Fortæl hvordan du mødte din kæreste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

MM1987

henh01 skriver:

Det var i en bradert - sagde : Jeg synes din søn er en frækkert, kan du ikke lige stikke mig hans nummer.. Griner

Ha-ha... sejt gjort, og du må til trods for brandert have gjort et god indtryk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Dot D

Hejsa, her er vores historie.

Jeg var flyttet hjem til Randers efter et afsluttet forhold, er tryghedsnarkoman og ledte med lys og lygte efter en ny mand at vågne med. Men men men sådan en var ikke nem at finde, så langt om længe besluttede jeg mig for ikke mere leden efter MANDEN. Fik nogle penge tilbage i skat og ville ud og rejse, kunne ikke finde nogen at tage med, men en aften ringer en vendinde og spørger om jeg vil med hende og syv drenge, ja ja ja selvfølgelig, FERIE I SIGTE. Vi mødtes alle en aften hos mig inden vi skulle afsted, synes de var lidt "unge" selvom vi var nogenlunde lige gamle. De boede alle hjemme hos deres forældre, mens jeg havde ejet mit første hus og havde egen lejlighed, så følte mig lidt ældre, så det var ikke lige de "mænd", jeg søgte. Nå, men vi kom afsted og anden aften ved baren endte jeg på mærkeligvis med at holde én af "drengene" i hånden, og her den 28.juni er det 14 år siden. Hus, to børn og et lille rådhusbryllup er siden kommet til. Så en af "drengene" blev altså min mand

Anmeld

22. juni 2010

MM1987

LotteN skriver:

Ja, det er skam ikke så ringe med mænd i uniform

Jamen det er der ikke så meget i. vi måtte ikke vise det i lejren eller noget. Var faktisk lige før en af os ikke kom afsted, da vi var kærester. og vi å åbenbart have skult det godt, for det endte med jeg fik en kæreste brev af en gut dernede, som også erklærede sin store kærlighed til mig

Nej det er det altså ikke...

Nå okay, men kan egentlig godt forstå hvorfor - det kan jo være farligt med for mange følelser indblandet...

Det kan ikke have været dårligt at være (næsten) ene høne mellem alle hanerne...

Anmeld

22. juni 2010

Sommerfuglelarven

Jeg var lige flyttet hjem til mine forældre, efter at være flyttet fra min daværende kæreste igennem 3 år - og som en hver jo nok kan regne ud, så er det ikke det fedeste at flytte hjem igen! Jeg ligger så i min seng en aften og surfer på nettet, og kommer så i tanke om at jeg engang i tidernes morgen oprettede en profil på Dating.dk. Jeg loggede så på den da jeg egentlig røvkedede mig, og et eller andet skulle der ske... En ven/veninde, en onenighter - tja, jeg ved egentlig ikke hvad jeg søgte efter! Men pludselig dukker den her fyr op, han lyder ret interessant, men jeg tænkte bestemt ikke som kæreste (eller sexpartner), men jeg ender med at skrive et af de der standartbreve til ham (Hej, jeg var lige forbi din profil, og takker for kigget - ihvertfald noget i den stil). Og dagen efter har han så skrevet tilbage, og derfra kører snakken.

Vi udvikler hurtigt et godt venskab, og snakker og skriver sammen dagligt - vi aftalte så at mødes, en tur i Fårup sommerland, ham, min veninde og jeg. Og fra han stod af bussen havde vi begge to kunne føle noget, men vi vidste bare ikke lige hvad... Før dagen efter hvor han skal med bussen hjem, der tog han chancen og kyssede mig. Jeg var egentlig ikke klar til en ny kæreste, efter 1½ måned som single, men vi har nu været sammen i 6 år, og jeg håber at vi skal leve resten af livet sammen

Anmeld

22. juni 2010

MM1987

Dot D skriver:

Hejsa, her er vores historie.

Jeg var flyttet hjem til Randers efter et afsluttet forhold, er tryghedsnarkoman og ledte med lys og lygte efter en ny mand at vågne med. Men men men sådan en var ikke nem at finde, så langt om længe besluttede jeg mig for ikke mere leden efter MANDEN. Fik nogle penge tilbage i skat og ville ud og rejse, kunne ikke finde nogen at tage med, men en aften ringer en vendinde og spørger om jeg vil med hende og syv drenge, ja ja ja selvfølgelig, FERIE I SIGTE. Vi mødtes alle en aften hos mig inden vi skulle afsted, synes de var lidt "unge" selvom vi var nogenlunde lige gamle. De boede alle hjemme hos deres forældre, mens jeg havde ejet mit første hus og havde egen lejlighed, så følte mig lidt ældre, så det var ikke lige de "mænd", jeg søgte. Nå, men vi kom afsted og anden aften ved baren endte jeg på mærkeligvis med at holde én af "drengene" i hånden, og her den 28.juni er det 14 år siden. Hus, to børn og et lille rådhusbryllup er siden kommet til. Så en af "drengene" blev altså min mand

Det er ikke altid det man leder efter er det rigtige...

Og drengerøve kan der altså også være noget om

Anmeld

22. juni 2010

MM1987

Sommerfuglelarven skriver:

Jeg var lige flyttet hjem til mine forældre, efter at være flyttet fra min daværende kæreste igennem 3 år - og som en hver jo nok kan regne ud, så er det ikke det fedeste at flytte hjem igen! Jeg ligger så i min seng en aften og surfer på nettet, og kommer så i tanke om at jeg engang i tidernes morgen oprettede en profil på Dating.dk. Jeg loggede så på den da jeg egentlig røvkedede mig, og et eller andet skulle der ske... En ven/veninde, en onenighter - tja, jeg ved egentlig ikke hvad jeg søgte efter! Men pludselig dukker den her fyr op, han lyder ret interessant, men jeg tænkte bestemt ikke som kæreste (eller sexpartner), men jeg ender med at skrive et af de der standartbreve til ham (Hej, jeg var lige forbi din profil, og takker for kigget - ihvertfald noget i den stil). Og dagen efter har han så skrevet tilbage, og derfra kører snakken.

Vi udvikler hurtigt et godt venskab, og snakker og skriver sammen dagligt - vi aftalte så at mødes, en tur i Fårup sommerland, ham, min veninde og jeg. Og fra han stod af bussen havde vi begge to kunne føle noget, men vi vidste bare ikke lige hvad... Før dagen efter hvor han skal med bussen hjem, der tog han chancen og kyssede mig. Jeg var egentlig ikke klar til en ny kæreste, efter 1½ måned som single, men vi har nu været sammen i 6 år, og jeg håber at vi skal leve resten af livet sammen

Ihh...endnu en net dater...

Og endnu et eksempel på at det ikke altid er det man tror er det rigtige der er det rigtige...

Vildt sted at mødes, og at han ville komme helt selv...

Anmeld

22. juni 2010

XXSS

Mia Maia skriver:

Tænkte jeg lige ville oprette en tråd med lidt looooove....

Måske den har været her før...

Jeg mødte min kæreste på nettet. 

Efter et forhold der varede fra jeg var 13-16 år (meget ung) var jeg helt tabt bag en vogn, og kunne slet ikke finde ud af det med at møde fyre i byen. Jeg syntes mine lækre og seje veninder gaflede dem alle sammen

Så jeg valgte at smide nogen lækre billeder på nettet, og så kunne jeg ellers side i joggingtøj og morgenhår og gemme mig bag dem. 

Det resulterede i 4 møder. Den første en lækker fodboldspiller som jeg kyssede på, den anden en hot italiener som blev flittigt brugt booty call, en 3. som blev min rigtig gode ven (vi snakker stadig sammen) og så mødte jeg Jan. 

Efter vi havde skrevet og snakket i tlf sammen i lidt over en måned, kom han over til i en weekend. Jeg var så nervøs da jeg stod inde på hovedbanegården, for nu havde jeg sagt ja til han skulle bo hos mig en hel weekend, og tænkt hvis jeg bare tænkte

Men det gik rigtig godt, og jeg var på et tidligt tidspunkt helt overbevidst om det kunne blive noget seriøst, jeg var nemlig helt vildt følelsesladet efter sex (kom vidst også til at græde, men uden han opdagede det) og det har jeg ellers kun været med min ex. 

Torsdagen efter besluttede vi over sms (ikke spor romantisk) at vi ikke skulle se andre, og virkelig give det her en chance til trods for afstanden (han er fra Jylland men boede i Odense). 

10 mdr. efter flyttede vi sammen i en ny lejlighed i Odense og til september har vi været sammen i 5 år

Noget lignede det samme her  Var single i 5 år, skrev lidt på nettet (dog kun på arbejde de stille dage - da jeg ikke selv ejede en com.)  og mødte derigennem manden efter nogle mislykkede dates. Vi skrev og snakkede også sammen en måneds tid inden vi mødtes. Han fra kbh jeg fra århus, jeg tog bare over til ham og skulle overnatte en hel weekend  og så fortsatte det bare, jeg mødte ham første gang 9. marts 07, flytteder til kbh i juli 07. vi købte hus i august 08, fik barn i januar 09, blev gift på vores 3 års kærestedag den 9. marts 09 og venter nu barn nr 2. her juli 10 - hvem sagde at vi havde travlt ??? !!  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. juni 2010

cami87

jeg havde også oprettet en dating profil. ikke fordi jeg var despeat, men fordi jeg kedede mig en aften. fik rigtig mange henvendelser. skrev frem og tilbage med et par forskellige.

afviste mere eller mindre dem alle sammen, da jeg ikke turde mødes med dem. det er normalt ikke lige mig sådan noget.

Men paw hang aæså ved. han fik mit nummer og ringede til mig flre gange om dagen i måneds tid. og overtalte mig til at mødes med ham.

ret sjovt på vores første date var jeg med ham oppe og kigge på den  lejlighed som vi bor i nu.

han fortalte så han skulle være far. så jeg fik lige det hele med i pakken.

nu er det 2½ år siden og vi hænger stadig sammen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. juni 2010

LMM

dejlig tråd Jeg for cca 7 år siden sendte jeg en sms forkert og vupptiii den blev sendt til min dejlige Peter, vi skrev frem og tilbage uden at vide hvem hinanden var eller så ud, jeg var dybt forelsket og vi er stadig sammen

Kærlighed ved første sms

Anmeld

22. juni 2010

MM1987

Tanja78 skriver:

Noget lignede det samme her  Var single i 5 år, skrev lidt på nettet (dog kun på arbejde de stille dage - da jeg ikke selv ejede en com.)  og mødte derigennem manden efter nogle mislykkede dates. Vi skrev og snakkede også sammen en måneds tid inden vi mødtes. Han fra kbh jeg fra århus, jeg tog bare over til ham og skulle overnatte en hel weekend  og så fortsatte det bare, jeg mødte ham første gang 9. marts 07, flytteder til kbh i juli 07. vi købte hus i august 08, fik barn i januar 09, blev gift på vores 3 års kærestedag den 9. marts 09 og venter nu barn nr 2. her juli 10 - hvem sagde at vi havde travlt ??? !!  

Ja det er da gået slag i slag...men dejligt...

Nogen gange så er det bare det rigtige og så er der ikke nogen grund til at vente...

Og endnu en netdater - hmm, mon man kan drage en lille konklusion, at dem der møder kærester på nettet også er mere tilbøjelige til at bruge en side som baby.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.