kæresten forstår intet...

De må lige som vige pladsen for større formål - se det i et støre perspektiv...

Jeg glæder mig helt utroligt meget til flaske brylluppet... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Stumpen

Vi "mødtes" på ofir.dk tilbage i dec 03.. nej 02 sku da....  I jan. 03 var jeg så oppe hos ham, hvor vi blev kærester.... ½ år efter flyttede vi sammen og været sammen lige siden og fået to herlige tøzer sammen

Anmeld

23. juni 2010

o1Mutte

skøn tråd

Jeg blev single efter 2 år, og begyndte at gå meget i byen. V
ar en aften på det lokale værtshus hvor der blev slåskamp.
En fyr fik en flaske lige i fjæset. Men utroligt stod han stadig op. Der lagde jeg første gang mærke til Torben.
Kendte ikke hans navn på det tidspunkt da jeg vaklede hjem i seng.
Ugen efter sad jeg dernede igen og snakkede med en veninde og hendes bror.
Vi kom til at snakke om den aften og jeg spurgte efter hvem han egentlig var.
Pusigt nok kom han ind af døren i samme øjeblik, og min venindes bror fortalte at han hed Torben. Syntes han var HERRE LÆKKER. Skulle jo så lige høre hvor gammel han var. Han var 30  Jamen så var han sku for gammel for mig, jeg var selv 18.
Snakkede lidt med ham den dag, og han viste mig sine sting fra der hvor flasken ramte ham

Glemte sådan set alt om ham, indtil jeg var til fest ved nogle jeg ikke kendte.
Der blev ballade, og politiet kom. Sjovt nok kom Torben også :O
Vi snakkede sammen lidt der, men det blev ikke til mere.

Så kom hjallerup marked. Jeg fimsede lidt rundt og snakkede med en kammerat. Og hvem møder jeg ?? TORBEN. Vi siger bare lige hurtigt hej til hinanden. syntes det var MEGET underligt at jeg blev  ved med at rende ind i ham. Især når jeg ALDRIG har mødt ham før

Var så igen i byen på det lokale værtshus. Og der var Torben sjovtr nok også. Vi snakkede hurtigt men jeg tog hjem.

Var så begyndt at tænke meget på ham. Nok var han gammel (i mine øjne) men hold da op hvor var han sød og lækker fandt ham så på facebook, og skrev til ham. Samme aften kom han hjem til mig, og vi har været sammen lige siden.

Men sjovt alle de tilfældige møder vi har haft Det må da betyde at det er ment to be

Anmeld

23. juni 2010

MM1987

o1Mutte skriver:

skøn tråd

Jeg blev single efter 2 år, og begyndte at gå meget i byen. V
ar en aften på det lokale værtshus hvor der blev slåskamp.
En fyr fik en flaske lige i fjæset. Men utroligt stod han stadig op. Der lagde jeg første gang mærke til Torben.
Kendte ikke hans navn på det tidspunkt da jeg vaklede hjem i seng.
Ugen efter sad jeg dernede igen og snakkede med en veninde og hendes bror.
Vi kom til at snakke om den aften og jeg spurgte efter hvem han egentlig var.
Pusigt nok kom han ind af døren i samme øjeblik, og min venindes bror fortalte at han hed Torben. Syntes han var HERRE LÆKKER. Skulle jo så lige høre hvor gammel han var. Han var 30  Jamen så var han sku for gammel for mig, jeg var selv 18.
Snakkede lidt med ham den dag, og han viste mig sine sting fra der hvor flasken ramte ham

Glemte sådan set alt om ham, indtil jeg var til fest ved nogle jeg ikke kendte.
Der blev ballade, og politiet kom. Sjovt nok kom Torben også :O
Vi snakkede sammen lidt der, men det blev ikke til mere.

Så kom hjallerup marked. Jeg fimsede lidt rundt og snakkede med en kammerat. Og hvem møder jeg ?? TORBEN. Vi siger bare lige hurtigt hej til hinanden. syntes det var MEGET underligt at jeg blev  ved med at rende ind i ham. Især når jeg ALDRIG har mødt ham før

Var så igen i byen på det lokale værtshus. Og der var Torben sjovtr nok også. Vi snakkede hurtigt men jeg tog hjem.

Var så begyndt at tænke meget på ham. Nok var han gammel (i mine øjne) men hold da op hvor var han sød og lækker fandt ham så på facebook, og skrev til ham. Samme aften kom han hjem til mig, og vi har været sammen lige siden.

Men sjovt alle de tilfældige møder vi har haft Det må da betyde at det er ment to be

Ja det må da være ment to be...

Nogen gange må man gribe de tegn der er...

Anmeld

23. juni 2010

o1Mutte

Mia Maia skriver:

Ja det må da være ment to be...

Nogen gange må man gribe de tegn der er...

Ja nemlig

Anmeld

29. juni 2010

Sees

Puha .. Min og Lasses historie er egentlig ret rodet, og slet ikke særlig romantisk, men jeg vil da gøre et forsøg, og prøve at forklare den.

Jeg mødte Lasse første gang, da jeg var sammen med min x-kæreste i 2007. Jeg brød mig slet ikke om ham, da rygterne gik at han tog stoffer og var en skidt fyr.

Nå tiden gik, og jeg flyttede fra byen da jeg fik barn osv. En aften var jeg tilbage i byen, og på det lokale diskotek. Jeg møder en af mine kammerater, Kasper, som render rundt sammen med Lasse. Egentlig prøver jeg at komme væk fra det selskab, da jeg slet ikke kunne fordrage synet af Lasse - Øj, hvor jeg synes han var skummel

På det tidspunkt var min søster blevet rigtig gode venner med Lasse, så hun gjorde ALT for at overtale mig til at give ham en chance, for han havde godt kunne fornemme min utrykhed og den måde jeg havde afskyet ham på, weekenden før.
Jeg lyttede ikke rigtig til hende - Og dog!

En månedstid senere skulle en veninde og jeg i byen igen, og vi render ind i Lasse. Jeg vælger at give manden en chance og vi får da også snakket lidt frem og tilbage. Det ender med at min veninde brænder mig af (Forsvinder) og jeg har derfor ikke noget sted at sove - Min eneste redning er Lasse, og det blev det.
Der var ikke noget kysseri, vi sov i ske, og det var det - Som enlig mor var det dejligt med lidt tryghedsputteri

Torsdagen efter spurgte Lasse om han måtte komme ud, og se paradise med mig - Tjaa, det måtte han da godt, det kunne da være rart med noget selskab. Min søn sov jo, så det skulle der ikke være noget i vejen for.
Han endte med at sove her, og der startede "balladen" (små kysseriet mm.).
Han blev fra torsdag til søndag, tog hjem søndag aften - Og så tænkte jeg at det sgu nok bare var det, hvilket jo sikkert også var meget godt, da jeg jo havde hørt at han var en skidt fyr.

Mandag aften fik jeg en sms med disse enkle ord "Du er en helt specielt slags dejlig" ..
hm, den måtte jeg lige tygge på - Han var jo også meget sød.
Tirsdag stod han i min stue igen, og denne aften var der ikke noget kysseri, men vi snakkede til kl. 04.00 om morgenen. Det viser sig så at Lasse HAR været en skidt fyr - Tilbage i 2006-2007, men det var noget han havde lagt på hylden, og han var kommet langt videre. - Det beroligede mig lidt, og der gav jeg måske også mig selv lov til virkelig at føle det for Lasse, som jeg egentlig gjorde, for han var jo også en helt speciel slags dejlig

Vi blev enige om at vi IKKE skulle være kæreste, da Lasse mente han havde haft dårlig erfaringer med forhold, og derfor var bange for at sammenligne - Ja, og jeg havde barn, så måske ikke det smarteste. Men hygge, det kunne vi finde ud af

I starten af marts tog Lasse 2 uger til Miami - Jeg tænkte at de 2 uger nok skulle få ham til at indse at han ville "videre", så jeg regede ikke med at se ham igen, når han kom hjem.

Han kom direkte fra lufthavnen og hjem til mig   ..
.. Og vi har været sammen hver evig eneste dag siden -  den 20. marts 2010, kiggede Lasse på mig, og spurgte om han ikke nok måtte kalde mig for sin kæreste, for det vi var, var jo sådan set kærester, bare uden kærestetitlen (Forvirret? Ja, jeg kan godt forstå det)
Jeg tænkte "Hvorfor ikke tage chancen?" - Så det gjorde jeg.

Vi har kun været sammen i 3 måneder, men det er indtil videre de bedste tre månder i mit liv - Og Lasse giver ikke udtryk for at være på vej væk, eller noget - Vi er glade, som den lille familie vi er, og Lasses familie giver klart udtryk for at Lasse er blevet den Lasse de kendte, FØR han rendte ind i stoffer og dårligt selskab - HAN ER BLEVET GLAD!

HAN ER BLEVET GLAD - JEG ER GLAD - MIN SØN ER GLAD - ALLE ER GLADE!
Vi elsker hinanden på godt og ondt - På fortid og fremtid.

Anmeld

29. juni 2010

Shibby

Vi mødtes til galla ved metropol i foråret sidste år

Vi er begge deltagere i de unge mødre på kanal4. Havde vi ikke været det-så havde vi sgu aldrig mødt hinanden så hurra for kanal4..!

Anmeld

29. juni 2010

Meilby

Min kæreste og jeg har også mødt hinanden på nettet Ikke på et decideret dating forum, men på et debatforum, hvor der blev debateret om mohammedkrisen i sin tid Vi startede med at skrive stille og roligt sammen, og blev gode venner, udvekslede tlf. numre osv. Vi skrev sammen i langtid bare som venner, men der begyndte at komme flere følelser i beskederne og vi besluttede derfor at vi ville møde hinanden og se om vi virkelige var noget for hinanden Vi mødtes første gang d. 17 juni 2006, hvor Christian kom og skulle overnatte hos mig et ar nætter, var dødnervøs, men fra første blik vidste jeg bare at ham var der noget ved Vi hyggede weekenden igennem, og da han sad i bussen på vej hjem mandag eftermiddag besluttede vi over sms (rigtig teenageagtigt ) at det skulle være os to Det første år pendlede vi frem og tilbage til hinanden mellem Hjørring og Aars (en tur på 110 km hver vej), men efter et år flyttede Christian ind hos os, fordi vi ikke kunne undvære hinanden <3 Det skal lige siges at Christian stadig gik i skole på daværende tidspunkt og derfor måtte køre 220 km om dagen i skole, bare for at kunne være mere sammen med mig Det kan man kalde kærlighed <3 Vi har nu været sammen i 4 år og venter vores første barn sammen  

Anmeld

29. juni 2010

Shibby

SEPNI skriver:

Puha .. Min og Lasses historie er egentlig ret rodet, og slet ikke særlig romantisk, men jeg vil da gøre et forsøg, og prøve at forklare den.

Jeg mødte Lasse første gang, da jeg var sammen med min x-kæreste i 2007. Jeg brød mig slet ikke om ham, da rygterne gik at han tog stoffer og var en skidt fyr.

Nå tiden gik, og jeg flyttede fra byen da jeg fik barn osv. En aften var jeg tilbage i byen, og på det lokale diskotek. Jeg møder en af mine kammerater, Kasper, som render rundt sammen med Lasse. Egentlig prøver jeg at komme væk fra det selskab, da jeg slet ikke kunne fordrage synet af Lasse - Øj, hvor jeg synes han var skummel

På det tidspunkt var min søster blevet rigtig gode venner med Lasse, så hun gjorde ALT for at overtale mig til at give ham en chance, for han havde godt kunne fornemme min utrykhed og den måde jeg havde afskyet ham på, weekenden før.
Jeg lyttede ikke rigtig til hende - Og dog!

En månedstid senere skulle en veninde og jeg i byen igen, og vi render ind i Lasse. Jeg vælger at give manden en chance og vi får da også snakket lidt frem og tilbage. Det ender med at min veninde brænder mig af (Forsvinder) og jeg har derfor ikke noget sted at sove - Min eneste redning er Lasse, og det blev det.
Der var ikke noget kysseri, vi sov i ske, og det var det - Som enlig mor var det dejligt med lidt tryghedsputteri

Torsdagen efter spurgte Lasse om han måtte komme ud, og se paradise med mig - Tjaa, det måtte han da godt, det kunne da være rart med noget selskab. Min søn sov jo, så det skulle der ikke være noget i vejen for.
Han endte med at sove her, og der startede "balladen" (små kysseriet mm.).
Han blev fra torsdag til søndag, tog hjem søndag aften - Og så tænkte jeg at det sgu nok bare var det, hvilket jo sikkert også var meget godt, da jeg jo havde hørt at han var en skidt fyr.

Mandag aften fik jeg en sms med disse enkle ord "Du er en helt specielt slags dejlig" ..
hm, den måtte jeg lige tygge på - Han var jo også meget sød.
Tirsdag stod han i min stue igen, og denne aften var der ikke noget kysseri, men vi snakkede til kl. 04.00 om morgenen. Det viser sig så at Lasse HAR været en skidt fyr - Tilbage i 2006-2007, men det var noget han havde lagt på hylden, og han var kommet langt videre. - Det beroligede mig lidt, og der gav jeg måske også mig selv lov til virkelig at føle det for Lasse, som jeg egentlig gjorde, for han var jo også en helt speciel slags dejlig

Vi blev enige om at vi IKKE skulle være kæreste, da Lasse mente han havde haft dårlig erfaringer med forhold, og derfor var bange for at sammenligne - Ja, og jeg havde barn, så måske ikke det smarteste. Men hygge, det kunne vi finde ud af

I starten af marts tog Lasse 2 uger til Miami - Jeg tænkte at de 2 uger nok skulle få ham til at indse at han ville "videre", så jeg regede ikke med at se ham igen, når han kom hjem.

Han kom direkte fra lufthavnen og hjem til mig   ..
.. Og vi har været sammen hver evig eneste dag siden -  den 20. marts 2010, kiggede Lasse på mig, og spurgte om han ikke nok måtte kalde mig for sin kæreste, for det vi var, var jo sådan set kærester, bare uden kærestetitlen (Forvirret? Ja, jeg kan godt forstå det)
Jeg tænkte "Hvorfor ikke tage chancen?" - Så det gjorde jeg.

Vi har kun været sammen i 3 måneder, men det er indtil videre de bedste tre månder i mit liv - Og Lasse giver ikke udtryk for at være på vej væk, eller noget - Vi er glade, som den lille familie vi er, og Lasses familie giver klart udtryk for at Lasse er blevet den Lasse de kendte, FØR han rendte ind i stoffer og dårligt selskab - HAN ER BLEVET GLAD!

HAN ER BLEVET GLAD - JEG ER GLAD - MIN SØN ER GLAD - ALLE ER GLADE!
Vi elsker hinanden på godt og ondt - På fortid og fremtid.

sikke en skøn historie!

Anmeld

29. juni 2010

Sees

Shibby skriver:

sikke en skøn historie!

Hehe, synes du godt nok det?

Jeg synes den er noget rodet, og idag er jeg dælme så flov over at jeg var så afvisende og træls overfor Lasse den gang ..
Men folk har jo lov til at forandre sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.