Fortæl hvordan du mødte din kæreste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

Malene

Vi mødtes via netdate.dk og har været sammen siden og fået to dejlige drenge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Prinsessens'Mor<3

Mia Maia skriver:

En rigtig teenage forelskelse med generthed og blå mandag...dejligt...

Har i planlagt hvornår i skal giftes eller er forlovelsen mere et symbol?

Mest et symbol for nu..
Men vi har besluttet os at hvis pengene
ikke er til det, inden vi er 25, så er det
på rådhuset og så senere det store
hvide bryllup..

Anmeld

22. juni 2010

MM1987

henh01 skriver:

Det er min nuværende svigermor der arbejdede derude Men havde aldrig ført en samtale med hende, så det er alligevel lidt pudsigt

Ahh...

Hvordan fik du forklaret hvad du skulle bruge nummeret til?

Lidt sjovt...

Anmeld

22. juni 2010

MM1987

Malene skriver:

Vi mødtes via netdate.dk og har været sammen siden og fået to dejlige drenge

Endnu en netdater kæreste...

Ej det er vel ret udbredt...

Anmeld

22. juni 2010

MM1987

MaleneS skriver:

Mest et symbol for nu..
Men vi har besluttet os at hvis pengene
ikke er til det, inden vi er 25, så er det
på rådhuset og så senere det store
hvide bryllup..

Det lyder som en god plan...

Anmeld

22. juni 2010

LotteN

Mia Maia skriver:

Lidt sexet med en masse mænd i uniform og så en G.I. Jane

Hvordan er det at være udstationeret sammen?

Ja, det er skam ikke så ringe med mænd i uniform

Jamen det er der ikke så meget i. vi måtte ikke vise det i lejren eller noget. Var faktisk lige før en af os ikke kom afsted, da vi var kærester. og vi å åbenbart have skult det godt, for det endte med jeg fik en kæreste brev af en gut dernede, som også erklærede sin store kærlighed til mig

Anmeld

22. juni 2010

henh01

Mia Maia skriver:

Ahh...

Hvordan fik du forklaret hvad du skulle bruge nummeret til?

Lidt sjovt...

Det var i en bradert - sagde : Jeg synes din søn er en frækkert, kan du ikke lige stikke mig hans nummer.. Griner

Anmeld

22. juni 2010

NinaNymannMadsen

jamen jeg var blevet indviteret til 18 års fødselsdag ved en af mine bedste veninder, der også lige som mig næsten lige var flyttet til Horsens sammen med sin mor.

og hun havde jo inviteret en masse mennesker, og der var han jo så også i blandt.

vi alle sad og drak lidt og hygged os rigtig meget, og han kikked rigtig meget efter mig, og smilede og det samme gjorde jo tilbage til ham, og min veninde flirted lidt med hans tvillige bror (tveægged) og havde jo så også hans nummer, så jeg spurgte min veninde om hun ikke kunne skaffe kenneths nummer, og det kunne hun godt, og så kom vi til at skrive lidt frem og tilbage under festen for at holde det lidt for os selv. og nu skal det lige siges jeg er biseksuel, og en af mine veninder ser skide godt ud og det ente med vi stod og kyssed lidt på hinanden, og så ville han da englig også ha en kys, og jeg var sådan lidt stiv og sådan så det måtte han da gerne få, og så snakked ved jo ellers bare sammen resten af aftenen, og skrev sammen i nogen dage og så da også hinanden. vi mødte hinanden den 5 juli og begyndte at være kærester den 8 juli, det er gået hurtig men det fungere da, og nu har vi snart været sammen i 2 år og har en dejlig datter på 1 år på lørdag (ja det gik lidt hurtig med graviditet, men det var heller ikke planlagt men vi var begge enige om at vi gerne ville ha hende)

det var min historie.

billedet er fra den aften vi mødtes.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. juni 2010

9510

Jeg mødte min mand da jeg var 13, havde lige slået op med min kæreste, da han så pludselig stod der 10 år ældre end mig, men det sagde bare bang, vi var så sammen i et par år, så gik det forbi,

Men så da jeg var 22 havde min søster mødt ham i byen og givet ham mit nummer, så han ringede 2. juledag og spurgte om jeg ville ud og spise med ham, og snakke gamle dage, så jeg takkede ja, og vi har mere eller mindre været sammen siden

( har været fra hinanden et par gange, men har aldrig kunnet undvære hinanden)

Blev gift i 2005 og har det bare så godt i dag, med vores 2 dejlige unger

Anmeld

22. juni 2010

B&J

Jeg kom sammen med min x på 3år og vi havde det slet ikke godt sammen så jeg sidder inde på nettet for af finde nogle af skrive med bare venner.... (brian skriver til mig og spør om jeg er single og alt det der hvor jeg skriver jeg er sammen med min x og det syntes brian var helt okay så vi udveksler bare musik da brian på det tidspunkt spillede i et band og havde gjordt det i mange år)... brian skriver ikke til mig i ca 3mdr så mig og min x beslutter os for af tage hjem til min mor på en lille ferie da vi havde en masse problemer.. for vi kan komme lidt væk.. men i løbet af den uge vi er der går det ikke bedre og med lidt skriver brian til mig over min msn at jeg måtte undskylde han ikke havde skrevet da han var ude og spille og ikke lige havde en computer.... skrev okay... også kom de magiske ord... han spør mig sku om jeg har det gjodt med min x og om jeg elsker ham og kom virkelig til af tænke som det kangede og måtte sige nej jeg har det ikke godt og elsker ham ikke... så skrev brian bare ud i lufen jamen så kan du jo score mig... grinede lidt og tænkte ja hvorfor ikke og slog op med min x og han blev ja stik tosset da vi boede ham men ud kom han skrev med brian frem og tilbage han ringede til mig nat og dag og elskede det havde aldrig fået så meget opmærksomhed og ærlige og kærlige ord... så kom dagen han ringede og sagde skal jeg tage det næste tog og ja han boede i KBH og jeg i Hjørring grinede og sagde ja gør du det og han gjorde det sku troede ham ikke for da han sad i toget løb han tør for strøm og havde ikke sin oplader med men da han kom til hjørring fandt han en fyr han kunne låne en mobil af og ringede og sagde nu står jeg i hjørring hvor skal jeg gå hen blev vildt genert og tænkte FUCK han kommer så og bliver vildt genert og kogt rød i hovede men nej jeg elskede ham fra det første minut jeg så ham og ja han har aldrig taget tilbage til kbh siden han fik nogle til af ordne han lejlighed for ham osv.... så nu bor han i hjørring sammen med mig og vores dejlig søn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.