jamen jeg var blevet indviteret til 18 års fødselsdag ved en af mine bedste veninder, der også lige som mig næsten lige var flyttet til Horsens sammen med sin mor.
og hun havde jo inviteret en masse mennesker, og der var han jo så også i blandt.
vi alle sad og drak lidt og hygged os rigtig meget, og han kikked rigtig meget efter mig, og smilede og det samme gjorde jo tilbage til ham, og min veninde flirted lidt med hans tvillige bror (tveægged) og havde jo så også hans nummer, så jeg spurgte min veninde om hun ikke kunne skaffe kenneths nummer, og det kunne hun godt, og så kom vi til at skrive lidt frem og tilbage under festen for at holde det lidt for os selv. og nu skal det lige siges jeg er biseksuel, og en af mine veninder ser skide godt ud og det ente med vi stod og kyssed lidt på hinanden, og så ville han da englig også ha en kys, og jeg var sådan lidt stiv og sådan så det måtte han da gerne få, og så snakked ved jo ellers bare sammen resten af aftenen, og skrev sammen i nogen dage og så da også hinanden. vi mødte hinanden den 5 juli og begyndte at være kærester den 8 juli, det er gået hurtig men det fungere da, og nu har vi snart været sammen i 2 år og har en dejlig datter på 1 år på lørdag (ja det gik lidt hurtig med graviditet, men det var heller ikke planlagt men vi var begge enige om at vi gerne ville ha hende)
det var min historie.
billedet er fra den aften vi mødtes.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld