Mia Maia skriver:
Tænkte jeg lige ville oprette en tråd med lidt looooove....
Måske den har været her før...
Jeg mødte min kæreste på nettet.
Efter et forhold der varede fra jeg var 13-16 år (meget ung) var jeg helt tabt bag en vogn, og kunne slet ikke finde ud af det med at møde fyre i byen. Jeg syntes mine lækre og seje veninder gaflede dem alle sammen
Så jeg valgte at smide nogen lækre billeder på nettet, og så kunne jeg ellers side i joggingtøj og morgenhår og gemme mig bag dem.
Det resulterede i 4 møder. Den første en lækker fodboldspiller som jeg kyssede på, den anden en hot italiener som blev flittigt brugt booty call, en 3. som blev min rigtig gode ven (vi snakker stadig sammen) og så mødte jeg Jan.
Efter vi havde skrevet og snakket i tlf sammen i lidt over en måned, kom han over til i en weekend. Jeg var så nervøs da jeg stod inde på hovedbanegården, for nu havde jeg sagt ja til han skulle bo hos mig en hel weekend, og tænkt hvis jeg bare tænkte
Men det gik rigtig godt, og jeg var på et tidligt tidspunkt helt overbevidst om det kunne blive noget seriøst, jeg var nemlig helt vildt følelsesladet efter sex (kom vidst også til at græde, men uden han opdagede det
) og det har jeg ellers kun været med min ex.
Torsdagen efter besluttede vi over sms (ikke spor romantisk) at vi ikke skulle se andre, og virkelig give det her en chance til trods for afstanden (han er fra Jylland men boede i Odense).
10 mdr. efter flyttede vi sammen i en ny lejlighed i Odense og til september har vi været sammen i 5 år

Dejlig looooove-story ;-)
Jamen her startede det også med et forlist forhold som havde varet i tre år fra jeg var 17-20.. I tiden herefter gik jeg meget i byen og kyssede lidt på nogle fyre, men det var også bare det..
En lørdag aften sidst i august 2008 er jeg til noget 80'er fest, hvilket resulterede i nogle rigtig slemme tømmermænd om søndagen, som gjorde at jeg lå i sengen hele dagen. Jeg kommer så i tanke om, at jeg for længe siden havde oprettet en datingprofil på nettet sammen med en veninde, så jeg ville da lige derind og kigge lidt.. Uploadede et nyt billede, og kiggede lidt rundt.. Her finder jeg så en interessant profil, og jeg prøver at skrive til ham.. Jeg får hurtigt svar, og allerede efter nogle få timers skriven frem og tilbage på nettet udveksler vi tlf-numre.. Snakken fortsætter så på sms, og jeg begyndte bare at synes bedre og bedre om ham..
Ca. 14 dage efter fortæller han at han skal i byen i Kolding(han er fra Kolding, jeg Vejle), så jeg planlagde med en veninde at vi skulle til Kolding, så jeg kunne få ham mødt... Jeg er noget af det mest generte, så når jeg så skulle møde ham, kom jeg til at virke som en kold snob.. Ups. Det første møde var meget stille og roligt, det blev ikke til andet en en drinks i baren, og så et kram da vi sagde farvel..
Der skulle så gå en hel måned inden vi fik set hinanden igen, denne gang også i byen, men han var på vej hjem allerede inden jeg kom, så jeg nåede kun at fange ham ude på gaden.. Men dette var med et kys
...
Og så skal jeg da ellers love for at jeg faldte pladask for ham.. I starten af november 08 blir vi kærester og begynder at se meget til hinanden... I feb 09 flytter jeg i lejlighed i Kolding - dog ikke sammen med ham, men for at komme tættere på ham.. I marts 09 finder jeg ud af at jeg venter mig(er 12uger henne, så barnet var blevet til allerede i dec09 - kun kort tid efter at vi har mødt hinanden)..
Idag - knap to år efter at vi udvekslede det første brev sammen, bor vi sammen i Kolding med vores dejlige Nicolai på 8mdr!!!